Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wybuch płynu i biały dym podczas jazdy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mzmaniek

mzmaniek
  • 16 postów
  • Dołączył: 26-07-2007
  • Skąd: Polska

Napisany 08 listopada 2009 - 23:54

Witam,
Dzisiaj podczas jazdy nagle zrobiło się biało i wyciekł płyn z silnika MV6. Po wlaniu 5l wody słyszałem jak wylatuje woda na zewnątrz. Gdzieś w okolicach podszybia cieknie woda i paruje, centralnie za sinikiem. Czy jest tam jakiś zawór???, kiedyś słyszałem że omegi tak mają i pęka jakaś plastykowa kostka, czy to prawda. Dodam, że omcia po ostygnięciu normalnie odpala...


Co można sprawdzić bo to chyba nie uszczelka pod głowicą???

Pozdrawiam
:(
Pozdrawiam

Mariusz

#2 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 listopada 2009 - 00:22

Miałem to samo. Jeżeli gdzieś puścił CI wąż od układu chłodzenia to na foto zaznaczyłem CI gdzie szukać przyczyny:

Dodany obrazek

Podobno oring jest nie do dostania. Więc lepiej kupić używke lub nawalić tam odpornym na temp uszczelniaczem.

Ja osobiście miałem rozszczelniony wąż ale "piętro" wyżej od tego co zaznaczyłem.

EDIT:

Tak jak pisze beast jeszcze jest na samej górze zawór i on najczęściej pada. To co CI podałem to w ekstremalnych przypadkach (i ja właśnie taki miałem).

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 09 listopada 2009 - 00:22

Witam,
Dzisiaj podczas jazdy nagle zrobiło się biało i wyciekł płyn z silnika MV6. Po wlaniu 5l wody słyszałem jak wylatuje woda na zewnątrz. Gdzieś w okolicach podszybia cieknie woda i paruje, centralnie za sinikiem. Czy jest tam jakiś zawór???, kiedyś słyszałem że omegi tak mają i pęka jakaś plastykowa kostka, czy to prawda. Dodam, że omcia po ostygnięciu normalnie odpala...


Co można sprawdzić bo to chyba nie uszczelka pod głowicą???

Pozdrawiam
:(


tylko nie mow ze na rozgrzany silnik wlales zimna wode :o:o:o:zaklopotanie:

co do problemu to pewnie puscil ci zawor trojdrozny - jesli bedziesz kupowal TYLKO ORYGINAL !!!


zwal podszybie i bedziesz wiedzial gdzie cieknie bo tak to tylko szklana kula zostaje




 


#4 OFFLINE   mzmaniek

mzmaniek
  • 16 postów
  • Dołączył: 26-07-2007
  • Skąd: Polska

Napisany 09 listopada 2009 - 08:10

tylko nie mow ze na rozgrzany silnik wlales zimna wode :o:o:o:zaklopotanie:

co do problemu to pewnie puscil ci zawor trojdrozny - jesli bedziesz kupowal TYLKO ORYGINAL !!!


zwal podszybie i bedziesz wiedzial gdzie cieknie bo tak to tylko szklana kula zostaje


Woda nie była zimna, już raz tak zrobiłem i silnik musiałem wyminić.

Sprawdzę co jest przyczyną...

Pozdrawiam
Pozdrawiam

Mariusz

#5 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 listopada 2009 - 16:05

ładna jest ta nasza
V-łeczka

#6 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 listopada 2009 - 17:15

ładna jest ta nasza
V-łeczka


wiadoma sprawa ;)

#7 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 listopada 2009 - 19:13

Ja stawiam na ten wredny element. U mnie wystrzelił powodując chmurę. Oring u dołu raczej by nie spowodował nagle chmury.

#8 OFFLINE   biszek

biszek
  • 325 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 listopada 2009 - 22:43

wiadoma sprawa ;)

taaaa jasne ładna na zdjęciu , pod maska , ładna . Gorzej jak musisz coś robić i pół silnika zdemontować , żeby sie do jakiejś pierdołki dostać :) :)
Ale poza tym jest prawie piękna :)

#9 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 listopada 2009 - 22:47

Ja stawiam na ten wredny element. U mnie wystrzelił powodując chmurę. Oring u dołu raczej by nie spowodował nagle chmury.


no u mnie było dokładnie to co zaznaczyłeś. Co ciekawe waż miał małą dziure i jak silnik był zimny można było normalnie jeździć. Jak tylko osiągnął 92-95 stopni wywalał z pod maski chmure dymu i wylewał mi pół płynu na ulice (mina ludzi do okoła bezcenna jak mi dymiło z pod maski). Reasumując w trasie mogłem latać ile chciałem bo nie było wystarczającej temperatury aby podnieść mocno ciśnienie w układzie i wywalić płyn, w mieście prawdziwy horror (pare mieśiecy tak jeździłem zanim znaleźliśmy powód).

Co do oringu to kolega od nas z forum miał takie same objawy więc jednak on też może powodować parowanie.

taaaa jasne ładna na zdjęciu , pod maska , ładna . Gorzej jak musisz coś robić i pół silnika zdemontować , żeby sie do jakiejś pierdołki dostać :) :)
Ale poza tym jest prawie piękna :)


ale i tak lubimy te silniki :p

#10 OFFLINE   Arkadiusz211

Arkadiusz211
  • 11 postów
  • Dołączył: 21-12-2009

Napisany 21 grudnia 2009 - 17:40

no u mnie było dokładnie to co zaznaczyłeś. Co ciekawe waż miał małą dziure i jak silnik był zimny można było normalnie jeździć. Jak tylko osiągnął 92-95 stopni wywalał z pod maski chmure dymu i wylewał mi pół płynu na ulice (mina ludzi do okoła bezcenna jak mi dymiło z pod maski). Reasumując w trasie mogłem latać ile chciałem bo nie było wystarczającej temperatury aby podnieść mocno ciśnienie w układzie i wywalić płyn, w mieście prawdziwy horror (pare mieśiecy tak jeździłem zanim znaleźliśmy powód).

Co do oringu to kolega od nas z forum miał takie same objawy więc jednak on też może powodować parowanie.



ale i tak lubimy te silniki :p

Ja mam 3.0 MV6 i przyznam wam racje byle jaki pierdołek i połowę silnika rozbierać trzeba ale cacko ma takiego kopa ze szok więc jak jej nie kochać przecież to Omega he pozdrawiam

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 grudnia 2009 - 17:41

Ja mam 3.0 MV6

nie ma silnika 3.0 mv6