Podpialem sie dzisiaj pod zlacze OBD2. Calkiem fajne to daje odczyty. Zapisalem sobie wszystkie wyniki i prosil bym ladnie specow o ich przejrzenie i powiedzenie mi czy wszystko jest ok, czy wartosci sond sa ok itp. Wyniki sa zrobione "na luzie" bez dodawania gazu. Z góry dziekuje za pomoc

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
Data i czas>,12/12/2009. 16:29
Dane serwisu:
Tu możesz wpisać swoje dane,
np. nazwę serwisu.
Wybrany model>,1997,Omega-B,Silnik,X 25 XE
Sterownik
Protokół KW-82 zainicjalizowany.
ECU ID= HH,90492382,0261203588,1037355812,03,
Dane z bloków pomiarowych:
Identyfikator,0D
Napięcie akumulatora,13.4 V
Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.62 V
Symulowana pozycja jałowa,Aktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
Przepływomierz powietrza,0.71 V
Przepływomierz powietrza,11 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,0.82 V
Temperatura cieczy chłodzącej,99 °C
Temperatura powietrza wlotowego,2.28 V
Temperatura powietrza wlotowego,49 °C
Typ silnika,6 cylinder
Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
Lampka kontrolna,Wył 12V
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V
Wyprzedzenie zapłonu,2 CA
Cylinder cewki zapłonowej 1+4,Obciazenie
Cewka zapłonowa cyl. 2+5,Obciazenie
Cylinder cewki zapłonowej 3+6,Obciazenie
Sygnał stukania,Nieaktywny
Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.96 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
O2 Sensor 1,595 mV
O2 Sensor 2,263 mV
O2 sensor pętli 1,Zamknięte
O2 sensoR pętli 2,Zamknięte
Stosunek 1 powietrze/paliwo,Uboga
Stosunek 2 powietrze/paliwo,Bogata
O2 Integrator 1,133 kroki
O2 Integrator 2,134
O2 BLM bieg jałowy 1 (Mnożnik bloku uczącego),145 kroki
O2 BLM bieg jałowy 2 (Mnożnik bloku uczącego),155 kroki
O2 BLM część 1 (Mnożnik bloku uczącego),129 kroki
O2 BLM część 2 (Mnożnik bloku uczącego),129 kroki
Sensor Halla,Nieaktywny
Prędkość impulsów silnika,Aktywny
Prędkość silnika,775 obr/min
Kontrola powietrza jałowego,136 kroki
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),128 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,167 kroki
IAC blok uczący (Regulacja biegu jało- wego),129 kroki
Pożądane powietrze jałowe,10 kg/h
Rzeczywiste powietrze jałowe,10 kg/h
Pożądane jałowe,750 obr/min
Impuls wtrysku,2.7 ms
Sygnał obciążenia silnika,0.9 ms
TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),0 %
Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane 12V
Prędkość pojazdu,0 km/h
Zawór 1 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V
Zawór 2 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V
Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny
Przekaźnik odcięcia A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
żądanie diagnostyczne,Nieaktywne 5V