Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

warczy jak kosiarka na wolnych co to??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   novum5

novum5
  • 26 postów
  • Dołączył: 23-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 18:16

:mad:Panowie dzisiaj na ciepłym silniku odpaliłem Omcie i nie chciała zaskoczyć dopiero za 3 razem odpalił i pracuje głosno jak kosiarka, warczy harczy i coś dziewnie metalicznie słychać z przodu. Nie wiem co sie stało bo 20 minut wczesniej palił jak złoto i nie było problemu. cos delikatnie tarło z przodu ale mówili mi ze to pewnie któraś z rolek.. powiedzcie mi co to moze być???możliwe zeby padł łańcuch??

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 października 2009 - 18:26

Zobacz czy wisko (sprzeglo lepkosciowe wiatraka) sie nie rozlecialo i wentylator o cos nie trze.

#3 OFFLINE   novum5

novum5
  • 26 postów
  • Dołączył: 23-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 18:28

ale ten dziwny dzwiek wydasje silnik.nawet sie boje dodawać gazu zeby sie całkiem nie posypało...:( juz nie wiem co robic..

#4 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 05 października 2009 - 18:29

Zobacz czy wisko (sprzeglo lepkosciowe wiatraka) sie nie rozlecialo i wentylator o cos nie trze.


Przybek moze miec racje. U mnie w bm-ce jak sie odkrecila sroba z kola pasowego i delikatnie przylegala w krecacy sie w wiatrak to tez chodzila jak kosiarka:D

ale ten dziwny dzwiek wydasje silnik.nawet sie boje dodawać gazu zeby sie całkiem nie posypało...:( juz nie wiem co robic..


Nie gniewajcie sie dopiero teraz doczytalem...
Moze wrzuc jakies nagranie bo tak trudno cos wymyslec...

#5 OFFLINE   novum5

novum5
  • 26 postów
  • Dołączył: 23-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 19:08

ale powiedz mi czy to mogłoby sie stać nagle??dziesiaj rano było wszystkop ok. cos sie metalicznie delikatnie tarło na ciepłym silniku ale poza tym wszystko było ok. a tu nagle klekocze jak stary mercedes tylko strasznie głosno...:(teraz nawet nie chce go odpalac.bo dzwiek dochodzi z silnika znad bloku...

#6 OFFLINE   uszatek

uszatek
  • 266 postów
  • Dołączył: 28-12-2008

Napisany 05 października 2009 - 19:17

kolego, stary sposób sie kłania: kołek drewniany (trzonek młotka np.) do ucha, a druga strona do tego co chcesz słuchac. Wylezie bez pudła co tam Ci tarabani.

edzia:

Całkiem niedawno mojej koleżance ( w E36 TDS) strzeliło ramie napinacza paska. Standartowa dolegliwośc zaniedbanego TD, ale miała szczęscie ze padło przy gaszeniu silnika. Po odpaleniu łomot był straszny.

A specyficzny turkot daje łańcuch rozrządu, kiedy umrze nagle napinacz. ( w szczególności dotyczy aut zalanych badziewnym olejem).

#7 OFFLINE   novum5

novum5
  • 26 postów
  • Dołączył: 23-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 20:30

wymieniałem mu ostatnio olej i wszystko bylo dobrze. troche był zaniedbany (filtry nie wymieniane od dawna) ale wymieniłem wszystko i bylo ok.teraz to...
napinacz paska??tam jest łańcuch...
a jesli chodzi o napinacz lańcucha to slyszałem ze jak pada to wymienia sie cały rozrząd..a to mnie nie zadowala bo to koszt kosmiczny...jest na to jakas inna rada??
jutr zaprowadzam go do mechanika i zobaczymy...

#8 OFFLINE   uszatek

uszatek
  • 266 postów
  • Dołączył: 28-12-2008

Napisany 05 października 2009 - 20:40

No dobra, jestem juz zrezygnowany, ale zapytam dobitniej........

