

Napisany 20 stycznia 2010 - 08:16
Napisany 20 stycznia 2010 - 10:50
Napisany 20 stycznia 2010 - 11:10
Napisany 20 stycznia 2010 - 11:35
To jest od "odkurzacza" i nie ma nic wspolnego z ogrzewaniem w kabinie.http://img641.imageshack.us/img641/7...dcisnienia.jpg
Chodzi o ten zawor, znajduje sie on przy chlodnicy, a dokladnie o ten wezyk cienki
zdjecie zapozyczone z tego forum
Zapowietrzona lub zamulona nagrzewnica (zmniejszony przeplyw plynu).przewod zasilajacy od nagrzewnicy jest goracy powrotny jest letni
Napisany 20 stycznia 2010 - 12:25
Napisany 20 stycznia 2010 - 13:18
Posłuchaj kolegi, dobrze radzi. Ja też odebrałem auto od mecha i nie tylko układ był zapowietrzony:mad:Uklad zapowietrzony nie jest bo auto dopiero wrocilo od mechanika
Napisany 20 stycznia 2010 - 13:27
Napisany 20 stycznia 2010 - 13:37
masz zamulona nagrzewnice i wiatrak wychladza ja za szybko.U tego mechanika naprawiam auta od lat, jest naprawde dobry i wiem ze zrobil wszystko ok. Rurka zasilajaca nagrzewnice jest goraca, natomiast powrotna jest cieplawa... Wymienil mi tez termostat ktorego nie bylo, byla obudowa, temp plynu chlodniczego wariowala ale wtedy grzalo lepiej, teraz jest wymieniony termostat, auto ladnie trzyma temp lecz ogrzewanie jest slabsze, na 1 biegu leci cieple na co kolejny bieg jest chlodniejsze, jak dam jej konkretnie po garach to ogrzewanie leci cieplejsze, tak jakby bylo cos zatkane. Wymienie ta nagrzewnice i wtedy zobacze co i jak.
A co do tych wezykow podcisnienia to moze byc tak ze nie domyka do konca klapy ciepla zimna?
zygzak chodzi ci o rurke podcisnienia trojnika?
Napisany 20 stycznia 2010 - 13:47
Uklad zapowietrzony nie jest bo auto dopiero wrocilo od mechanika po wymianie zaworu trojdroznego, uszczelki pod pokrywa zaworow, swiec kabli,czujnika egr. Mechanik mi powiedzial ze moze to byc wina zapchanej nagrzewnicy ewentualnie cos z podcisnieniem bo tak jak wspomnialem nie sa podlaczone 3 wezyki. Mam schemat wiec bede szukal... tylko niebardzo kumam ten schemat
Panowie co oznacza ECU i te urzadzonka z nimi polaczone?
Napisany 20 stycznia 2010 - 13:48
Napisany 20 stycznia 2010 - 14:25
o -"Heater Bypass Valve" od góry wchodzi rurka, na tym zdjęciu widać tylko wpięte kolanko gumowe.zygzak chodzi ci o rurke podcisnienia trojnika?
Czy zapoznałeś się z poradą? - patrz dział sprawdzone porady. Czego konkretnie nie wiesz?Czytalem o "szybkiej" wymianie nagrzewnicy poprzez wylamanie czesc deski. Co to za czesc ?
sa jakies fotki jak to wyglada? gdzie lamac? gdzie ciac? nie chcialbym czegos uszkodzic
jakie/które klapki?Co moze byc z tymi nawiewami? jakas nieszczelnosc? wspomne jeszcze raz co sie dzieje:
przy przelaczaniu na szybe, na nogi, na kratke, nie do konca domykaja sie te klapki,
z kratek zawsze wieje, po przełącznieu na same kratki wieje o wiele mocniej.przelanczajac na szybe wieje tez z kratek
przy obiegu wew wieje mocniej niz przy obiegu zew.....
Napisany 20 stycznia 2010 - 14:44
Napisany 20 stycznia 2010 - 15:01
Z tego co rozumiem to cięcie i wyginanie przebiega tak żeby nie było tego widać po zamontowaniu schowka, czyli na jego granicy. Uderz z pytaniem do autora porady może będzie w stanie powiedzieć coś więcej.Tak zapoznalem sie z tym tematem tylko nie bardzo wiem w ktorym miejscu mam ten plastik wyciac
nie mam zamiaru wycigac calej deski
Wydaje mi się że na początek do ogarnięcia jest nagrzewnica i podciśnienia a klapki przy manualnym sterowaniu...hmm?-bo takie masz?Chodzi mi o te klapki dzieki ktorym powietrze leci na szybe, na nogi, na twarz, wydaje mi sie ze sie nie domykaja. Przed chwila czytalem ze to moze byc spowodawne nieszczelnoscia ukladu podcisnienia, ta puszka nad filtrem pylkowym ewentualnie zaworek ten pod serwem...
Napisany 21 stycznia 2010 - 07:32
Napisany 25 stycznia 2010 - 07:20
Napisany 25 stycznia 2010 - 09:59
Poprawia się ale jajek nie usmażysz? Typowy objaw zamulonej nagrzewnicy ale to już wykluczyłeś.ogrzewanie w aucie polepszylo sie ale nadal nie grzeje tak jak powinno, mianowicie rurka aluminiowa zasilajaca (ta w kabinie
) nagrzewnice jest tak goraca ze malo sie nie poparzylem natomiast powrot lapie reka i mnie nie parzy, temp jest srednia, jak dam na 4 bieg to w aucie sie nie nagrzeje
dodam ze jak dodam gazu i silnik wejdzie w obroty to ogrzewanie sie poprawia
Napisany 25 stycznia 2010 - 11:34