


duże spalanie strzela w wydech
#1
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 21:36

#2
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 17:07
... dodam jeszcze że dziwnie strzela w tłumik jak schodzi z obrotów pomijam fakt sondy lambda gdyż mam śrube zamiast krokowca od lpg a gdyby była sonda uwalona lub przepływka to na pb by mi mulił a naprawde dobrze się wkręca dzięki wielkie koledzy
normalnie to jakaś masakra
taką instalkę to przypadkiem nie reguluje się przy pomocy analizatora spalin?
jakąś tu nie spójność widzę, z jednej strony dbasz o silnik a taką szprycę założyłeś, krokowy to chyba minimum co się daje?
lepiej że w tłumik wali a nie w kolektor i przepływkę.

naprawdę nie rozumiem jaka w tym przypadku jest oszczędność...
#3
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 22:51
#4
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 23:07
Jesli strzela w tlumik to albo:
- wlaczona jest funkcja cut - off
- albo zle ustawiony (padniety) reduktor i zlaewa silnik gazem
- albo wypalone gnizado/gniazda zaworowe
[B]
#5
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 16:08

#6
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 16:42
p.s. co do funkcji cut-off to u Ciebie nie ma to znaczenia bo masz srube zamiast krokowca a to wlasnie za pomoca silniczka jest realizowane "odciecie" gazu przy hamowaniu silnikiem i zadanych obrotach
[B]
#7
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:26
koledzy a jeśli gaz jest źle ustawiony albo źle ustawiony parownik to przez to będzie tak się zachowywał lub jeśli w układzie wydechowym jest jakaś nieszczelność bo mam nieszczelny troszke układ wydechowy...
moja opinia:
jak chcesz dojść do ładu to doprowadź auto żeby chodziło na benzynie jak należy - mam na myśli to duże spalanie.
Będzie łatwiej opanować lpg.
Mimo że jest śruba to nie powinien tyle palić, ale jak masz np.dziurawy dolot...
Z kolei wydech dziurawy przed sondą- może być przyczyną, za sondą nie.
Może ktoś kliknie instrukcję lub zasadę jak się reguluje tego typu instalację od początku do końca a kolega skwadrian zrobi z tego manuala
ps.
zapodaj fotki instalacji opisz dokładnie jaki masz sprzęt lpg i co poza tym dolega itp.- itd.
będzie dobrze:D
#8
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:40
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:41
#10
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 20:08
kolega ma SRUBE - wiec to co odczytuje sonda nie znaczenia dla tej instalki.
oczywista oczywistość

tylko co ze spalaniem raz mało raz dużo - coś tam musi być ostro namieszane z instalką lub jakiś drobiazg.
nieszczelność możesz sprawdzić - psikając samostartem po dolocie lub zamiast tego ktoś używał szmatki i denaturatu - moczysz szmatkę i jedziesz po dolocie na błysk:D
sprawdzaj tak żeby mieć pewność a nie "raczej";)
#11
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 00:30
#12
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 18:13
#13
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 21:39