Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpie, przerywa na wysokich obr. BRC


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 12 listopada 2009 - 21:38

Koledzy mam nowo założoną instalacje LPG BRC Plug&Drive Omega 3.0 l automat i mam taki problem auto od dołu wkręca się znakomicie nic nie przerywa nie szarpie nie ma żadnego zamulenia śmiga lepiej niż na paliwie aż dziwne ale za to jak się depcze na sporcie to przy ok 5.9 tyś obrotów i wyżej zaczyna szarpać, przerywać nie wiem co jest ciśnienie na reduktorze zwiększone, dawka też zwiększona i dalej to samo. Pomocy proszę. instalacja najmocniejsza do v6 przewód gazowy ze zbiornika do reduktora 8mm.

#2 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 listopada 2009 - 21:45

Jeśli jest to instalka na gwarancji to nie ma nic prostrzego jak pojechać na porządną regulację, gazownik łaski nie robi, wziął kase to niech sie postara, a jak to nie przyniesie skutku to demontaz i zwrot kasy. Silnbik na gazie musi chodzic w całym zakresie obrotów, łachy nie robi.

#3 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 12 listopada 2009 - 21:57

LPG montowałem sam a mój dobry znajomy który ma firmę LPG mi ją regulował już 5 razy i nic, wszystko jest prawidłowo zamontowane, wszystkie odczyty prawidłowe

#4 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 13 listopada 2009 - 14:48

Parownik masz dobrze podpięty? może przy dużych obrotach parownik nie daje rady bo jest źle zasilony wodą z układu chłodzenia. pewnie wiesz gdzie go trzeba wpiąć w V6, ale wole dla pewności spytać:)

#5 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 13 listopada 2009 - 17:25

Reduktor zamontowałem szeregowo na przewodzie przed pompką pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Założyłem dzisiaj mocniejsze wtryski gazu bo miałem pomarańczowe a teraz mam żółte. Jutro zobaczymy jak będzie po regulacji bo teraz się lekko zalewa i się dławi.

#6 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 14 listopada 2009 - 12:49

Poczytaj te dwa tematy o podłączeniu parownika do obiegu cieczy:

http://forum.omegakl...ead.php?t=12517
http://forum.omegakl...ead.php?t=10764

generalnie tak powinno być prawidłowo to zrobione w V6.

Jeśli nie chcesz zmieniać to sprawdź jaką masz temperaturę gazu jak zaczyna szarpać i przerywać, to wtedy wszystko będzie jasne.

#7 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 14 listopada 2009 - 16:11

po pierwsze wez ustaw odciecie gazu na 6200 rpm a jakie dales krócciena dolocie te oryginalne skrecane BRC-owskie??? kolejna rzecza to wpiecie reduktora masz zle...a reduktor goracy czy taki letni??? dlugosci wezykow do wtryskow takie same??? miedz jaka wychodzi z butli 6 czy 8???

#8 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 listopada 2009 - 16:34

miedz jaka wychodzi z butli 6 czy 8???


Przeczytaj jeszcze raz od początku, przecież w pierwszym poście pisze, że 8mm

#9 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 14 listopada 2009 - 16:39

przepraszam za niedoczytanie ale i tak radzilbym sprawdzic jeszcze raz czy nie jest miedz gdzies zagieta itd...ostatnio meczylem sie z lexusem V8 LS400 3 godz szukalem powodu malego cisnienia i okazalo sie ze poprzedni zaklad zle puscil 8 i lipa gosciu przyrznal o cos i zagial 8 minimalnie ale tez auto mu mulilo reduktor 1200 ,1500 czy wiekszy???

#10 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 14 listopada 2009 - 19:40

koledzy rozwiązałem mój problem z gazem. ten problem to filtr stożkowy który zasysał gorące powietrze z pod maski chociaż miałem doloty zimnego powietrza, założyłem oryginalny filtr przemyłem przepływkę i czujnik temperatury zasysanego powietrza i fura teraz śmiga i nic nie przerywa, gorące powietrze okłamywało wskazania z przepływki i czujnika, doszłem do tego jak jechałem na paliwie i zauważyłem taki sam efekt tylko bardzo delikatny więc szukałem przyczyny inaczej i wyszło na filtr.

Bardzo dziękuję za wszystkie odp. i pomoc zawsze coś więcej się wie, jeśli chodzi o reduktor to jest zawsze bardzo gorący czyli jest dobrze, temperatura gazu też OK bo ponad 45 stopni. Pozdrawiam.

