

Kręci tylko do 4,5tyś
#1
OFFLINE
Napisany 10 października 2009 - 23:01
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 00:00


Od tej pory lata ponad 200

#3
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 00:33
Witam
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?
Pozdrawiam
A wykręcał Ci więcej? U mnie przy 200km/h jest 4100rpm.
A pro po prędkości, może to być przytkany kat. jeden lub dwa.
#4
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 09:50
#5
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 09:58
#6
OFFLINE
Napisany 11 października 2009 - 18:34
Czeladnik, jeśli możesz, to sprawdź u siebie do ilu się wkręca na luzie. Znajomy też ma Y25DT i po naprawie ma podobny problem, że mu się nie wkręca więcej jak 4.5 tyś, a poza tym ma strasznego muła.
Tylko, że u mnie jest wszystko OK. Kluska śmiga jak trzeba.
Na jałowym biegu silnik wykręca 4500 RPM, tylko po co tyle krecić?
Nominalnie ten silnik uzyskuje 150 KM przy 4000 RPM.
W czsie dynamicznej jazdy, przy włączonym cud guziku "S", ASB zmienia biegi przy 4100 RPM. Więcej nie potrzebuje, gdyż więcej .mocy nie wykręci (chyba, że panewki obróci:D).
#7
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 06:06
#8
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 09:44
#9
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 14:15
u mnie na jałowym idzie do 5000tyś i deczko więcej:o a ostatnio zauważyłem że przy 160 km/h troszkę tak jakby Traciła tą moc ale jeszcze się rozpędza mam błąd tylko 64 a to wina nastawnika. a dawniej śmigała równiutko do 200km/hWitam
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?
Pozdrawiam
#10
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 15:23
Masz inny silnik.u mnie na jałowym idzie do 5000tyś i deczko więcej a ostatnio zauważyłem że przy 160 km/h troszkę tak jakby Traciła tą moc ale jeszcze się rozpędza mam błąd tylko 64 a to wina nastawnika. a dawniej śmigała równiutko do 200km/h
#11
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 15:46
to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.Masz inny silnik.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??
#12
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 16:25
O czym Ty piszesz, on ma nowszą jednostkę, więc całkiem inna praca silnika...to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??
#13
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 17:05
Ty masz X25DT konwencjonalny układ wtryskowy z pompą rotacyjną i ten silnik kręci sie do 5100 RPM a my tu gaworzymy o Y25DT gdzie układ zasilania to common rail i ten kręci sie do 4500 RPMNapisał wicek Zobacz post
Masz inny silnik.
to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??
#14
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 20:39
no sorki wielkie ale pisał też kolega jeden o mojej jednostce. ale fakt autor postu ma Y25DTTy masz X25DT konwencjonalny układ wtryskowy z pompą rotacyjną i ten silnik kręci sie do 5100 RPM a my tu gaworzymy o Y25DT gdzie układ zasilania to common rail i ten kręci sie do 4500 RPM
#15
OFFLINE
Napisany 12 października 2009 - 22:13
a sorrki niezauważyłemno sorki wielkie ale pisał też kolega jeden o mojej jednostce

#16
OFFLINE
Napisany 13 października 2009 - 18:17
