Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pękła stopka-podpora wałka !!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 07 listopada 2009 - 11:09

Witam
Wczoraj przy zmianie uszczelek pod deklami pękła mi w trakcie składania stopka wałka rozrządu bo jakiś baran nawalił do jej środka(w otwór gdzie idzie śruba) silikonu oczywiście zauważyłem i wyciągnąłem dopiero po fakcie:mad: i tu moje pytanie bo ta stopka co pękła na oznaczenie L3 czy będzie pasować od 2.5,3.0,3.2 bo od 2,6 ciężko jest dostać

#2 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 10 listopada 2009 - 02:02

Witam
Wczoraj przy zmianie uszczelek pod deklami pękła mi w trakcie składania stopka wałka rozrządu bo jakiś baran nawalił do jej środka(w otwór gdzie idzie śruba) silikonu oczywiście zauważyłem i wyciągnąłem dopiero po fakcie:mad: i tu moje pytanie bo ta stopka co pękła na oznaczenie L3 czy będzie pasować od 2.5,3.0,3.2 bo od 2,6 ciężko jest dostać


Niezła kicha.

Kup od 2,5 i sprawdź, majątek to nie kosztuje. Jest duże prawdopodobieństwo że pasuje.
I tak nie masz wyjścia. Takiego konkretu tu nikt nie wie.

Nie zapomnij się pochwalić jak zrobisz.

#3 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 listopada 2009 - 11:47

tu moje pytanie bo ta stopka co pękła na oznaczenie L3 czy będzie pasować od 2.5,3.0,3.2 bo od 2,6 ciężko jest dostać

jeśli jest ta sama średnica czopów na wałkach to bedzie pasować, tyle że niewiem czy wiesz ale te stopki sa po to numrowane aby były na swoim miejscu bo po ich złorzeniu w otwór wpada wałek od frezarki i robi jeden ortwór osiowo we wszystkich, teraz jak weźmiesz z innego auto to może być coś przestawione.

#4 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 10 listopada 2009 - 11:53

dobrze mówisz o tym oznaczeniu i udało mi się wyrwać od 2,6 z tym samym oznaczeniem ale musiałem za nią dać 200zł ale trudno ważne,że człowiek chciał rozebrać silnik i mi ją sprzedać bo tak to nie wiem chyba bym musiał kupić całą głowicę

#5 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 listopada 2009 - 16:23

trzabyło od niego całą głowicę kupić, pewnie by wziął 250zł


z technologii wynika że sama stopka nie będzie pasować!!!

samo sprawdzenie powinno wyglądać tak że zakładasz stopkę na miejsce i wkładasz w otwór specjalny sprawdzian w celu pomiaru owalności otworu...




jak by ktoś chciał jeszcze stopki to zapraszam na pw (150zł szt. oczywiście po promocji :D )

#6 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 listopada 2009 - 19:47

powinno być osiowanie tak na marginesie jeszcze

#7 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 listopada 2009 - 20:16

pysio ale po osiowaniu powiększysz otwory więc wałek będzie miał za duży luz...

#8 OFFLINE   stahjui

stahjui
  • 70 postów
  • Dołączył: 31-08-2009
  • Skąd: parczew

Napisany 12 listopada 2009 - 10:51

osiowanie polega na zdjęciu materiału z wewnątrz stopki jak i z płaskich powierzchni (tam gdzie stykają się stopki przy przykręcaniu ) nie wykluczone że trzeba będzie osiować wałek rozrządu ;ale wpierw trzeba wszystko pomierzyć ; do osiowania stopek wałków rozrządu trzeba zdjąć głowice.

#9 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 listopada 2009 - 20:11

przed zdjęciem głowicy jeszcze bym sprawdził owalność otworu tak dla spokojności :D

zdejmowanie głowicy wiąże się z takimi kosztami że warto spróbować...


szansa jeden na milion sprawdza się w dziewięciu na dziesięć przypadków ;)