

Po nocy zimny silnik dusi się na benzynie, brak mocy
#1
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 19:00
Mam problem z kluską 2.0 16V LPG zwykła instal nie sekwencja. Od pewnego czasu po nocnym postoju kiedy ruszam na benzynie zanim przełączy się na gaz dzieją się cuda. Mianowicie po wciśnięciu pedału gazu ałto przez sekundę przyspiesza poczym obroty spadają do 400 i strasznie zamula jak puszczę gaz rosną do około 900 i jest oki jak znów dodam gazu to prawie przygasa i nie ciągnie, po którymś razie jak już uda się wkręcić na obroty to jakoś kula do póki nie przełączy się na LPG i jest jak ręką odjął wszystko ok.
Wymienione świece i przewody WN.
Nie pokazuje błędów.
#2
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 19:10
resztę szukaj na forum jest całe mnóstwo takich przypadków
#3
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 20:22
Witam
Mam problem z kluską 2.0 16V LPG zwykła instal nie sekwencja. Od pewnego czasu po nocnym postoju kiedy ruszam na benzynie zanim przełączy się na gaz dzieją się cuda. Mianowicie po wciśnięciu pedału gazu ałto przez sekundę przyspiesza poczym obroty spadają do 400 i strasznie zamula jak puszczę gaz rosną do około 900 i jest oki jak znów dodam gazu to prawie przygasa i nie ciągnie, po którymś razie jak już uda się wkręcić na obroty to jakoś kula do póki nie przełączy się na LPG i jest jak ręką odjął wszystko ok.
Wymienione świece i przewody WN.
Nie pokazuje błędów.
polecam lekture http://forum.omegakl...264:rolleyes:

#4
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 20:30
#5
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 20:38
jedź na kompa skasuj mapy bp pojeździj na bp
To nie takie proste w XEV....
#6
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 22:23
To nie takie proste w XEV....
w 56.5 proste. w 56.1 - ASO
#7
OFFLINE
Napisany 02 października 2009 - 22:47
w 56.5 proste. w 56.1 - ASO
Kolega ma rok auta 98 więc jest tam simtec 56.5. W tym przypadku reset map op-comem lub opelscannerem pójdzie.
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 18:49
Sprawa polega na tym ze auto ciężko pali na paliwie rano jak i po dłuzszym postuju, trzepa pokręcic parnascie dobrych sekund żeby zatrybił oczywiście z dodaniem gazu czego przedtem nie trzeba było robic, a kiedy juz zapali to przy gwałutownym dodaniu gazu auto sie dławi i dopiero zaraz wchodzi na obroty. Dużo części juz wymieniłem i dalej juz nie mam pomysłu.
w tym poście czytałem o mapach w kompie i mam pytanie jak to skasować i jak rozpoznać jaki mam rodzaj wtrysku, moze polecacie jakiegoś dobrego gościa z kompem w Krakowie.
pozdrawiam
#10
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 21:30
Bardzo mozliwe, ze masz zle ustawiony gaz i ci rozstroil ecu.Witam koledzy, podepne sie pod temat poniewaz mam podobny problem tylko że w mojej calibrze.Może ktoś na warzym forum mi pomoże.
Sprawa polega na tym ze auto ciężko pali na paliwie rano jak i po dłuzszym postuju, trzepa pokręcic parnascie dobrych sekund żeby zatrybił oczywiście z dodaniem gazu czego przedtem nie trzeba było robic, a kiedy juz zapali to przy gwałutownym dodaniu gazu auto sie dławi i dopiero zaraz wchodzi na obroty
NIech zgadne >> na gazie chodzi idealnie ??
Niewiem jaki masz silnik bo nic nienapisales, ale jesi 2.0 16V to mozesz skasowac, ale tylko przez kompa. Jak po takim zabiegu zacznie dobrze chodzic to obstawiam to co wyzej opisalem.w tym poście czytałem o mapach w kompie i mam pytanie jak to skasować i jak rozpoznać jaki mam rodzaj wtrysku, moze polecacie jakiegoś dobrego gościa z kompem w Krakowie.
Masz wtrysk wielopunktowy.
#11
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 15:40
Kolega ma rok auta 98 więc jest tam simtec 56.5. W tym przypadku reset map op-comem lub opelscannerem pójdzie.
Witam, mój op-com wywala błąd "brak wymaganych warunków" Pomocy!!
Silnik X18XE vectra B 96r
#12
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 17:39
Bardzo mozliwe, ze masz zle ustawiony gaz i ci rozstroil ecu.
NIech zgadne >> na gazie chodzi idealnie ??
Niewiem jaki masz silnik bo nic nienapisales, ale jesi 2.0 16V to mozesz skasowac, ale tylko przez kompa. Jak po takim zabiegu zacznie dobrze chodzic to obstawiam to co wyzej opisalem.
Masz wtrysk wielopunktowy.
na gazie smiga idealnie tylko rano ma problemy z odpaleniem.
Wiem o tym że to jest wielopunkt, chodziło mi dokładnie jak poznac jaki to jest typ sterownika czy 56.1 czy inny,nie masz jakiegos goscia ktory by mógł wykasować te mapy???dzwoniłem do jednego chłopa co z tym robi to mi powiedział ze nie ma czegos takiego jak kasowanie map wtrysków, a 2 z kolei powiedzial ze sie za to nie weźmie bo mam gaz w aucie,więc juz sam nie wiem o co z tym chodzi...
Odpiecie akumulatora i jazda na paliwie po podpięciu cos pomoze??? silnik X20XEV
#13
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 17:57
- jesli masz kody bledow 2 cyfrowe to masz simtec 56.1 (mozesz tez zagladna do skrzynki bezpiecznikowej i zerknac na ecu co jest na nim napisane), kasowanie wartosci adaptacyjnych w tym silniku tylko wypasionym sprzetem czyli ASO
- jesli masz kody bledow 4 cyfrowe to masz nowszego simteca i dobrym fejsem da rade skasowac wartosci
p.s. ODPIECIE AKU NIC NIE DA (dotyczy chyba wszystkich silnikow w ktorych siemens dal "swoj" uklad sterujacy ecu)
[B]
#14
OFFLINE
Napisany 06 października 2009 - 19:47
#15
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2012 - 14:54
#16
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2013 - 20:29
#17
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2013 - 21:53