Czy mozna jakos miernikiem to sprawdzic, czy moze miernikiem i dmuchac w niego i jakies wartosci sprawdzac? moze wie ktos cos na ten temat.
Z gory dziekuje i czekam na odpowiedzi

Napisany 12 stycznia 2010 - 19:20
Napisany 12 stycznia 2010 - 19:25
Napisany 12 stycznia 2010 - 20:25
Napisany 12 stycznia 2010 - 20:28
najlepiej interfejs i zobaczyc co pokazuje znaczy co z niego odczytujemam takie pytanie jak sprawdzic ten czujnik co jest podlaczony do kolektora ssacego nie dlugim wezykiem i wtyczka na 3 piny
Napisany 12 stycznia 2010 - 20:37
Napisany 12 stycznia 2010 - 21:23
Napisany 12 stycznia 2010 - 21:46
skopciłeś czujnik bo w nim jest membrama którą przebiłeśpo paru stuknieciach igla wpadla glebiej po wyjeciu igly
Napisany 12 stycznia 2010 - 21:59
skopciłeś czujnik bo w nim jest membrama którą przebiłeś
Napisany 12 stycznia 2010 - 22:13
moge sie mylic ale wiekszosc czujnikow cisnieniowych ma jakies membamki i uklad mierzacy jej wychylenie pod naciskiem cisnieniaMowisz skopcilem czujnik to dalczego teraz podaje jakis zmiany jak sie dmucha w czujnik a wczesniej nic nie podawal? a co najsmieszniejsze podlaczylem czujnik do auta i auto szybciej sie zbiera
Napisany 12 stycznia 2010 - 22:19
Napisany 12 stycznia 2010 - 22:25
No fakt tak jest ale mnie tylko to dziwi ze przed tym jak mi tam igla wpadla on zadnych zmian nie pokazywal przy dmuchaniu a teraz pokazuje,to troche ciezki temat i chyba nikt nam nie podpowie co jest dobrze a co zle i oco do konca chodzi z tym czujnikiemmoge sie mylic ale wiekszosc czujnikow cisnieniowych ma jakies membamki i uklad mierzacy jej wychylenie pod naciskiem cisnienia
Kolego BenekKNS ale ja mam przeplywke i nie chodzi mi o ten otwor na srube podajze tylko z kolektora wychodzi taki maly dziubek i na niego sie naklada wezyk ktory sobie idzie do czujnika ktory sobie jest przykrecony przy zbiorniczku wspomaganiato jest czujnik temperatury powietrza doładowanego a nie czujnik ciśnienia. zamiast przepływki po prostu. bardzo podobne są przy webastach samochodów ciężarowych do odczytu temperatury i w klimatronikach.
Napisany 13 stycznia 2010 - 06:35
Napisany 22 marca 2010 - 00:10
Napisany 22 marca 2010 - 11:00
Napisany 24 marca 2010 - 20:58
ale zczytałeś błędy?
Napisany 24 marca 2010 - 21:20
Napisany 24 marca 2010 - 23:03
ciężko powiedzieć. numer błędu by się przydał. ale na moje oko to będzie nastawnik do roboty bądź początek wtrysku do ustawienia.