

nie grzeje climatronic
#1
OFFLINE
Napisany 23 października 2009 - 19:55
#2
OFFLINE
Napisany 23 października 2009 - 21:09
jesli chodzi o grzanie to przyczyn moze byc wiele od termostatu po nagrzenice ja bym obstawiał terostat bo piszesz ze w korku cos tam grzeje i jego w piewszej kolejności wymienił:pet:
parowanie szyb jest duzo tematów na forum:szukaj2::szukaj2::szukaj2:i jeszcze raz :szukaj2::szukaj2::szukaj2:
przycisk ECO też jest na forum
.
#3
OFFLINE
Napisany 24 października 2009 - 08:17
#4
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 09:39
#5
OFFLINE
Napisany 30 października 2009 - 09:53
witam.Miałem problem z parowaniem szyb i okazało się że mam zatkany odpływ deszczówki.Woda zbierała się w tej jamie przed filtrem pyłkowym (kabinowy).Po przetkaniu odpływu wszystko jest OK.
No, świetnie :ok:
Tylko dlaczego w tym temacie nam to piszesz?
#6
OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 19:44
Objaw jest taki że mam klimatronik dwustrefowy i przy ustawieniu na HI z wylotu na szybę idzie cały czas zimne powietrze węże te pod maską i w chłodnicy i te od nagrzewnicy są ciepłe wloty i wyloty zawór trójdrożny wymieniłem tamtym roku co wiadomo nie jest równoznaczne że nie padł nie działają mi jeszcze nawiewy to znaczy nie przełączają się jak zmieniam na panelu .
mogę jeszcze dodać że wszytko działało w tamtym roku a w tym wyciągałem cały panel klimatronika bo miałem podświetlenie szczelone i wymieniałem żaróweczki , to tyle prosiłbym o jakieś rady bo kurna marznę w aucie rano jak jadę do roboty
#7
OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 21:17
Witam podpinam się do tematu bo mój wrzucili do umieralni a mi auto nie grzeje i nie wiem o co chodzi
Objaw jest taki że mam klimatronik dwustrefowy i przy ustawieniu na HI z wylotu na szybę idzie cały czas zimne powietrze węże te pod maską i w chłodnicy i te od nagrzewnicy są ciepłe wloty i wyloty zawór trójdrożny wymieniłem tamtym roku co wiadomo nie jest równoznaczne że nie padł nie działają mi jeszcze nawiewy to znaczy nie przełączają się jak zmieniam na panelu .
mogę jeszcze dodać że wszytko działało w tamtym roku a w tym wyciągałem cały panel klimatronika bo miałem podświetlenie szczelone i wymieniałem żaróweczki , to tyle prosiłbym o jakieś rady bo kurna marznę w aucie rano jak jadę do roboty
a to czytałeś?? http://forum.omegakl...ead.php?t=33947
#8
OFFLINE
Napisany 08 października 2013 - 19:15
a to czytałeś?? http://forum.omegakl...ead.php?t=33947
czytałem dlatego napisałem że węże są ciepłe wszystkie i nie są twarde sprawdzał znajomy mechanik
a jak by ktoś pytał to reset klimatronika też zrobiłem i nie pomogło
a powietrze na HI dalej zimne leci chyba się rozchoruje od tego
#9
OFFLINE
Napisany 09 października 2013 - 19:09
#10
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2013 - 08:09
mój problem polega na tym że przestał mi grzać klimatronic.
Wyciągałem radio w celu wyciągnięcia panelu ponieważ chciałem reaktywować podświetlenie klimy no i zwarcie zrobiłem na plusie w radiu wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Podświetlenie zrobione wszystko podpięte a tu psikus ani nie grzeje ani nie reagują klapki nawiawu na szyby nogi i twarz, pokazują się przez kilka sekund poziome kreski wskazujące na bład klimy. Pojechałem do mechaniorów podpieli kompa i wyskoczyły błędy wszystkich klapek jakiś nieznany 13 i zbyt niskie napięcie na zaworze grzewczym. Błędy klapek skasowane ale i tak d*pa nie działają.
Koledzy jaki diabeł tam siedzi?
#11
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 16:38
witam.Miałem problem z parowaniem szyb i okazało się że mam zatkany odpływ deszczówki.Woda zbierała się w tej jamie przed filtrem pyłkowym (kabinowy).Po przetkaniu odpływu wszystko jest OK.
No, świetnie
Tylko dlaczego w tym temacie nam to piszesz?
raczej dla tego;)Strasznie parują mi też szyby
a poskładałeś to dobrze ? kostki wlazły na swoje miejsce?wszystko podpięte a tu psikus ani nie grzeje ani nie reagują klapki nawiawu na szyby nogi i twarz, pokazują się przez kilka sekund poziome kreski wskazujące na bład klimy
#12
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 08:55
#13
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 10:55

