Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5DTI problem z odpaleniem pilne


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 26 listopada 2009 - 13:51

Witam mam problem z omegą 2.5 dti po postoju bardzo ciężko zapala jak zapali to chodzi równo ma moc jest wszystko ok gaszę auto odczekam 15minut i już jest problem z uruchomieniem proszę o jakąs pomoc

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 listopada 2009 - 16:29

pierwsza rzecz komputer i sczytac bledy

#3 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 26 listopada 2009 - 19:08

byłem na komputerze i brak błędów

#4 OFFLINE   Piotrek.sz

Piotrek.sz
  • 194 postów
  • Dołączył: 07-05-2009
  • Skąd: Koty-STA K.Koźle-OK Skwierzyna-FMI
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 listopada 2009 - 19:18

Też tak miałem- rozrusznik był odkręcony i szczotki wyrobione. W końcu ledwo kręcil- teraz inne auto- jak zapala fajnie.

#5 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 26 listopada 2009 - 19:24

ja mam rozrusznik dobry po regeneracji kręci ok

#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 listopada 2009 - 20:00

mozliwe ze regulator cisnienia padl na pompie to moze byc przyczyna.

#7 OFFLINE   zenekka

zenekka
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 listopada 2009 - 20:54

sprawdź wtryski , miałem tak samo , brak błędów a jeden wtrysk się wieszał jak silnik był ciepły ( ciśnienia na pompach były ok. tak pokazywał komputer) po regeneracji motorek śmiga że hej.

#8 OFFLINE   djlotus

djlotus

    Zbanowany

  • 345 postów
  • Dołączył: 25-01-2008
  • Skąd: poznań

Napisany 26 listopada 2009 - 22:52

prawdopodobnie pompa podająca co masz w zbiorniku ci padła każy silnik diesela 2.5 ma dodatkową pompke podającą jak przekręcasz kluczyk w stacyjce powinieneś słyszeć ją jak pracuje przu zbiorniu jeżeli jej nie słychać to znak że nie działa
[SIGPIC][/SIGPIC]Jeżeli fotoradar strzeli ci fotkę to znaczy że masz za wolne auto :p
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski :smiech:
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]

#9 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 27 listopada 2009 - 00:21

mam pompe pod progiem po stronie pasaażera nuwka sztuka ale nic nie pomogło. tak sobie myśle że morze zapowietrza się układ paliwowy i te wtryski co by się działo jak jeden wtrysk byłby słabszy lał, puszczał, zawieszał itp.

#10 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopada 2009 - 06:35

tak sobie myśle że morze zapowietrza się układ paliwowy

niema takiej opcji przez to że jest właśnie ta pompa paliwa elektryczna, po wymianie filtra, odpowietrzanie wygląda tak że przekręcasz tylko kluczyk i pompa robi swoje, co z tym regulatorem ciśnienia ?

#11 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 27 listopada 2009 - 11:31

jak ten regulator cisnienia sprawdzić?

#12 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 27 listopada 2009 - 13:05

jak ten regulator cisnienia sprawdzić?


Kolega "Daw85", niedawno borykał się z ciśnieniem paliwa. Są dwa tematy Jego autorstwa, przeczytaj a dowiesz się wszystkiego;)

#13 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 27 listopada 2009 - 15:39

podobny temt tylko troche inne obiawy moja omega bardzo długo kreci a jak zapali to chodzi idealnie obrot nie skaczą ma moc nie kopci 0 błędów na kompie. Jak zdiagnozować ten regulator

#14 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 27 listopada 2009 - 18:49

Diagnoza komputerowa. Najlepiej wtedy, gdy problem występuje. Jeśli ciśnienie paliwa będzie ok, to wyeliminujesz usterkę regulatora ciśnienia.

#15 OFFLINE   borek

borek
  • 59 postów
  • Dołączył: 26-03-2009
  • Skąd: gdzieś

Napisany 30 listopada 2009 - 16:39

Witam.Cisnienie paliwa jest ok , a dziś rano miałem ten sam problem próba zapalenia i nic, po 15minutach kręcenia padł akumuator.Pojechałem kupiłem nowe aku.. wsadziłem do auta pruba uruchomienia i zapaliła od strzała. Czy mogło się tak dziać od wadliwego akumulatora???