

Regulacja ciegna przy turbinie mozna cos podkrecic?;)
#1
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 21:56
#2
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 22:21
#3
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 21:58
#4
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2009 - 22:35

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#5
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 17:49
tego raczej się nie rusza no chyba że chcesz latać po mechanikach by wymienili ci połowe auta zanim dojdą do tego co zrobiłeś to jest zawór do spuszczania ciśnienia jak spuszczasz z obrotów silnik i nis ci nie da jak będziesz kręcił ale zawsze możesz z chipować i będzie latać jepiej
I tu się mylisz,
W silniku 2.5td zawór upustowy sterowany jest ciśnieniem turbiny, gdy turbina zacznie pompować za dużo niż powinna, ten zawór uchyli klapkę upustu spalin komory turbiny i puści spaliny prosto w wydech po czym turbina zmniejszając obroty zmniejszy ciśnienie doładowania.
Inaczej jest w naszych silnikach (2.2dti) ale to już nie ten temat.
#6
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 23:09
I tu się mylisz,
W silniku 2.5td zawór upustowy sterowany jest ciśnieniem turbiny, gdy turbina zacznie pompować za dużo niż powinna, ten zawór uchyli klapkę upustu spalin komory turbiny i puści spaliny prosto w wydech po czym turbina zmniejszając obroty zmniejszy ciśnienie doładowania.
Inaczej jest w naszych silnikach (2.2dti) ale to już nie ten temat.
u nas reguluje wszystko podciśnienie czujniki itp . jemu chyb a chodziło o zawór spustowy ciśnienia no chyba że chodzi mu o kierowniczkę turbiny o której mówisz ale tego bym też nie ruszał gdyż zbyt duże ciśnienie mogło by rozwalić łopadki turbiny . prubowałem otwierać kierowniczkę i nic to nie dawało komp sam podaje impuls do zawora egr który otwiera kierowniczkę turbiny itp tak to mniejwięcej wygląda

Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski

Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#7
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:02
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 11:41
#10
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 13:36
Tak jak piszesz, przy dużym ciśnieniu turbiny ono otwiera zawór upustowy, na postoju tego nie będzie ale można łatwo sprawdzić czy się rusza, weź coś długiego i spróbuj go przesunąć od strony grzybka tak jak by go ten grzybek miał odpychać od siebie, jeżeli się nie do to do dołu musisz to rozpiąć i wtedy zobaczysz bo powinno się ruszać lekko, jak nie da rady tak też no to trzeba jakoś to rozruszać tylko nie urwać bo wtedy to już kicha.no to już wreszcie nie wiem jak ono powinno śię ruszać to cięgno w innych postach koledzy pisali , że jak depnę na gaz powinno się ruszyć to jak to naprawdę ma być ?
#11
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 14:12
Tak jak w temacie interesuje mnie czy te ciegno z gwintem to odpowiada za regulacje czegos?? moze darady cos podkrecic zeby lamaga zbierala sie wczesniej:)
zapodaj chipa od wicka i naprawdę się ucieszysz jak oma lata ....
#12
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 14:29
#13
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 14:41
#14
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 14:10
no a jak by to cięgno przestwił tak aby turbina była otwarta cały czas to nie było by więcej mocy?
#15
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 15:05
jak ustawisz tak cięgno aby zawór był otwarty to turbo wogóle niebedzie pompowało bo wszystko przeleci przez ten zawórno a jak by to cięgno przestwił tak aby turbina była otwarta cały czas to nie było by więcej mocy?
#16
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 15:32
też prawda czyli musi byc jak jest a propo moje sprawdziłem chodzi jak ta lala
#17
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 01:09
Kiedys grzebiac cos przy omce sprobowalem czy to ciegno na turbawce nie jest spieczone,pokrecilem nim chyba nawet z 1.5obrotu w ktoras ze stron i zdaje sie ze od tamtego zdarzenia turbo jest cienkie jak **** weza

Czy to wszystko moze byc spowodowane ze nie ustawilem ciegna jak nalezy?jak to naprawic? :-(
#18
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 09:41
tak bo jak jest za mocno napięte to minimalny wzrost ciśnienia w muszli turbiny uchyla zawór i ciśnienie ucieka.Czy to wszystko moze byc spowodowane ze nie ustawilem ciegna jak nalezy?jak to naprawic?
#19
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 09:47
#20
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 11:05