

Klejenie kolektora wydechowego
#1
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 15:47
Panowie czy ktoś próbował skleić i z jakim skutkiem tym klejem, ponoc wytrzymuje 1080 stopni C.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 15:56
Nawet spawanie niekiedy nie pomaga.Proponuje wymiane.
#4
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 18:27
Proponuje wymiane.
Ja też jestem nastawiony sceptycznie na takie cuda,ale może czasami warto spróbować,tym bardziej że cena nie jest duża...
#5
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 19:14
#6
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 19:24
#7
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 19:34
#8
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 19:47
Troszkę pracy od strony pasażera zwinne ręce i da rade ale od kierowcy jest to podniesienie silnika minimum. I mam tyle roboty zrobić nie będąc pewny efektu......... Ja wole kupić cały i włożyć niż spawany bądź tym bardziej klejony....... Gdzie za robotę dam 100 minimum a kolektor jak się pojeździ można za 70 zł kupić.
Nie każdy ma V kę,a do 2.0 taki kolektor kosztuje ponad 500 a nie 70 więc czasami może warto popróbować....
#9
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 19:49
#10
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 21:44

#11
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 22:46
#12
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 22:59
czy po prostu jechałeś bez fazy?
Jak to bez fazy??? Wiesz o co chodzi i wiesz, że była by lipa.
Skoro kolektor kosztuje ok 500 zł to warto coś pokombinować. Nie takie rzeczy się spawa i daje rady
#13
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 11:31
#14
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 16:14
#15
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 16:31
#16
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 16:39
#17
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 16:43
A kolego czym to pospawałeś elektrodą czy migomatem
Na moją wiedzę zrób porządną fazę i pospawaj elektrodą, bo wiadomo, że bardziej nagrzejesz. Potem możesz dołożyć jakieś wzmocnienie blach 3mm wystarczy w zupełności, nawet 2 mm będzie dobrze
#18
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 19:21
#19
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 20:36
nie robiłem fazy bo nie miałem podejścia szlifierka kątową, pospawałem bez. Elektroda nie nadaje się do takiego spawania, właśnie dlatego że za bardzo przetapia kolektor i praktycznie po skończeniu spawania dalej jest skaza co w sumie daje dalej nie zaspawane pękniecie. Można pospawać elektrodą żeliwną ale jest ona dość droga bo kosztuje ok. 10zł sztuka i trzeba ich kilka sztuk aby zaspawać sensowny kawałek. Migomat nie nagrzewa kolektora i jest git:) w robocie goście mi powiedzieli ze migem można spawać żeliwo, a znają sie troche na metalach:D
#20
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 12:09
Mam jeszcze jedno nieotwarte opakowanie, moge odsprzedac za jakies smieszne pieniadze jak bede w Polsce.
Jezeli chodzi o spawanie to 2 na 3 pekaja dalej, bo widoczne jest najczesciej 60% pekniecia, reszta idzie w srodku.
Najszybszym i chyba najpewniejszym sposobem jest naspawanie blaszki jak pisze Siggi.