Alternator, pompa wspomagania i cały osprzęt sa napędzane u Ciebie łańcuchem prawda??????

Gó.....o prawda masz pasek tak jak każdy z nas. Powiedział bym całkiem rozbudowany system napinaczy, rolek, i co tam jeszcze.

A co cię zadowala przy awarii napinacza łańcucha??????? Zamiana na koła pasowe i gumkę z majtek??????

Kup sobie kolezko golfa 3, może astrę F. Szkoda co bys potem pitolił , jaka to omega jest do **** autem. Powtórzę po raz kolejny, To nie jest auto dla ludzi niezdecydowanych i z wężem w kieszeni.

#9 OFFLINE   novum5

novum5
  • 26 postów
  • Dołączył: 23-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 21:19

słuchaj kolego ty mi tu nie pier*** ze taki jestes do przodu. bo pytałem juz o wiele rzeczy i jakbym cie słuchał to bym juz pół auta wymienił. a co do niezdecydowania to jakbym sie tak decydowal na wymiane wszystkiego co mi już radzili to bym juz sobie w cześściach kupił 2 Omege. Pytam grzecznie a jak nie masz cierpliwości to po kiego włazisz na forum. Nie wszyscy pozjadali rozumy i są specami jak ty.Mnie wielu już mówiło mechaników co autu dolega i wszyscy sie mylili. tu dopiero dostałem mądre porady dlatego jestem taki dociekliwy.Po to jest forum.A na wybuchowy charakter polecam melise...

i proponuje troche spokojniej . Jestem dociekliwy i pytam o głupie rzeczy bo chce znaleść przyczyne i ja wyeliminować a nie wymieniac po kolei aż w końcu trafie na usterke.
A o 6 rolkach , napinaczach i 2 paskach wiem.nie jest tak źle.
Auto hałasuje i nie od strony pasków tylko w bloku silnika...
A Auto jest ********* tylko musze je uzdrowić...także sie nie stresuj i wyluzuj troche

#10 OFFLINE   uszatek

uszatek
  • 266 postów
  • Dołączył: 28-12-2008

Napisany 05 października 2009 - 21:40

Doceniasz czas innych którzy go poświęcają po to by nieśc pomoc innym???????

To doczytuj do końca to co Ci inni piszą. Gdybyś nie był leniwy, to poczytał byś forum, a tam na temat: pasków, napinaczy i całej reszty napisano juz trylogię. Nie wyskakiwał byś potem z głlupawym stwierdeniem że nie masz napinaczy ani paska.

Pytasz o problem, kończąc stwierdzeniem: Jutro prowadzę do mechanika........ To po co pytasz ?????

Napisałem Ci WYRAZNIE jak możesz sprawdzic co masz uszkodzone. W miare bezinwazyjnie. Ale ty masz to głęboko w D...ie. Nawet tego nie sprawdiłeś.

Prowadz do mechanika, niech Cię przez Twój portfel uczy pokory.

I masz jeszcze czelnośc pisac co cie zadowala a co nie.........Chamstwo i drobnomieszczaństwo.

Jak Ci się werdykt mechanika nie spodoba, zakasuj rekawy i do boju.zawsze możesz sobie zmienic tylko napinacz, bo wymiana przy okazji ślizgów Cie nie zadowala.

Zawsze możesz też chwycic za kołek, i osłuchac wszystko. od glowicy po blok. I to proponuje zrobic na początek.

#11 OFFLINE   rififi

rififi
  • 71 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 października 2009 - 22:41

Mogło się rozlecieć koło pasowe na wale korbowym . Jest tam tłumik drgań .Koło pasowe jest połączone elastycznie z piastą (zawulkanizowane gumą).Miałem coś takiego - grzchocze głośno, szczególnie na wolnych obrotach. Mam klimatyzację i to większe koło napędzające alternator ,wspomaganie trzymało się jakoś dociśniete mniejszym kołem pasowym od klimatyzacji.