

Omega a STAG 300
#1
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 22:03
#2
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 22:26
#4
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2007 - 22:09

Na co musisz zwrócić szczególną uwagę to reduktor:
niech ci nie wkładają czasem reduktora lovtec.Będzie zamarzał przy butowaniuNajlepiej kme silver bądź tomasetto
Wtryski:
tylko valtec (mogą być bordowe a najlepiej żółte)żadne matrixy,matrixopodobne czy waltekopodobne.
pozdrawiam
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 04 marca 2007 - 15:37


#7
OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 18:59
#8
OFFLINE
Napisany 06 marca 2007 - 20:30
#9
OFFLINE
Napisany 10 marca 2007 - 03:02
nie ma co się zastanawiać nad tą instalką.Jakość w porównaniu do ceny rewelka, jeszcze mnie nie zawiodła i żadne auto na tej instalce nie wróciło, a wyjechało tych pojazdów na stagu 300 już naprawde wiele z naszego warsztaciku
wiec nie am co się zastanawiać.
Na co musisz zwrócić szczególną uwagę to reduktor:
niech ci nie wkładają czasem reduktora lovtec.Będzie zamarzał przy butowaniuNajlepiej kme silver bądź tomasetto
Wtryski:
tylko valtec (mogą być bordowe a najlepiej żółte)żadne matrixy,matrixopodobne czy waltekopodobne.
pozdrawiam
Witam! Ja mam reduktro lovtec i nic mi sie z nim nie dzieje! Temp gazu utrymujes sie w granicach 60-70 stopni! I dziala narazie super! Wczesniej mialem system c&c

A pytanko do x20xev jakie dysze do wtryskow valtek czerwonych powinny byc???
#10
OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 17:56

#11
OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 18:24
W moim przypadku jest to właśnie 1,8 i :driver: .max 2.0 czasami wystarczają 1.8 a co do reduktorów lovtec to jest największe gówno
Beton ukłon dla Ciebie za pomoc w odpowiednim dobraniu składników instalki :piwo: , gdy wjechałem do warsztatu wszystko czego chciałem było na kartce :looz:
#12
OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 20:06
max 2.0 czasami wystarczają 1.8 a co do reduktorów lovtec to jest największe gówno
Hmm troche nie zamale te dysze??? Na stronie ac.com.pl jest napisane ze 2,5 ???






Beton to sa twoje watki na motonews.pl???? Co rozkminia sie w sprawie reduktora??
To dodam ja mam lovtec magic 1 wydolnosc do 185 ps! Fajnie dziala spalanie jakie mam to na miescie 13 a trasa 10!
A uciebie to sie zmniejszylo z tych 20 litrow co pisales??
#13
OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 20:18
Taką średnicę można zrobić na Valtekach 1Ohm bo są dużo szybsze od czerwonych.
Na czerwonych 1.8-2.0 max
Zeby auto normalnie jezdzio do reduktorów lovtec to :
-lubią zamarzać przy katowaniu auta
-lubią nie trzymać cisnienia (nie dotyczy reduktorów z regulowanym cisnieniem)
-membrany lubią szybko padać.
jedyny jaki plus to ich niska cena i rozmiary.
Mozna je założyć do auta z silnikiem nie większym niż 1.6l.
#14
OFFLINE
Napisany 11 marca 2007 - 20:23
#15
OFFLINE
Napisany 12 marca 2007 - 21:59
Wiec chyba wiem co mowie na temat LPG i komponentów używanych w instalacjach....
#16
OFFLINE
Napisany 12 marca 2007 - 23:11
#17
OFFLINE
Napisany 13 marca 2007 - 07:30
Wiec chyba wiem co mowie na temat LPG i komponentów używanych w instalacjach....
No to dobra tyo ak bedzie z wtryskami do mojej omego 2.0 16V

#18
OFFLINE
Napisany 13 marca 2007 - 19:29
Raz auto zaczęło chodzić dopiero przy 2.3.
Jeżeli to będą Valteki żółte 1Ohm to mżna zaczynać od 2.0 w górę.
660R, Kalej (w kierunku wręczycy) ul Główna 126
#19
OFFLINE
Napisany 13 marca 2007 - 19:54
Zawsze robiłem 1.8-2.0max zależnie od silnika,bo jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
Raz auto zaczęło chodzić dopiero przy 2.3.
Jeżeli to będą Valteki żółte 1Ohm to mżna zaczynać od 2.0 w górę.
660R, Kalej (w kierunku wręczycy) ul Główna 126
Hmm to zrobie tak jak mowisz zobaczymy jakie efekty beda w jezdzie

#20
OFFLINE
Napisany 14 marca 2007 - 17:40
http://www.kme.com.pl/