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 listopada 2009 - 21:51

ten problem to filtr stożkowy który zasysał gorące powietrze z pod maski chociaż miałem doloty zimnego powietrza, założyłem oryginalny filtr przemyłem przepływkę i czujnik temperatury zasysanego powietrza i fura teraz śmiga i nic nie przerywa, gorące powietrze okłamywało wskazania z przepływki i czujnika, doszłem do tego jak jechałem na paliwie i zauważyłem taki sam efekt tylko bardzo delikatny więc szukałem przyczyny inaczej i wyszło na filtr.

Mam stozek i nic takiego niewystepuje. Teraz mam zaizolowany, ale jezdzilem tez bez blachy z izolacja od silnika i nic sie niedzialo.
Kilka osob ma tez stozki i z sekwencja niema zadnych problemow.

#12 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 14 listopada 2009 - 22:12

no widzisz kolego coś musiało być skoro jest teraz dobrze, no nie wiem może miałem za mały ten stożek a do tego się zabrudził i nie przepuszczał już tyle powietrza na wysokich obrotach, muszę to jeszcze sprawdzić bo wtedy fajnie ryczał.

#13 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 17 listopada 2009 - 16:07

MV6MARCIN ja również zakładam BRC i powiedzieli mi, że tam stosuje się dwa reduktory. Pierwszy jest mniejszy i choć jest przystosowany do mocy 3.0 to jednak przy butowaniu na maksa nie radzi sobie, sprawdziłem to i rzeczywiście potwierdza to wiele osób. Ten drugi - większy obsługuje moc 3.0 bez problemu, ale jest droższy o 200 zł. Ja właśnie zakładam ten drugi.

#14 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 17 listopada 2009 - 17:35

Ja już mam założony ten duży reduktor wygląda jak cegła i jest czarny.

#15 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 17 listopada 2009 - 19:18

Tak właśnie mówi się na niego cegła ;) Wielu gazowników przez swój brak doświadczenia montuje właśnie razem z BRC mniejszy reduktor, bo niby jest przystosowany do mocy 3.0,a później pojawiają się problemy przy butowaniu. Warto o tym pamiętać montując BRC do siebie, bo podstawowoa cena obejmuje właśnie ten mniejszy.

#16 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 17 listopada 2009 - 20:11

Moja fura chodzi już prawidłowo na lpg, lpg jest teraz tak wyregulowane że nie ma żadnej różnicy między gazem a benzyną a spalanie ok 15,5 l gazu. Jestem teraz bardzo zadowolony z tego gazu. Polecam BRC Plug&Drive na dużym reduktorze (cegła) a do tego wtryski MAX (żółte) i ogień z d..y. Pozdrawiam.

#17 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 17 listopada 2009 - 20:52

MV6Marcin a dużo razy musiałeś regulować, żeby to zaczęło dobrze chodzic? Pytam, bo ja również BRC montuję w tym tygodniu, Stag300 i inne nie chcieli się u mnie nawet podjąć w żadnym zakładzie, bo ponoć jest to trudny silnik do montażu instalacji i tylko instalacja typu BRC na nim dobrze chodzi, reszta to loteria.

A jak jest ze spalaniem benzyny na BRC, przełącza się przy 30 stopniach?

#18 OFFLINE   MV6MARCIN

MV6MARCIN
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-10-2009

Napisany 17 listopada 2009 - 22:00

Masz rację inne instalacje lpg to loteria może chodzić dobrze ale nie wiadomo BRC będzie chodzić na pewno dobrze bo to sprawdzone tylko tak jak pisze duży reduktor (cegła) przewód 8 mm i minimum pomarańczowe wtryski ja mam żółte ale pomarańczowe są wystarczające. Ja regulowałem dużo razy ale miałem inny problem bo myślałem że jest wina gazu a co się okazało było co innego. Generalnie to się ustawi raz po montażu a potem za ok 200, 300 km żeby się wszystko ułożyło (wtryski, reduktor itp.) potem jeszcze raz wyregulować, jak będzie słabo jechał to zwiększyć dawkę o 4 % nie za dużo bo przy 3-4,5 tyś obr. będzie się dławił.:ok:

#19 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 17 listopada 2009 - 22:22

Ok, dzięki za informacje. ;)