


Temperatura przełączenie z benzyny na gaz
Rozpoczęte przez
mgrJered
, 22 lut 2007, 13:54
28 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 20:59
ja mam w tej chwili ustawione na 25 stopni, a jak silnik jest cieply to przechodzi na gaz po jakis 2-5 sek. myslalem wlasnie zeby jeszcze obnizyc tak do 10-15 stopni bo nawet teraz po postoju dluzszym niz 7-10h musze przejechac prawie 2km zeby mi sie przelaczyl na LPG a to duzo benzyny idzie. szczerze mowiac to zaluje ze 3 generacje zalozylem bo 2 byla tysiaka tansza a pewnie tak samo by jezdzil a nawet gdybyt ten przeplywomierz strzelal mi co pol roku to lepiej na niego wydac 400zl na rok niz za 100zl miesiecznie lac bene. znajomy do corsy na 2 gen jak w 2006 zalal za 80zl tak do dzisiaj ponad pol zbiornika ma

#22
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2009 - 21:03
mozesz sprobowac obnizyc i wtedy jak sie przelaczy dac powera na sprawdzenie czy silnikbedzie ladnie rowno ciagnal.
A propos - x20xev po 2 km nawet przy zero st na zew ma 90 stopni (przy sprawnym termostacie) wiec jesli przyjac ze czujnik Twojej instalki nie klamie to cos nie tak z tym podpieciem parownika do ukladu chlodzenia
A propos - x20xev po 2 km nawet przy zero st na zew ma 90 stopni (przy sprawnym termostacie) wiec jesli przyjac ze czujnik Twojej instalki nie klamie to cos nie tak z tym podpieciem parownika do ukladu chlodzenia
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]
[B]
#23
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 00:09
instalacje mam nowa od czerwca bodajże wiec czujnik raczej odpada a gdyby termostat byl otwarty caly czas to by mi sie silnik nie zagrzewal. jak przychodzi mroz to nawet w korkach ciezko zeby do 95 stopni doszedl (najczesciej ma wtedy ok 87) a jak tylko przyjdzie troszeczke na + ( juz od 2 stopni) to zaraz mam temp 100-110 stopni. moge jutro porobic zdjecia jak to jest podpiete, nie wiem tylko czy tam wszystko bedzie widac. moze bys na to rzucił okiem?
#24
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 22:19
Ja ma SQ 24 i mam ustawione na 31 stopni i jest ok, leje co miesiac benzynki za 50 pln i wystarcza, spalanie gazu mam na poziomie 11,5 l / 100 km + benzynka, moim zdaniem obnizanie temp. jest bez sensu, szkoda parownika.
#25
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2009 - 22:40
vandave - sparwny termostat w x20xev zaczyna otwierac sie przy 92,5 wiec nawet w zimie w korkach masz miec minimum 90 a w korkach to nawet wlaczac sie bedzie wentyl. W trasie nawet jak masz ogrzewanie wlaczone i jedziesz powyzej 100 km/ h a na zew - 10 st. to temp minimum 90 jak drut
Wiec jesli Twoj termostat za wczesnie sie otwiera i do tego masz podpiety w dziwnym mijescu to bedzie sie poznije przalaczal.
Wiec jesli Twoj termostat za wczesnie sie otwiera i do tego masz podpiety w dziwnym mijescu to bedzie sie poznije przalaczal.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]
[B]
#26
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 11:30
Mam ustawione po prostu na 2000 obrotów,jak jest za zimno(-10,-20) to nie chodzi,chwile się rozgrzeje i jest ok.Kiedyś też tak miałem i w połowie drogi do pracy gaz zaskakiwał,teraz w zasadzie tylko odpalam na benzynie.
#27
OFFLINE
Napisany 13 marca 2009 - 18:45
Aby zmienić temperaturę przełączenia z beny na gaz, jest konieczna wizyta u gazownika, czy można to samemu w jakiś sposób zrobić? Np przy użyciu odpowiedniego kabla i softu?
Edit: Dobra, nie było pytania, wygooglowałem wszystko
Edit: Dobra, nie było pytania, wygooglowałem wszystko

#28
OFFLINE
Napisany 13 marca 2009 - 19:13
Witam ja mam ustawione nie co więcej niż 30 stopni i tez sporo drogi do pracy jadę na benzynie,czy obniżenie temperatury około 20 stopni przejścia z benzyny na gaz nie będzie szkodliwie wpływało na silnik ? Słyszałem że silnik powinien być nie co ciepły żeby przeszedł na pracę na gazie czy to prawda ?
Halo żyje ktoś tu ? Prosił bym o jakąś odpowiedz :confused:
Halo żyje ktoś tu ? Prosił bym o jakąś odpowiedz :confused:
#29
OFFLINE
Napisany 22 marca 2009 - 22:20
Prosze o pomoc. Niestety nie znam sie na mechanice. Mam taki problem z instalacją, że gdy silnik jest zimny, np. rano. Zapalam na benzynie i ruszam, gdy w czasie jazdy silnik ma juz odpowiednia temperaturę, elektro-zawór w butli słychać jak się przełącza i zaczyna podawać gaz, ale silnik go nie dostaje i samochód gaśnie. Jedynym wyjsciem z tej sytuacji jest patent, iż gdy rano zapalam samochód ręcznie wyłaczam gaz, jadę na benzynie i gdy widzę, że silnik jest juz ciepły np. ok, 70 stopni sam przełączam na gaz i wtedy wszystko jest ok jedzie na gazie.
Kilka danych na temat mojej instalacji, które wyczytałem ze swiadectwa homolgacji:
Zawór gazowy: OMB
Wielozawór, obudowa wielozawór - TOMASETTO
Układ elektroniczny: KME DIEGO
Z góry dziękuję.
hej jest tu ktoś??
Kilka danych na temat mojej instalacji, które wyczytałem ze swiadectwa homolgacji:
Zawór gazowy: OMB
Wielozawór, obudowa wielozawór - TOMASETTO
Układ elektroniczny: KME DIEGO
Z góry dziękuję.
hej jest tu ktoś??