Szukałem, szukałem ale takiego przypadku jak mój nie znalazłem.
Instalacja sekwencyjna :STAG 300, parownik/regulator ciśnienia-ZAVOLI, zawór odcinający-LOVATO, wtryskiwacz gazu-WALTEK,czujnik ciśnienia-AC/PS-01. Instalacja założona przez poprzedniego właściciela w grudniu ubiegłego roku a więc na gwarancji. Przejechane ok. 30tys. km. Niestety miejsce założenia o tyle odległe , że nie opłaca mi się tam jechać.
Objawy:
Początkowo (jakieś dwa miesiące temu zaczęło przełączać na benzyne przy prędkościach ok 140km/g, następnie przy gwałtownym przyśpieszaniu (np. podczas wyprzedzania), później tak przy 100km, potem przy 80, następnie przy zmianie z 4 biegu na 5. Teraz to już praktycznie nie ma jazdy na LPG. Jedzie chwilę na gazie i nagle przeskok na benzynkę, jak przełączę znowu na gaz to znowu jedzie chwilę na gazie poczym z powrotem uparcie przeskakuje na benzin.
Dobrzy ludzie doradźcie co to za komedyja bo ja osobiście nie mam zielonego pojęcia. Tak jakby się coś stopniowo zapychało.(filtr gazu sprawdzany i jest ok)
Pozdr.
