

Jaki olej do tylnego mostu
#1
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2009 - 22:29
1. Orientujecie się jaki to musi być dokładnie olej, coś takiego http://www.allegro.p...pel_sae_90.html ?
2. Jedyni twierdzą, że wchodzi 1 litr oleju, inni że 1,2 i teraz mam dylemat czy kupić 1 opakowanie 1-litrowe czy muszę 2 litry kupić, bo może zabraknąć?
3. Podobno do niektórych modeli wału trzeba wlewać dodatkowo jakiś ceramizer. Czy ja posiadając 3.0 MV6 z 95 roku go potrzebuję? Znalazłem coś takiego http://www.allegro.p..._opel_50ml.html Jest napisane, że potrzebuję aż 250 ml tego w stosunku do 750 ml oleju, trzeba więc kupić aż 5 buteleczek czy można mniej?
Dzięki z góry za info. Pozdrawiam!
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 11:18
#4
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 14:38
A wlewałeś jakiś specyfik do tego? Buczy mi bardzo most i zastanawiam się nad dolaniem tego moze coś pomoże zanim wymienię cały most. Tylko cena spora, bo trzeba niby wlać 250 ml, czyli sam uszlachetniacz 100 zł + 72 zł 2 litry oleju...
Nic nie dolewałem , żadnego specyfiku. Co do sprzedawcy to ok , robiłem u niego zakupy.
#5
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 14:52
#6
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 19:56
Jeżeli buczy to raczej wymiana bo inaczej po 500 - 1000 km. będzie znowu to samo.
Miałem do czynienia z tymi środkami i teraz zmienić muszę silnik.
Pozdrawiam.
#7
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 20:23
#8
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 21:09
a skąd masz gwarancje że nie kupisz "lepszego" wynalazka. Masz skrzynie automat więc szpery w moście nie powinno być. Zalać najpierw nowego oleju: SAE 90 klasa GL-5. A może zamiast mostu to piasty już się kończą...........Tylny most widzę po 250 zł
#9
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 21:21

#10
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2009 - 21:24
#11
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 13:24
#12
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 20:27

#13
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 22:41
Czytać i korzystać a także tutaj konkretnie traktujący temat o tym. Oleju w moście 1L SAE90, powinien sięgać dolnej krawędzi wlewu (chyba, że ze szperą to olej z dodatkiem ale ilość ta sama), zaś w skrzyni manualnej, 1,2L SAE80, poziom powinien sięgać 9mm poniżej dolnej krawędzi wlewu.
#14
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 23:19
