Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kręci tylko do 4,5tyś


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sawca

sawca
  • 42 postów
  • Dołączył: 06-09-2007
  • Skąd: Zgierz

Napisany 10 października 2009 - 23:01

Witam
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?

Pozdrawiam

#2 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2009 - 00:00

Ja mialem podobna sytuacje bo rozkrecal sie do 160km\h rowniutko i STOP!!!! wiecej niechcial i to wlasnie tak okolo 4400 obr,podlaczeniu pod kompa okazalo sie ze wezyk cisnieniowy od zaworu upustowego turbiny sobie wywedrowal gdzies w czasie jazdy :D koszt wezyka 3zl wymiana we wlasnym zakresie aby tylko kanal byl troszke nerwow bo troszke ciasno lape wsadzic ale ujdzie.
Od tej pory lata ponad 200 :) ale u ciebie jak nawet na jalowym nie kreci sie wiecej noto niewiem czy to bedzie tego przyczyna jeszcze przydalo by sie sprawdzic pedal gazu

#3 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 października 2009 - 00:33

Witam
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?

Pozdrawiam


A wykręcał Ci więcej? U mnie przy 200km/h jest 4100rpm.
A pro po prędkości, może to być przytkany kat. jeden lub dwa.

#4 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2009 - 09:50

Czeladnik, jeśli możesz, to sprawdź u siebie do ilu się wkręca na luzie. Znajomy też ma Y25DT i po naprawie ma podobny problem, że mu się nie wkręca więcej jak 4.5 tyś, a poza tym ma strasznego muła.

#5 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2009 - 09:58

U mnie jest tak jak u Czeladnika przy 200 km/h troche ponad 4000 RPM a na luzie do 4500 to jest maks nawet może mniej.

#6 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 października 2009 - 18:34

Czeladnik, jeśli możesz, to sprawdź u siebie do ilu się wkręca na luzie. Znajomy też ma Y25DT i po naprawie ma podobny problem, że mu się nie wkręca więcej jak 4.5 tyś, a poza tym ma strasznego muła.


Tylko, że u mnie jest wszystko OK. Kluska śmiga jak trzeba.
Na jałowym biegu silnik wykręca 4500 RPM, tylko po co tyle krecić?
Nominalnie ten silnik uzyskuje 150 KM przy 4000 RPM.
W czsie dynamicznej jazdy, przy włączonym cud guziku "S", ASB zmienia biegi przy 4100 RPM. Więcej nie potrzebuje, gdyż więcej .mocy nie wykręci (chyba, że panewki obróci:D).

#7 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2009 - 06:06

Dziś była próba na luzie 4500 RPM i ani grama więcej a też mam wszystko sprawne klucha ostatnio latała po A4 210 km/h.

#8 OFFLINE   ziutek

ziutek
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: Choszczno

Napisany 12 października 2009 - 09:44

również w moje Omesi silnik na jałowym kręci maks. do 4500tys. obrotów. Na trasie przy pedale wciśniętym do "dechy" V-max 210km/h a obroty niewiele powyżej 4 tys. no i tepmeraturka wtedy rośnie jak turbinka zamiata:driver:

#9 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 października 2009 - 14:15

Witam
Na jałowym pedał w podłodze a wykręca tylko 4,5tyś obr/min, a w trasie nie więcej niż 160km/h.
Żadnych kontrolek, żadnego błędu i żadnego wycieku,- ktoś wie o co chodzi?

Pozdrawiam

u mnie na jałowym idzie do 5000tyś i deczko więcej:o a ostatnio zauważyłem że przy 160 km/h troszkę tak jakby Traciła tą moc ale jeszcze się rozpędza mam błąd tylko 64 a to wina nastawnika. a dawniej śmigała równiutko do 200km/h

#10 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2009 - 15:23

u mnie na jałowym idzie do 5000tyś i deczko więcej a ostatnio zauważyłem że przy 160 km/h troszkę tak jakby Traciła tą moc ale jeszcze się rozpędza mam błąd tylko 64 a to wina nastawnika. a dawniej śmigała równiutko do 200km/h

Masz inny silnik.

#11 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 października 2009 - 15:46

Masz inny silnik.

to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??

#12 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2009 - 16:25

to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??

O czym Ty piszesz, on ma nowszą jednostkę, więc całkiem inna praca silnika...

#13 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2009 - 17:05

Napisał wicek Zobacz post
Masz inny silnik.
to znaczy jaki??? do setki miała 11 sek.
a dzisiaj specjalnie poszedłem sprawdzić ile się wkręci i tu ponad 5000tyś. a zapytam ta niemoc na wyższych obrotach może mieć z tym coś wspólnego pompka w zbiorniku jakby nie chodziła??

Ty masz X25DT konwencjonalny układ wtryskowy z pompą rotacyjną i ten silnik kręci sie do 5100 RPM a my tu gaworzymy o Y25DT gdzie układ zasilania to common rail i ten kręci sie do 4500 RPM

#14 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 października 2009 - 20:39

Ty masz X25DT konwencjonalny układ wtryskowy z pompą rotacyjną i ten silnik kręci sie do 5100 RPM a my tu gaworzymy o Y25DT gdzie układ zasilania to common rail i ten kręci sie do 4500 RPM

no sorki wielkie ale pisał też kolega jeden o mojej jednostce. ale fakt autor postu ma Y25DT

#15 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2009 - 22:13

no sorki wielkie ale pisał też kolega jeden o mojej jednostce

a sorrki niezauważyłem :D

#16 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 13 października 2009 - 18:17

u mnie powodem byly wezyki podcisnienia zle wpiete i luzne. naprawione i dziala
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)