

omega2.5 V6 benz.Wysoka temperatura wody.
#1
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 19:19
#2
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 19:24
Gdzie szukac przyczyny?
nigdzie. Vki trzymają taką temperature - zwlaszcza, jesli mają założone późne termostaty (a jest kilka rodzajów)
ps. pamiętaj, zebyś nie mial wody w ukladzie tylko płyn.
#3
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 19:29
#4
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 19:33
#5
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 19:38
Czy wymiana termostatu na otwierający sie od 88st nie pomogłaby ?
Oczywiście, jesli zmienisz termostat na taki, ktory otwiera sie wczesniej .. to temp. będzie niższa .. tylko po co?
Auto szybko Ci sie nagrzewa, trzyma równy zakres temp. latem i zimą.
Po co chcesz zmieniac, cos co dziala tak jak fabryka wymysliła?
ps. to co piszemy to nie pocieszenie, tylko takie są nominalne wartości temp. dla tych silników. Zaglądnij do dowolnej ksiązki o Omedze B
#6
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 20:10
#7
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 20:14
Podłacze sie do Tematu..osatnio zauważyłem podobne zachowanie w mojej omie..mianowicei,odkad wymieniłem płyn chłodzący na Petrygo(nie wiem czy dobrze zrobiłem) to czy jest zimno czy ciepło..to jezeli pochodzi troche i złapie temperature dokładnie 92 stopnie to wiatrak chodzi cały czas...wydaje mi sie ,ze powinien zbic temperature i sie wyłączyc i gdy wzrosnie znów sie właczyc zbic i tak w kółko..ale nie on napiera cały czas,nawet jesli wskazowka temperatury zejdzie juz ponizej 92 C..zgasze auto pochodzi ze 30 sekund i sie wyłacza..o ile dobrze pamietam to tak nie było...moze sie myle..ale czy oby jaki czujnik nie szwankuje w tym przypadku?
U mnie jest tak samo i nie widze tu zadnej wady, zawsze tak miałem po wyłączeniu auta nawet u mnie dłuzej chodzi wentylator niz 30 sekund

#8
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 20:19
#9
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 20:32
baron_kr .ale mnie to troszke drazni,nie wiem jak Ciebie,ale zamiast pracy V6 słychac wentylator,który chodzi cały czas na okragło..nawet jak juz zbije temperature ponizej 92
To dziwne bo mojego prawie nie słychac a szczegolnie jak chodzi silnik to juz w ogóle,a jak zgasze silnik to tylko cichutko go słysze, bo ten wentylator co głosno go słychac to musi byc naprawde gorące lato zeby on mi sie włączył ....
#10
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 20:36
moze inaczej,moj chodzi cicho ,ale jednak go słysze(ped powietrza i jego prace) jak jest cicho w aucie ...ale sadze,ze nie powinno byc tak,iz nieustanie pracuje,nawet jak juz zbije temperature ponizej 92c(cały czas mowa o wolnych obrotach).Byc może dzieje sie tak dlatego,ze został układ zalany petrygo a nie koncentratem..bo wczesniej tak nie miałem..owszem właczył sie zbił temp. i sie wyłaczył..ale zeby pracował non stop???mojego prawie nie słychac
#11
OFFLINE
Napisany 27 października 2009 - 21:35
1 Płyn jest gorący (ma temp. około 100-103 st.) I bieg
2 Płyn jest zbyt gorący ( ma temp. powyżej 103 st ) II bieg
3 włączenie klimatyzacji
W innym przypadku nie powinien pracować
Czarny tak jak rozmawialiśmy tel. spr. czujnik termiczny w chłodnicy na początek
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 28 października 2009 - 01:41
Wentylator chodzi w 3 przypadkach
1 Płyn jest gorący (ma temp. około 100-103 st.) I bieg
2 Płyn jest zbyt gorący ( ma temp. powyżej 103 st ) II bieg
3 włączenie klimatyzacji
W innym przypadku nie powinien pracować
Czarny tak jak rozmawialiśmy tel. spr. czujnik termiczny w chłodnicy na początek
o co chodzi z tym czujnikiem? jaki załozyć ?od ilu stopni ?oraz w której cześci chłodnicy od jest wkręcony?
#14
OFFLINE
Napisany 28 października 2009 - 19:46
Oto,ze mój zaczał wariowac i niestety jak sie juz załączy to chodzi non stop na 1 bieguo co chodzi z tym czujnikiem?
najlepiej oryginał ..ale jak go nie zdobedziesz to moze byc Firmy UPG lub EPSjaki załozyć
Stojac przed autem,masz go po prawej stronie chłodnicy 1 od góry (mozna by rzec,ze tuz pod aku)w której cześci chłodnicy od jest wkręcony
#15
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 20:00
I teraz po wymianie czujnika termicznego tak jest jak wyżej zostało to ujete przez marka_klossa:D Thanks Marek za Help:ok:Wentylator chodzi w 3 przypadkach
1 Płyn jest gorący (ma temp. około 100-103 st.) I bieg
2 Płyn jest zbyt gorący ( ma temp. powyżej 103 st ) II bieg
3 włączenie klimatyzacji
#16
OFFLINE
Napisany 31 października 2009 - 20:27