Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak przerobić ksenony na zwykłe lampy

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
39 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   filipowwski88

filipowwski88
  • 8 postów

Napisany 29 grudnia 2009 - 10:26

Witam! Otóż chciałbym zdemontować fabryczne ksenony z mojej omy i wsadzić zwyczajne lampy halogenowe, problem w tym że nie znam się specjalnie na elektronice. Jedyne co zauważyłem to to że jak podepnę kostke do lampy halogenowej to nie mam świateł mijania. Mógłby ktoś coś poradzić? z góry dzieki.

#2 OFFLINE   beast

beast

Vauxhall Killer

• 18 304 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 grudnia 2009 - 10:42

Witam! Otóż chciałbym zdemontować fabryczne ksenony z mojej omy i wsadzić zwyczajne lampy halogenowe, problem w tym że nie znam się specjalnie na elektronice. Jedyne co zauważyłem to to że jak podepnę kostke do lampy halogenowej to nie mam świateł mijania. Mógłby ktoś coś poradzić? z góry dzieki.

:o:o:o:o:szpital:

a wytlumaczysz sensownie po co ?

#3 OFFLINE   filipowwski88

filipowwski88
  • 8 postów

Napisany 29 grudnia 2009 - 10:52

:o:o:o:o:szpital:

a wytlumaczysz sensownie po co ?

ano koszt jednej lampy używanej to około 400 zł, koszt nowych halogenów to 300, prosta matematyka, a ja potrzebuje tej bestii żeby pracowała na siebie nie na odwrót :jump:

#4 OFFLINE   beast

beast

Vauxhall Killer

• 18 304 postów

Napisany 29 grudnia 2009 - 10:55

ano koszt jednej lampy używanej to około 400 zł, koszt nowych halogenów to 300, prosta matematyka, a ja potrzebuje tej bestii żeby pracowała na siebie nie na odwrót :jump:

koszt jednej lampy uzywanej po regeneracji z nowym uchwytem to ponizej 300 pln - jak potrzebujesz pisz na PW .