

gasnie na gazie , przełancza sie sam na benz
#1
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 15:03
cały dolot sprawdzałem , na tyle ile sie znam to jest szczelny ...
#2
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 21:15
#3
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 00:42
#4
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 12:23
#5
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 15:06
słuchajcie a to ze dodajac gazu szybko slychac powietrze w oklicy kolektora ssacego ? wszystkie V-ki tak maja? ze to powietzre tak słychac ? bo moze lewe ciagnie gdzies ? ale na benzynie by chodził normlanie gdyby ciagnal lewe ??
u mnie syczy na jałowym - jak ustaliłem syk pochodzi od krokowca -tak mi się wydawało a okazało się przy rozbieraniu dolotu że to ten czarny plastik na kolektorze jest pęknięty wewnątrz i syczy.
Są tam kanały które mogą się przytkać w końcu to element odmy.
Syk jest w miejscu tego czarnego plastiku odmy (pod nim) na kolektorze zaraz obok jest krokowy.
Jak dodaje gazu to nie słyszę dodatkowego syku raczej się zmniejsza.
jak masz lewiznę to bywa czasami że "benzyna" sobie całkiem dobrze potrafi z tym poradzić.
lpg zazwyczaj szaleje szczególnie jak jest za duże podciśnienie w kolektorze ssącym, np przez serwo.
coś takiego kiedyś miałem.
#6
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 08:36
#7
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2010 - 11:42
#8
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 00:40
Ja mam niestety to samo. Florek ciekawe jak odniesiesz się do tego:Jeśli pika, że rezerwa, a pikają zazwyczaj układy sekwencjne, to podejrzewam zapchanie filtra fazy ciekłej lub/i lotnej albo uszkodzony czujnik ciśnienia/podciśnienia. Rzadko kiedy, ale może też być zagnieciony przewód miedziany lub coś w kabelkach od ww czujnika.
U mnie po odpaleniu silnika i uzyskaniu odpowiedniej temp. gaz się załączy, przejadę do uzyskania na blacie 90' i przełączy się na benzynę sam, bądź przy lekko mocniejszym depnięciu. Co dziwne jeśli jest zimno nic takiego nie ma miejsca.
To już druga taka sytuacja, pierwsza w zeszłym roku podczas upałów, przeszło tak samo nagle jak się pojawiło a teraz na nowo wraca.
#9
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 10:35
#10
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 10:42
Sądzę jednak, że wypadałoby wyczyścić reduktor i założyć nowe filtry.
#11
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 10:51
#12
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 10:59
Polecisz mi jakiś interfejs? (trzeba się chyba zacząć doposażać)
Edit: spróbuję zrobić dla Ciebie fotos bo znalazłem maluśki aparat

#13
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 11:05
http://oldwww.kme.eu...5_3.0-setup.zip
#14
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 11:25
#15
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 11:30
Moje ople , byłe i obecny .
#16
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 11:44
#17
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 12:00
Reduktor zamontowany w złej pozycji, ta cewka bezpośrednio na reduktorze powinny być pionowo do góry. Być może sytuacja, którą opisujesz to sławetny objaw zacierającego się trzpienia. Zdejmij cewkę, wykręć trzpień i oczyść. Z powodu wady fabrycznej KME wprowadziło "zestaw naprawczy" nowa cewka + zmodyfikowany trzpień.
W razie, gdybyś zapragnął zmieniać położenie reduktora to aż się prosi założyć oryginalny zestaw naprawczy membrany i uszczelki- o ile reduktor zbliża się do 50 tyś km przebiegu.
#18
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 19:06
Nowe to: E1041: (ERROR) Zbyt niskie ciśnienie gazu lub zbiornik gazowy pusty
Kod/Code= E1041
Rpm=750 rpm
Tb=2,68 ms
Tg=6,42 ms
P=0,29 bar
Pcol=0,31 bar
Tred=72,5 C
Tgas=62,8 C
Usupply=13,26 V
Dodam, że zbiornik pełen, na chwilę gaz się załączy i zapisuje mi jedynie ten błąd przy samoczynnym przełączeniu na benzynę.
Zrobię dziś jeszcze jedną próbę na zimnym bo gaż załączy się na dłużej i popatrzę coś więcej po parametrach/wykresach bo póki co nie wiele mogę odczytać.
#19
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 21:43
#20
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 19:16