

2.0 8v ustawienie rozrzadu po peknięciu paska
#1
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 09:46
Potrzebuję PILNEJ porady
Omega 2.0 8v, strzelił pasek przy ok. 3000 obr. jakie moga byc uszkodzenia i co wazniejsze jak ustawić ponownie rozrząd.
Z tego co wiem jest to silnik bezkolizyjny
Z góry dziekuje za pomoc
#2
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 10:42
#3
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 11:20
vectra miała c20NE motronic 1.5
omega c20SE motronic 1.5.4
poprawcie mnie jak się mylę
#4
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 11:29

#5
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 11:49
#6
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 11:54
Witam, tu masz opis+ zdjęcia http://forum.omegakl...ead.php?t=24766
On potrzebuje do 8 zaworówki....
http://images.google...MCMab-gag59S8DA
Tu masz schemat
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 18:31
tak ustawiasz koła
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#9
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 18:37
On potrzebuje do 8 zaworówki....
No raptem jeden wałek w głowicy więcej i nic po za tym.

#10
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 23:18
jeżeli chodzi o te silniki x20se i c20ne to czytalem gdzies, ze w omegach b wprowadzono jakieś zmiany w komorze spalania i w tym silniku jest mozliwosc kolizji tlokow z zaworami po peknieciu paska... wiec jak to jest:zaklopotanie:Jezeli masz silnik 2.0 8V (x20se) to jest to silnik bezkolizyjny
#11
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 23:35
jeżeli chodzi o te silniki x20se i c20ne to czytalem gdzies, ze w omegach b wprowadzono jakieś zmiany w komorze spalania i w tym silniku jest mozliwosc kolizji tlokow z zaworami po peknieciu paska... wiec jak to jest:zaklopotanie:
zgadza się , bezkolizyjny rozrząd tylko w omedze A czyli c20ne.