#14
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 11:08

#15
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2014 - 13:50
Bez przesady..... kompresor zepsuty od roku
eko czy nie eko grzało tak samo, co moze byc spowodowane ze działała potem nie działał znowu działał i teraz znowu nie?
poszukaj na forum rezystor dmuchawy
#16
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 09:14
#17
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 01:11
1. jak temperatura jest poniżej 0 stopni to nawet na HI leci powietrze chłodne ( jak było - 14 na zewnątrz to w czasie 45 km jazdy do pracy wręcz zmarzłem!!: szpital: ) , jak dam obieg wewnętrzny to coś tam ciepłem zawieje
2. jak temperatura jest powyżej zera, klimatronik zaczyna lekko grzać,
klimatronik ma jakiś błąd - pojawiają się kreski przy wyłączaniu auta- niestety nie mam go gdzie podpiąć ze względu na brak czasu przez dzień, chyba ze urlop wezmę.
Czy miał ktoś podobną przypadłość? Może jakiś czujnik temperatury?
Klimatronik resetowałem AUTO+OFF ale nic to nie dało.
Co zrobione/sprawdzone:
- nowy zawór trójdrożny
- nowa nagrzewnica
- uszczelka pod głowicą ok
- termostat ok, silnik nagrzewa się do max 95 stopni i w czasie jazdy utrzymuje 90-92 st
- pada mi opornik dmuchawy - czy może mieć to pływ na problem opisywany powyżej?
Wszelkie sugestie, wskazówki mile widziane

#18
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 10:35
U mnie w tym roku stało się coś ciekawego. Wymieniłem nagrzewnice - sposób inwazyjny, 2 h i po robocie- stara była zapchana i grzanie również było kiepskie. Po wymianie, węże do nagrzewnicy obydwa gorące ale;
1. jak temperatura jest poniżej 0 stopni to nawet na HI leci powietrze chłodne ( jak było - 14 na zewnątrz to w czasie 45 km jazdy do pracy wręcz zmarzłem!!: szpital: ) , jak dam obieg wewnętrzny to coś tam ciepłem zawieje
2. jak temperatura jest powyżej zera, klimatronik zaczyna lekko grzać,
klimatronik ma jakiś błąd - pojawiają się kreski przy wyłączaniu auta- niestety nie mam go gdzie podpiąć ze względu na brak czasu przez dzień, chyba ze urlop wezmę.
Czy miał ktoś podobną przypadłość? Może jakiś czujnik temperatury?
Klimatronik resetowałem AUTO+OFF ale nic to nie dało.
Co zrobione/sprawdzone:
- nowy zawór trójdrożny
- nowa nagrzewnica
- uszczelka pod głowicą ok
- termostat ok, silnik nagrzewa się do max 95 stopni i w czasie jazdy utrzymuje 90-92 st
- pada mi opornik dmuchawy - czy może mieć to pływ na problem opisywany powyżej?
Wszelkie sugestie, wskazówki mile widziane
Miałem to samo. Musiałem wymienić panel klimatronika i wszystko zaczęło grzać.
#19
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 10:37
U mnie w tym roku stało się coś ciekawego. Wymieniłem nagrzewnice - sposób inwazyjny, 2 h i po robocie- stara była zapchana i grzanie również było kiepskie. Po wymianie, węże do nagrzewnicy obydwa gorące ale;
1. jak temperatura jest poniżej 0 stopni to nawet na HI leci powietrze chłodne ( jak było - 14 na zewnątrz to w czasie 45 km jazdy do pracy wręcz zmarzłem!!: szpital: ) , jak dam obieg wewnętrzny to coś tam ciepłem zawieje
2. jak temperatura jest powyżej zera, klimatronik zaczyna lekko grzać,
klimatronik ma jakiś błąd - pojawiają się kreski przy wyłączaniu auta- niestety nie mam go gdzie podpiąć ze względu na brak czasu przez dzień, chyba ze urlop wezmę.
Czy miał ktoś podobną przypadłość? Może jakiś czujnik temperatury?
Klimatronik resetowałem AUTO+OFF ale nic to nie dało.
Co zrobione/sprawdzone:
- nowy zawór trójdrożny
- nowa nagrzewnica
- uszczelka pod głowicą ok
- termostat ok, silnik nagrzewa się do max 95 stopni i w czasie jazdy utrzymuje 90-92 st
- pada mi opornik dmuchawy - czy może mieć to pływ na problem opisywany powyżej?
Wszelkie sugestie, wskazówki mile widziane
Minusy -- - -- świadczą o błędzie w układzie klimatronika może to być czujnik temperatury bądż napęd klapki powietrza i tylko podpięcie pod kompa powie co jest .Druga sprawa jeżeli już wszystkie możliwości są wyczerpane to spotkałem się że przewody na zaworze trójdrożnym zostały zamienione miejscami , chodzi o te dwa po przeciwnej stronie zasilania z głowicy , ogrzewanie było ale tylko w ciepłe dni. Przy palącym się jeżu mogą być minusy na wyświetlaczach.
#20
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 12:24
Przy każdej innej temperaturze wiało zimne powietrze