

Zbyt uboga lub bogata mieszanka co robić??
#1
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 14:17
mam problem co parę dni wyskakuje mi błąd 0170 najpierw wyświetla się kontrolka z kluczykiem a po kilku dniach zapala się czek silnik chodzi normalnie spalanie normalne i na wolnych obrotach i średnie również ,sytuacja miała miejsce już dwa razy kod sam zczytywałem ale oczywiście na kasowanie pod komputer,sprawdzane były parametry przepływomierza ok ,aha za drugim razem pokazało się jeszcze sonda 1 rząd 1 ,ale parametry sondy są niby ok i na gazie i na benzynie mówię niby bo co jakiś czas pojawi się ciut za niskie napięcie przez chwilę,ale pracuje dobrze także wymiana raczej nic nie da jak myslicie od czego zacząć ,najgorsze że błąd nie pojawia się od razu czyli podmianka na chilę nie wchodzi w rachubę ,ostatnio po drugim już kasowaniu przejechałem ok 300 km dzisiaj znowu się pokazał kluczyk i znów 0170 narazie czek nie wyskoczył,poprzednio było tak samo czek wyskakiwał dopiero po ok następnych 500 km,czekam na pomoc bo w serwisie widzę że sami nie wiedzą od czego zacząć najlepiej wymieniliby przepływomierz i sondę na początek
dzięki
#2
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 14:21
Sprawdź czy jak jeździsz tylko na Pb to też się tak dzieje.
#3
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 15:45

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#4
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 21:50
#5
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 22:51
ponadto poświęć parę litrów paliwa, skasuj błędy poprzez odłączenie akumulatora na noc (lub łatwiej - powyjmuj bezpieczniki z tej puszki która wisi nad akumulatorem) i pojeździj ze dwa dni na benzynie. Przypuszczam, że błędy się nie pojawią, zatem wina leży po stronie lpg.
#6
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 11:59
#7
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 12:23
ok od tego zacznę ale odłaczenie aku. cos da przecież tak samo jak w Twoim motorze w tych silnikach tak błędów sie nie sakuje
nie wiem jak w 2,2 ale w 3,2 odłączenie akumulatora kasuje błędy
#8
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 13:42
ponadto poświęć parę litrów paliwa, skasuj błędy poprzez odłączenie akumulatora na noc (lub łatwiej - powyjmuj bezpieczniki z tej puszki która wisi nad akumulatorem) i pojeździj ze dwa dni na benzynie. Przypuszczam, że błędy się nie pojawią, zatem wina leży po stronie lpg.
w 2.2 nie skasujesz wszystkich bledow przez odlaczenie aku. tak samo mapa benzyny zostanie. Kompem skasowac mapy i blady i pojezdzic tylko na benzynie.