Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana wielozaworu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   dobols

dobols

    DobolsGarage dobols.pl

  • 917 postów
  • Dołączył: 18-03-2008
  • Skąd: Stłolica Pyrlandii
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 grudnia 2009 - 19:27

W poprzednim temacie nie uzyskałem żadnej odpowiedzi więc założyłem nowy o innej nazwie
stary temat http://forum.omegakl...ead.php?t=31581 można wykasować

Jak w temacie:
Można przełożyć wielozawór z butli walcowej do toroidalnej?
Trzeba coś ustawiać czy można po prostu przełożyć z butli do butli?

#2 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 06 grudnia 2009 - 20:22

Niestety nie można.

#3 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 06 grudnia 2009 - 20:31

nie pasuja do siebie w ogole musisz kupic wielozawor do danej butli np toroidalna butla o kacie 30' zalezy jeszcze gdzie ona jest zamontowana czy w kole zapasowym czy pod autem itd itd musisz kupic wielozawor ktory jest odpowiedni do danej butli inaczej nie mozesz nic zrobic...

#4 OFFLINE   dobols

dobols

    DobolsGarage dobols.pl

  • 917 postów
  • Dołączył: 18-03-2008
  • Skąd: Stłolica Pyrlandii
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 grudnia 2009 - 08:30

o to mi właśnie chodziło dzięki za odpwowiedź

w toroidalnej butli mam wielozawór tylko rurki nie podejdą musiałbym kupic inne baryłki

#5 OFFLINE   KS_ARMANI

KS_ARMANI
  • 92 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Krzeszowice

Napisany 27 lutego 2015 - 20:05

Żeby nie śmiecić dopiszę się do tego tematu. To że się nie da przełożyć całego wielozaworu to już wiem. Ale rozchodzi się o co? O pływak czy jego konstrukcje?

Sytuacja jest taka: mam teraz zamontowany walec, ale że skończyła się homologacja to kupiłem sobie używaną butle w koło żeby mieć w końcu prawdziwe kombi. Do butli był dołączony wielozawór, ale on tak jakoś kiepsko wygląda. I z tąd moje pytanie. Czy jest możliwość przełożenia pływaka do wielozaworu z walca? czy nie?

#6 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 28 lutego 2015 - 07:01

Żeby nie śmiecić dopiszę się do tego tematu. To że się nie da przełożyć całego wielozaworu to już wiem. Ale rozchodzi się o co? O pływak czy jego konstrukcje?

Sytuacja jest taka: mam teraz zamontowany walec, ale że skończyła się homologacja to kupiłem sobie używaną butle w koło żeby mieć w końcu prawdziwe kombi. Do butli był dołączony wielozawór, ale on tak jakoś kiepsko wygląda. I z tąd moje pytanie. Czy jest możliwość przełożenia pływaka do wielozaworu z walca? czy nie?

Raczej nie bo wielozawor jest przewidziany pod konkretną wielkość butli i kąt montażu w tej butli.

#7 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 lutego 2015 - 07:17

Głownie chodzi o pływak. Konkretnie jego kąt pod jakim będzie pracował.

#8 OFFLINE   KS_ARMANI

KS_ARMANI
  • 92 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Krzeszowice

Napisany 28 lutego 2015 - 10:58

Ale..... Jeżeli mam wielozawór z walca a pływak (jeżeli będzie te samo gniazdo) z toroidalnego to będzie taki zestaw czy nie?

#9 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2015 - 19:54

Ale..... Jeżeli mam wielozawór z walca a pływak (jeżeli będzie te samo gniazdo) z toroidalnego to będzie taki zestaw czy nie?



Będzie ,,,jeżeli pasi w miejsce montażowe ,,, ktoś doreguluje jego prawidłowe wskazania i sprawdzi prawidłowe działanie to jest to samo urządzenie i może być stosowane nawet w beczce 200 L/ale musi być zamontowane zgodnie ze sztuką.

#10 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 28 lutego 2015 - 21:39

Wielozawór do zbiornika toroidalnego rózni się od tego do zbiornika walcowego. między innymi umiejscowieniem króćców :)

#11 OFFLINE   KS_ARMANI

KS_ARMANI
  • 92 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Krzeszowice

Napisany 01 marca 2015 - 09:12

I znowu dwie różne opinie :jump: No nic trzeba będzie to sprawdzić organoleptycznie. :(

#12 OFFLINE   KS_ARMANI

KS_ARMANI
  • 92 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Krzeszowice

Napisany 02 marca 2015 - 13:33

Tak wiec majac dwa wielozawory kolo siebie. Jeden z walca drugi z toroidalnego stwierdzam ze: sama urzadzenia praktycznie sie nie roznia. Jest roznica jedynie w dlugosci ramienia plywaka oraz dlugosci i kata ssaka.

#13 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 marca 2015 - 13:46

Tak wiec majac dwa wielozawory kolo siebie. Jeden z walca drugi z toroidalnego stwierdzam ze: sama urzadzenia praktycznie sie nie roznia. Jest roznica jedynie w dlugosci ramienia plywaka oraz dlugosci i kata ssaka.


Czyli może źle wskazywac stan ilości gazu i mogą być problemy z wypaleniem gazu do końca.