

warczy jak kosiarka na wolnych co to??
#1
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 18:16
#2
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 18:26
#3
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 18:28

#4
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 18:29
Zobacz czy wisko (sprzeglo lepkosciowe wiatraka) sie nie rozlecialo i wentylator o cos nie trze.
Przybek moze miec racje. U mnie w bm-ce jak sie odkrecila sroba z kola pasowego i delikatnie przylegala w krecacy sie w wiatrak to tez chodzila jak kosiarka:D
ale ten dziwny dzwiek wydasje silnik.nawet sie boje dodawać gazu zeby sie całkiem nie posypało...
juz nie wiem co robic..
Nie gniewajcie sie dopiero teraz doczytalem...
Moze wrzuc jakies nagranie bo tak trudno cos wymyslec...
#5
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 19:08
#6
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 19:17
edzia:
Całkiem niedawno mojej koleżance ( w E36 TDS) strzeliło ramie napinacza paska. Standartowa dolegliwośc zaniedbanego TD, ale miała szczęscie ze padło przy gaszeniu silnika. Po odpaleniu łomot był straszny.
A specyficzny turkot daje łańcuch rozrządu, kiedy umrze nagle napinacz. ( w szczególności dotyczy aut zalanych badziewnym olejem).
#7
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 20:30
napinacz paska??tam jest łańcuch...
a jesli chodzi o napinacz lańcucha to slyszałem ze jak pada to wymienia sie cały rozrząd..a to mnie nie zadowala bo to koszt kosmiczny...jest na to jakas inna rada??
jutr zaprowadzam go do mechanika i zobaczymy...
#8
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 20:40
Alternator, pompa wspomagania i cały osprzęt sa napędzane u Ciebie łańcuchem prawda??????
Gó.....o prawda masz pasek tak jak każdy z nas. Powiedział bym całkiem rozbudowany system napinaczy, rolek, i co tam jeszcze.
A co cię zadowala przy awarii napinacza łańcucha??????? Zamiana na koła pasowe i gumkę z majtek??????
Kup sobie kolezko golfa 3, może astrę F. Szkoda co bys potem pitolił , jaka to omega jest do **** autem. Powtórzę po raz kolejny, To nie jest auto dla ludzi niezdecydowanych i z wężem w kieszeni.
#9
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 21:19
i proponuje troche spokojniej . Jestem dociekliwy i pytam o głupie rzeczy bo chce znaleść przyczyne i ja wyeliminować a nie wymieniac po kolei aż w końcu trafie na usterke.
A o 6 rolkach , napinaczach i 2 paskach wiem.nie jest tak źle.
Auto hałasuje i nie od strony pasków tylko w bloku silnika...
A Auto jest ********* tylko musze je uzdrowić...także sie nie stresuj i wyluzuj troche
#10
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 21:40
To doczytuj do końca to co Ci inni piszą. Gdybyś nie był leniwy, to poczytał byś forum, a tam na temat: pasków, napinaczy i całej reszty napisano juz trylogię. Nie wyskakiwał byś potem z głlupawym stwierdeniem że nie masz napinaczy ani paska.
Pytasz o problem, kończąc stwierdzeniem: Jutro prowadzę do mechanika........ To po co pytasz ?????
Napisałem Ci WYRAZNIE jak możesz sprawdzic co masz uszkodzone. W miare bezinwazyjnie. Ale ty masz to głęboko w D...ie. Nawet tego nie sprawdiłeś.
Prowadz do mechanika, niech Cię przez Twój portfel uczy pokory.
I masz jeszcze czelnośc pisac co cie zadowala a co nie.........Chamstwo i drobnomieszczaństwo.
Jak Ci się werdykt mechanika nie spodoba, zakasuj rekawy i do boju.zawsze możesz sobie zmienic tylko napinacz, bo wymiana przy okazji ślizgów Cie nie zadowala.
Zawsze możesz też chwycic za kołek, i osłuchac wszystko. od glowicy po blok. I to proponuje zrobic na początek.
#11
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 22:41