

2.5DTI problem z odpaleniem pilne
Rozpoczęte przez
borek
, 26 lis 2009, 13:51
14 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 13:51
Witam mam problem z omegą 2.5 dti po postoju bardzo ciężko zapala jak zapali to chodzi równo ma moc jest wszystko ok gaszę auto odczekam 15minut i już jest problem z uruchomieniem proszę o jakąs pomoc
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 19:18
Też tak miałem- rozrusznik był odkręcony i szczotki wyrobione. W końcu ledwo kręcil- teraz inne auto- jak zapala fajnie.
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 20:00
mozliwe ze regulator cisnienia padl na pompie to moze byc przyczyna.
#7
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 20:54
sprawdź wtryski , miałem tak samo , brak błędów a jeden wtrysk się wieszał jak silnik był ciepły ( ciśnienia na pompach były ok. tak pokazywał komputer) po regeneracji motorek śmiga że hej.
#8
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:52
prawdopodobnie pompa podająca co masz w zbiorniku ci padła każy silnik diesela 2.5 ma dodatkową pompke podającą jak przekręcasz kluczyk w stacyjce powinieneś słyszeć ją jak pracuje przu zbiorniu jeżeli jej nie słychać to znak że nie działa
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto 
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#9
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 00:21
mam pompe pod progiem po stronie pasaażera nuwka sztuka ale nic nie pomogło. tak sobie myśle że morze zapowietrza się układ paliwowy i te wtryski co by się działo jak jeden wtrysk byłby słabszy lał, puszczał, zawieszał itp.
#10
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 06:35
niema takiej opcji przez to że jest właśnie ta pompa paliwa elektryczna, po wymianie filtra, odpowietrzanie wygląda tak że przekręcasz tylko kluczyk i pompa robi swoje, co z tym regulatorem ciśnienia ?tak sobie myśle że morze zapowietrza się układ paliwowy
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 13:05
jak ten regulator cisnienia sprawdzić?
Kolega "Daw85", niedawno borykał się z ciśnieniem paliwa. Są dwa tematy Jego autorstwa, przeczytaj a dowiesz się wszystkiego;)
#13
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 15:39
podobny temt tylko troche inne obiawy moja omega bardzo długo kreci a jak zapali to chodzi idealnie obrot nie skaczą ma moc nie kopci 0 błędów na kompie. Jak zdiagnozować ten regulator
#14
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 18:49
Diagnoza komputerowa. Najlepiej wtedy, gdy problem występuje. Jeśli ciśnienie paliwa będzie ok, to wyeliminujesz usterkę regulatora ciśnienia.
#15
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2009 - 16:39
Witam.Cisnienie paliwa jest ok , a dziś rano miałem ten sam problem próba zapalenia i nic, po 15minutach kręcenia padł akumuator.Pojechałem kupiłem nowe aku.. wsadziłem do auta pruba uruchomienia i zapaliła od strzała. Czy mogło się tak dziać od wadliwego akumulatora???