Edytowany przez adiwoj24, 29 kwietnia 2016 - 22:51.


Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.
#461
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2016 - 22:49
#462
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2016 - 16:51
Witam na samym początku chcę podziękować adiwoj24 za przesłanie dyfra z przełożeniem 3.70 po założeniu obroty znacząco spadły teraz przy 2000 obrotów mam 85km/h przy 140km/h mam 3500 obrotów przedtem było 4000 obrotów most cichy
#463
OFFLINE
#464
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2016 - 20:50
I o to chodziło;-)Pozdrawiam:-)Witam na samym początku chcę podziękować adiwoj24 za przesłanie dyfra z przełożeniem 3.70 po założeniu obroty znacząco spadły teraz przy 2000 obrotów mam 85km/h przy 140km/h mam 3500 obrotów przedtem było 4000 obrotów most cichy
#465
OFFLINE
#466
OFFLINE
#467
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2016 - 18:04
Radość nie trwała długo z mostu zaczął lecieć olej wydaje mi się że od strony wału.
Czy ktoś zna numery uszczelniaczy od strony wału i półosi proszę o pomoc nie chcę zajechać mostu.
#468
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2016 - 18:22
Od półosi to dostaniesz w pierwszym lepszym motoryzacyjnym gdzie mają jakiś katalog od wału pewnie też ale problem jest w tym że zdejmując krzyżak ten z przodu po złożeniu musisz ustawić luz międzyzębny bo inaczej robota na marne....
#469
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2016 - 19:04
Od półosi to dostaniesz w pierwszym lepszym motoryzacyjnym gdzie mają jakiś katalog od wału pewnie też ale problem jest w tym że zdejmując krzyżak ten z przodu po złożeniu musisz ustawić luz międzyzębny bo inaczej robota na marne....
Trochę nie jestem w tych sprawach obeznany i nie wiem o co chodzi z tym luzem międzyzębnym czy jest to trudne czy można to samemu zrobić i jak?
#470
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2016 - 19:30
Jak nie wiesz o co chodzi to lepiej nie tykaj, nie wielu jest dobrych mechaników którzy umieją go ustawić, źle skręcisz i będzie most wył albo huczał...
#471
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2016 - 20:44
Ja zawsze przed montażem takich rzeczy zmieniam co trzeba na nowe.
No ale wtedy tyle wydaję na omę
#472
OFFLINE
Napisany 12 września 2016 - 20:45
Jak by ktoś potrzebował to wymiary uszczelniacza 35x65x10
#473
OFFLINE
Napisany 05 października 2016 - 19:44
powiedzcie jak zmieni się prędkość/obroty silnika, mam dyfer 3.27, silnik diesel, 2000obr/min to 100km/h a chce dać dyfer coś koło 3.05 lub 2.65, dajcie jakies dane zeby nie rzeźbić niepotrzebnie
#474
OFFLINE
Napisany 07 października 2016 - 21:42
więc tak, dyfer 2.87 daje wzrost prędkości o ok 20km/h, czyli przy dyfrze 3.27 przy 2000obr/min miałem 100km/h a teraz przy 2000obr/min mam 120km/h, wreszcie omega naddaje sie na trase
podziele sie dla potomnych co daje dłuższy dyfer przy kombinacji 3.0d + automat + dyfer 2.87= dłuże przełożenie naddaje sie najlepiej na trasie, spalanie spadło wg chwilowego spalania o 0.5-0.7L/100km, jest lekko ciszej w aucie, 5bieg wrzuca dopiero przy 80km/h i ponizej 70km/h 4 wchodzi, na ostatnim biegu czuć że ma ciężej ale nie jest zle zawsze można wykorzystać 4 niższe biegi,
nie pamiętam ale przy 200km/h było chyba coś koło 3300-3500obr/min
Edytowany przez bsje27, 09 października 2016 - 18:03.
#475
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2016 - 17:41
Ja tydzien temu wlozylem do siebie 4.22 z LSD i jest zauwazalna roznica. Ori mialem 3.9 w 3.0
Skad wzioles dyfer 4.22?
Wyslane z Sony Xperia Z2 za pomoca Tapatalk 2
#476
OFFLINE
#477
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2018 - 08:52
Witam panowie trochę odgrzeję temat mam do wymiany już trzeci most w swojej omedze znalazłem most z 2.5 TDS spięty był z automatem jakie on może mieć przełożenie?
#478
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2018 - 22:00
Na pewno nie takie jak w Z22XE. Diesel ma znacznie mniejsze przełożenia. W 2,5l były mosty 3,27 i 3,45. Z22XE miał 4,22 w automacie i 3,9 w manualu.
#479
OFFLINE
#480
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2018 - 19:54
Dzięki za odpowiedz i jeszcze jedno pytanie olej tylko oryginał GM? bo do poprzednich lałem inne.