Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zbyt uboga lub bogata mieszanka co robić??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   jarek777

jarek777
  • 43 postów
  • Dołączył: 17-06-2008
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 16 grudnia 2009 - 14:17

witam
mam problem co parę dni wyskakuje mi błąd 0170 najpierw wyświetla się kontrolka z kluczykiem a po kilku dniach zapala się czek silnik chodzi normalnie spalanie normalne i na wolnych obrotach i średnie również ,sytuacja miała miejsce już dwa razy kod sam zczytywałem ale oczywiście na kasowanie pod komputer,sprawdzane były parametry przepływomierza ok ,aha za drugim razem pokazało się jeszcze sonda 1 rząd 1 ,ale parametry sondy są niby ok i na gazie i na benzynie mówię niby bo co jakiś czas pojawi się ciut za niskie napięcie przez chwilę,ale pracuje dobrze także wymiana raczej nic nie da jak myslicie od czego zacząć ,najgorsze że błąd nie pojawia się od razu czyli podmianka na chilę nie wchodzi w rachubę ,ostatnio po drugim już kasowaniu przejechałem ok 300 km dzisiaj znowu się pokazał kluczyk i znów 0170 narazie czek nie wyskoczył,poprzednio było tak samo czek wyskakiwał dopiero po ok następnych 500 km,czekam na pomoc bo w serwisie widzę że sami nie wiedzą od czego zacząć najlepiej wymieniliby przepływomierz i sondę na początek
dzięki

#2 OFFLINE   Flash

Flash
  • 71 postów
  • Dołączył: 19-07-2008
  • Skąd: Radlin

Napisany 16 grudnia 2009 - 14:21

Najpierw przyjrzyj się instalacji gazowej.
Sprawdź czy jak jeździsz tylko na Pb to też się tak dzieje.

#3 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudnia 2009 - 15:45

u mnie były takie objawy jak katalizator wyciąłem to na benzynie też wyskakiwało że mieszanka za bogata za uboga , na gazie było ok innych objawów oprócz zapalającej się raz na jakiś czas kontrolki silnika nie było po jakimś czasie objaw ustąpił i do dziś mam spokój :)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#4 OFFLINE   Flash

Flash
  • 71 postów
  • Dołączył: 19-07-2008
  • Skąd: Radlin

Napisany 16 grudnia 2009 - 21:50

Tak tylko w tym silniku są 2 sondy lambda jedna przed a druga za katalizatorami (katalizatory także 2). Jak by był wycięty katalizator to cały czas by świecił "check".

#5 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 grudnia 2009 - 22:51

zanim zaczniesz wykonywać jakiekolwiek rzeczy dookoła silnika porób fotki instalacji lpg - obejrzymy
ponadto poświęć parę litrów paliwa, skasuj błędy poprzez odłączenie akumulatora na noc (lub łatwiej - powyjmuj bezpieczniki z tej puszki która wisi nad akumulatorem) i pojeździj ze dwa dni na benzynie. Przypuszczam, że błędy się nie pojawią, zatem wina leży po stronie lpg.

#6 OFFLINE   jarek777

jarek777
  • 43 postów
  • Dołączył: 17-06-2008
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 17 grudnia 2009 - 11:59

ok od tego zacznę ale odłaczenie aku. cos da przecież tak samo jak w Twoim motorze w tych silnikach tak błędów sie nie sakuje

#7 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 grudnia 2009 - 12:23

ok od tego zacznę ale odłaczenie aku. cos da przecież tak samo jak w Twoim motorze w tych silnikach tak błędów sie nie sakuje


nie wiem jak w 2,2 ale w 3,2 odłączenie akumulatora kasuje błędy

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 grudnia 2009 - 13:42

ponadto poświęć parę litrów paliwa, skasuj błędy poprzez odłączenie akumulatora na noc (lub łatwiej - powyjmuj bezpieczniki z tej puszki która wisi nad akumulatorem) i pojeździj ze dwa dni na benzynie. Przypuszczam, że błędy się nie pojawią, zatem wina leży po stronie lpg.


w 2.2 nie skasujesz wszystkich bledow przez odlaczenie aku. tak samo mapa benzyny zostanie. Kompem skasowac mapy i blady i pojezdzic tylko na benzynie.