

Jak przerobić ksenony na zwykłe lampy
#1
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 10:26
#2
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 10:42
Witam! Otóż chciałbym zdemontować fabryczne ksenony z mojej omy i wsadzić zwyczajne lampy halogenowe, problem w tym że nie znam się specjalnie na elektronice. Jedyne co zauważyłem to to że jak podepnę kostke do lampy halogenowej to nie mam świateł mijania. Mógłby ktoś coś poradzić? z góry dzieki.

a wytlumaczysz sensownie po co ?
#3
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 10:52
:o:o:o:szpital:
a wytlumaczysz sensownie po co ?
ano koszt jednej lampy używanej to około 400 zł, koszt nowych halogenów to 300, prosta matematyka, a ja potrzebuje tej bestii żeby pracowała na siebie nie na odwrót :jump:
#4
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 10:55
ano koszt jednej lampy używanej to około 400 zł, koszt nowych halogenów to 300, prosta matematyka, a ja potrzebuje tej bestii żeby pracowała na siebie nie na odwrót :jump:
koszt jednej lampy uzywanej po regeneracji z nowym uchwytem to ponizej 300 pln - jak potrzebujesz pisz na PW .
za 300 pln masz lipne zamienniki i dupne swiatlo + koszta elektryka jak sam sobie nie podlaczysz - ale twoj wybor.
#5
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 11:05

#6
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 11:07
I tu sie kompletnie z Toba nie zgodze, ale masz prawo miec swoje zdanie.Moim zdaniem lepiej chińska podróba niż używany szmelc
Sory za OT.
#7
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 11:10
I tu sie kompletnie z Toba nie zgodze, ale masz prawo miec swoje zdanie.
Sory za OT.
No wiesz przejechałem się na używanych częściach itp. itd., wole made in china, rzecz jasna nie kupiłbym sprzęgła z chin, wszystko ma swoje granice ale niestety trzeba oszczędzać jak się tylko da
#8
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 14:30
Sprzedaj Omegę, kup sobie Astrę w dieslu. Ubezpieczenie będziesz miał niższe, będziesz jeździł taniej, bo diesel nie spali tyle co benzyna, nie będziesz miał "badziewiastych" ksenonów, tylko halogeny. Czysta oszczędność. Poszukaj, może ktoś Ci się zamieni Astra na Omegę.trzeba oszczędzać jak się tylko da
A co do tematu, to taka zamiana jest bez sensu, ale to tylko moje zdanie i nie musisz się z nim liczyć. Skoro chcesz mieć w samochodzie świeczki a nie reflektory, to proszę bardzo, ale powiem Ci tak. W nocy będziesz się bał przekroczyć 70 km/h

#9
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 14:34
No wiesz przejechałem się na używanych częściach itp
niestety trzeba oszczędzać jak się tylko da
patrzac na podejscie - nie dziwie sie - pewnie byly najtansze w "promocji"
p.s jestes złotówa ?
co do lamp - potrzebujesz dociagnac zolty kabel od przetwornicy do wejscia na kostce swiatla mijania. tylko nie oszczedzaj na izolacji bo spalisz auto z oszczednosci.
#10
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 15:21


#11
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 15:54
patrzac na podejscie - nie dziwie sie - pewnie byly najtansze w "promocji"
p.s jestes złotówa ?
co do lamp - potrzebujesz dociagnac zolty kabel od przetwornicy do wejscia na kostce swiatla mijania. tylko nie oszczedzaj na izolacji bo spalisz auto z oszczednosci.
wielkie dzieki

nie jestem zlotowa bo w omie zrobiłem remont silnika który troche kosztował i teraz muszę swoje nią wyjeździć a nie zamienić na kolejną padlinę.
prosta matematyka 8 lat co pół roku wymiana żarówek po 30 zł komplet daje nam 480 zł plus lampy prosto od chińczyka(SOCZEWKI NIE ŻADNE RYFLE!

Jeszcze raz dzięki za pomoc! Pozdrawiam
#12
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 17:18
przetwornice też na pewno za nie długo padną
moje przetwornice maja 11 lat i dzialaja - wiec dlaczego zakladasz ze padna ? koszt zarnika 125 pln/sztuka
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 01:28
beast masz za 125zł zarniki phillipsa albo osrama ??
ja nie - ja za tyle kupowalem
bralem od tego goscia
http://allegro.pl/sh...hp?uid=10036120
dostalem philipsy w opakowaniach serwosowych mercedesa. teraz po pol roku uzywania moge powiedziec ze swieca zajefajnie
#15
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 01:38
moje przetwornice maja 11 lat i dzialaja - wiec dlaczego zakladasz ze padna ? koszt zarnika 125 pln/sztuka
dlaczego? hm... ponad 400k km na liczniku mówi samo za siebie, wszystko powoli pada. nawet jak żarniki za 125 zł to i tak wyjdzie taniej na halogenach

#16
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 08:40
dlaczego? hm... ponad 400k km na liczniku mówi samo za siebie, wszystko powoli pada. nawet jak żarniki za 125 zł to i tak wyjdzie taniej na halogenach
to moze poprostu trzeba auto na nowsze wymienic

#17
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 08:52
dlaczego? hm... ponad 400k km na liczniku mówi samo za siebie, wszystko powoli pada. nawet jak żarniki za 125 zł to i tak wyjdzie taniej na halogenach
bez urazy kolego, bo nic złego nie mam na mysli - ale to, ze wszystko powoli pada wynika tylko z Twojego podejścia.
Masz ksenon i coś sie zepsuło, wiec go napraw. Montaż Halogenowych lamp, w dodatku tanich zamienników, to przecież poroniony pomysł, bo wszyscy na forum wiedzą, ze te lampy nie swiecą a Ty zamieniasz ksenon na chińszczyzne. LOL
A jesli nie stać Cie na to co masz - kup sobie Corse.
I jeszcze raz podkreslam, ze nie jest to złośliwość z mojej strony tylko dobra rada, bo jesli skonczy Ci sie rozrząd i kupisz jakis firmy krzak to moze sie to źle skonczyć dla Ciebie, jesli kupisz zamienniki sond lambda to znów będą kłopoty itd itp ... w pewnym momencie stwierdzisz, ze to auto to złom bo są ciągłe problemy, a one nie bedą wnikać z przebiegu tylko z Twojego podejscia.
#18
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 08:52

#19
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 09:07
#20
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 10:22
Miałem, ale teraz potrzebuje przestrzeni z tyłu

beast - wielkie dzięki nawet za staranie przekonania mnie co do ksenonów, widać profesjonalizm i doświadczenie w twoich wypowidziach,
cita - nie wiem po co wogóle napisałeś

