

Czy po wymianie czujnika poł. wałków trzeba kasować błędy ?
#1
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2007 - 23:27
[Edit: zmieniłem temat na bardziej czytelny]
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2007 - 23:39
Nie.Czy po wymianie czujnika polozenia walkow rozrzadu trzeba kasowac kody błedów ?
Prawdopodobnie to nic nie da. Błąd jednak sam zniknie po jakimś czasie.Odłącz kleme aku! Ipowinno byc ok!
#4
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2007 - 00:27
#5
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2007 - 02:26
http://motonews.pl/s...=167981&c=0&f=9
Jest tam również napisane jak można pomierzyć czujniki i jaką mają mieć rezystancję - więc możesz działać

Mianowicie wymienilem czujnik pol. wal. rozrzadu na nowy Simensa. Jednak nadal swiecila pomaranczowa kontrolka oraz silnik wkrecal sie tylko do 4.5 tys.
Wydaje mi się, że gdybyś wymienił czujnik, to kontrolka powinna zgasnąć. Mogę się mylić.
Np. u mnie, wymieniłem przepływomierz na używkę i od razu kontrolka zgasła :roll:
Pomierz jutro czujnik (wtyczkę) i napisz co i jak.
Pozdrawiam :mrgreen:
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 17:20
Zgodnie z poradami szanownych kolegow dorwalem kolege z Omega taka jak moja rozbebeszylem mu rozrzad jego czujnik wpinam do siebie i??????????? :bad:
NADAL PALI MI SIE POMARA. KONTROLKA. Mam pytanko wiec do kolegow {zasugerowane przez kolege} CZY PO WYMIANIE TEGO CZUJNIKA TRZEBA KASOWAC KOD BLEDU KOMP.????????? dodam ze odlaczenie akum. nic nie dalo . Co dziwne gdy mialem czujnik kolegi kontrolka zapalala sie tak po 5sekundach pracy silnika, a gdy mam podlaczony nowy czujnik SIMENSA { zakupiony na Allegro} zaraz po uruchomieniu. Odczyt kodu bledu {SPINACZ BIUROWY} nadal wskazuje tylko jeden blad 0340. Ps po wypieciu calkowitym czujnika i uruchomieniu silnik zachowuje sie tak jak przy wpietym czujniku, stad wniosukie ze to jednak jest wadliwy czujnik. Ps2 a moze to przewody ktore dochodza do kostki czujnika? w prawdzie na pierwszy rzut oka sa ok ale glowna gumowa izolacja jest uszkodzona. Skad one wychodza? Jak mozna spr czy dochodzi prawidlowy sygnal do czujnika? Z gory dziekuje. :bad: :shock:
#8
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 18:42
Trzeba wyciągnąć wtyczkę z ECU i sprawdzić ciągłość połączeń elektrycznych oraz opory.a moze to przewody ktore dochodza do kostki czujnika? w prawdzie na pierwszy rzut oka sa ok ale glowna gumowa izolacja jest uszkodzona. Skad one wychodza? Jak mozna spr czy dochodzi prawidlowy sygnal do czujnika?
Pin 1 wtyczki czujnika to pin 13 wtyczki ECU (szaro-czarny)
Pin 2 = 31 (szaro-czerwony)
Pin 3 = 32 (brązowo-zielony)
Simtec 56.5
#9
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 21:24
#10
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2007 - 22:18

CZY PO WYMIANIE TEGO CZUJNIKA TRZEBA KASOWAC KOD BLEDU KOMP.????????? dodam ze odlaczenie akum. nic nie dalo .
Kontrolka powinna od razu zgasnąć.
a moze to przewody ktore dochodza do kostki czujnika? w prawdzie na pierwszy rzut oka sa ok ale glowna gumowa izolacja jest uszkodzona.
I jak pisze:
Trzeba wyciągnąć wtyczkę z ECU i sprawdzić ciągłość połączeń elektrycznych oraz opory.
Pin 1 wtyczki czujnika to pin 13 wtyczki ECU (szaro-czarny)
Pin 2 = 31 (szaro-czerwony)
Pin 3 = 32 (brązowo-zielony)
możesz tak zrobić.
Pozdrawiam
#11
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2007 - 15:05
Na wstepie chcialem podziekowac za wszelka pomoc . Dzis nadszedł dzien sadny dla mej OMY. Wreszcie znalazlem czujnik ktory łaskawie zaakceptowała moja leciwa , leniwa, DAMA. Teraz to jest jazda. Jeszcze raz dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam :mrgreen: