

Para z korka wlewu oleju.
#1
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 14:36
Ostatnio pokusiło mnie aby odkręcić korek wlewu oleju na odpalonym silniku. Ku mojemu zdziwieniu kazał z niego dymek/jakby para wodna. Wygląda to tak:
http://img22.imagesh.../dscf0101h.jpg/
http://img688.images...i/dscf0102.jpg/
Niepokoi mnie to bo słyszałem że to świadczy o przedmuchach i już zużytym silniku.Byłem z tym u znajomego mechanika, powiedział mi że to wcale nie musi być wyznacznik zużycia silnika. Powiedział mi również żebym zawitał do jakiegoś serwisu disli i powiedział aby sprawdził mi mocowanie wtryskiwaczy( tłumaczył mi ze kiedyś miał identyczny problem z tym parowaniem i że to wina ze ktoś wcześniej dłubał przy wtryskiwaczach i nie do końca je dokręcił i przez nie są te "przedmuchy"). Wiec zajechałem z tym problemem do mechanika od disli. On powiedział mi ze w mojej omie wtryski są na stałe i to na pewno nie ta przyczyna porwania i wymienił mi filtr odmy oryginał bmw wraz z robocizna 250zł. Zmiana jest taka że paruje troche mniej i gdy korek leży swobodnie, na otworze wlewu oleju tylko delikatnie spod niego paruje, a wcześniej aż podskakiwał. Ale mimo wszystko paruje/dymi nadal.
Jak to w końcu jest z tymi wtryskami, no i parowaniem w 2.5dti u was też tak jest?
Pozdrawiam.
#2
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 17:09
#3
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 18:33
#4
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 18:43
#5
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 19:17
Witam.
Ostatnio pokusiło mnie aby odkręcić korek wlewu oleju na odpalonym silniku. Ku mojemu zdziwieniu kazał z niego dymek/jakby para wodna. Wygląda to tak:
http://img22.imagesh.../dscf0101h.jpg/
http://img688.images...i/dscf0102.jpg/
Niepokoi mnie to bo słyszałem że to świadczy o przedmuchach i już zużytym silniku.Byłem z tym u znajomego mechanika, powiedział mi że to wcale nie musi być wyznacznik zużycia silnika. Powiedział mi również żebym zawitał do jakiegoś serwisu disli i powiedział aby sprawdził mi mocowanie wtryskiwaczy( tłumaczył mi ze kiedyś miał identyczny problem z tym parowaniem i że to wina ze ktoś wcześniej dłubał przy wtryskiwaczach i nie do końca je dokręcił i przez nie są te "przedmuchy"). Wiec zajechałem z tym problemem do mechanika od disli. On powiedział mi ze w mojej omie wtryski są na stałe i to na pewno nie ta przyczyna porwania i wymienił mi filtr odmy oryginał bmw wraz z robocizna 250zł. Zmiana jest taka że paruje troche mniej i gdy korek leży swobodnie, na otworze wlewu oleju tylko delikatnie spod niego paruje, a wcześniej aż podskakiwał. Ale mimo wszystko paruje/dymi nadal.
Jak to w końcu jest z tymi wtryskami, no i parowaniem w 2.5dti u was też tak jest?
Pozdrawiam.
Kolego u mnie w 2,5 TD też paruje i nawet się tym nie przejmuje kolego to nie są nowe samochody daj spokój sobie z tym bo i tak nie wiem czy byś z tym coś zdziałał lecz dodam że u mnie jest te parowanie o wiele mniejsze niż u Ciebie na zdjęciach ale to są tylko zdjęcia nie oddają wszystkiego.
#6
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 20:36
Dokładnie tak jak pisze Wicek, moja Omega też paruje:D Ten typ tak ma. Poczytaj na forum bo temat był już poruszany.Masz różnicę temperatur między silnikiem, a otoczeniem i się tak będzie robić. Nie szukaj dziury w całym.
#7
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 20:42
Jeżeli chodzi o Twoja ome fancik87 to ja miałem e36 2.5td czyli praktycznie ten sam silnik co Ty i tam z pod korka nic nie leciałoKolego u mnie w 2,5 TD też paruje i nawet się tym nie przejmuje kolego to nie są nowe samochody daj spokój sobie z tym bo i tak nie wiem czy byś z tym coś zdziałał lecz dodam że u mnie jest te parowanie o wiele mniejsze niż u Ciebie na zdjęciach ale to są tylko zdjęcia nie oddają wszystkiego.

#8
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 20:45
I pewnie sprawdzałeś jak na dworze było ciepło, a nie piździca jak teraz... Masz o wiele większą wilgotność powietrza jesienią, gdy jest taka pogoda. Powietrze atmosferyczne spotyka się z warunkami jakie panują w silniku, tj. głównie temperatura i paruje. Na moje nie ma co ciągnąć tematu. Gdyby było coś źle z silnikiem, typu przedmuchy, to wywalalo by Ci miarkę oleju i gównie z tamtąd wydobywał by się dym.Jeżeli chodzi o Twoja ome fancik87 to ja miałem e36 2.5td czyli praktycznie ten sam silnik co Ty i tam z pod korka nic nie leciało przebieg 280tys
#9
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2009 - 21:39
Fakt, zdjęcia nie oddają tego jak jest w rzeczywistości, bo na fotkach tego dymu trochę nie widać... no nie wiem już totalnie jak to z tym jest...
Jeżeli chodzi o Twoja ome fancik87 to ja miałem e36 2.5td czyli praktycznie ten sam silnik co Ty i tam z pod korka nic nie leciałoprzebieg 280tys
Oj nie wiem dlaczego ale raczej jest mi w to trudno uwierzyć bo mój kumpel ma taką samą betę tylko tyle że z mniejszym przebiegiem nom i mu paruje ale on mówi że to normalne w tego typach dieslach tym bardziej że to nie są nowe auta a Ty kolego u siebie w bmw e36 2.5td pewnie ten korek odkręcałeś latem bo jeśli jesienią to nie uwierzę że nie parowało jeśli tego sam nie zobaczę.
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2009 - 21:56