Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Po nocy zimny silnik dusi się na benzynie, brak mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   arkadiuszwiza1

arkadiuszwiza1
  • 192 postów
  • Dołączył: 09-10-2008
  • Skąd: wałcz

Napisany 02 października 2009 - 19:00

Witam
Mam problem z kluską 2.0 16V LPG zwykła instal nie sekwencja. Od pewnego czasu po nocnym postoju kiedy ruszam na benzynie zanim przełączy się na gaz dzieją się cuda. Mianowicie po wciśnięciu pedału gazu ałto przez sekundę przyspiesza poczym obroty spadają do 400 i strasznie zamula jak puszczę gaz rosną do około 900 i jest oki jak znów dodam gazu to prawie przygasa i nie ciągnie, po którymś razie jak już uda się wkręcić na obroty to jakoś kula do póki nie przełączy się na LPG i jest jak ręką odjął wszystko ok.
Wymienione świece i przewody WN.
Nie pokazuje błędów.

#2 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2009 - 19:10

jedź na kompa skasuj mapy bp pojeździj na bp ze 100km i porządnie wyreguluj lpg wcześniej sprawdź czy nie ma błędów http://forum.omegakl...hread.php?t=202
resztę szukaj na forum jest całe mnóstwo takich przypadków

#3 OFFLINE   orfi

orfi
  • 50 postów
  • Dołączył: 09-07-2009

Napisany 02 października 2009 - 20:22

Witam
Mam problem z kluską 2.0 16V LPG zwykła instal nie sekwencja. Od pewnego czasu po nocnym postoju kiedy ruszam na benzynie zanim przełączy się na gaz dzieją się cuda. Mianowicie po wciśnięciu pedału gazu ałto przez sekundę przyspiesza poczym obroty spadają do 400 i strasznie zamula jak puszczę gaz rosną do około 900 i jest oki jak znów dodam gazu to prawie przygasa i nie ciągnie, po którymś razie jak już uda się wkręcić na obroty to jakoś kula do póki nie przełączy się na LPG i jest jak ręką odjął wszystko ok.
Wymienione świece i przewody WN.
Nie pokazuje błędów.



polecam lekture http://forum.omegakl...264:rolleyes::D

#4 OFFLINE   arkadiuszwiza1

arkadiuszwiza1
  • 192 postów
  • Dołączył: 09-10-2008
  • Skąd: wałcz

Napisany 02 października 2009 - 20:30

Lekturka przeczytana jednak u mnie już katalizatora nie ma dawno wycięty więc problem tkwi gdzie indziej, tylko gdzie???????

#5 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 02 października 2009 - 20:38

jedź na kompa skasuj mapy bp pojeździj na bp


To nie takie proste w XEV....

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 października 2009 - 22:23

To nie takie proste w XEV....


w 56.5 proste. w 56.1 - ASO




 


#7 OFFLINE   cwiara

cwiara
  • 169 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 października 2009 - 22:47

w 56.5 proste. w 56.1 - ASO


Kolega ma rok auta 98 więc jest tam simtec 56.5. W tym przypadku reset map op-comem lub opelscannerem pójdzie.

#8 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 03 października 2009 - 09:27

Ano macie rację...nie spojrzałem na rocznik

#9 OFFLINE   diabell1

diabell1
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-08-2009

Napisany 05 października 2009 - 18:49

Witam koledzy, podepne sie pod temat poniewaz mam podobny problem tylko że w mojej calibrze.Może ktoś na warzym forum mi pomoże.
Sprawa polega na tym ze auto ciężko pali na paliwie rano jak i po dłuzszym postuju, trzepa pokręcic parnascie dobrych sekund żeby zatrybił oczywiście z dodaniem gazu czego przedtem nie trzeba było robic, a kiedy juz zapali to przy gwałutownym dodaniu gazu auto sie dławi i dopiero zaraz wchodzi na obroty. Dużo części juz wymieniłem i dalej juz nie mam pomysłu.
w tym poście czytałem o mapach w kompie i mam pytanie jak to skasować i jak rozpoznać jaki mam rodzaj wtrysku, moze polecacie jakiegoś dobrego gościa z kompem w Krakowie.

pozdrawiam

#10 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 października 2009 - 21:30

Witam koledzy, podepne sie pod temat poniewaz mam podobny problem tylko że w mojej calibrze.Może ktoś na warzym forum mi pomoże.
Sprawa polega na tym ze auto ciężko pali na paliwie rano jak i po dłuzszym postuju, trzepa pokręcic parnascie dobrych sekund żeby zatrybił oczywiście z dodaniem gazu czego przedtem nie trzeba było robic, a kiedy juz zapali to przy gwałutownym dodaniu gazu auto sie dławi i dopiero zaraz wchodzi na obroty

Bardzo mozliwe, ze masz zle ustawiony gaz i ci rozstroil ecu.

NIech zgadne >> na gazie chodzi idealnie ??

w tym poście czytałem o mapach w kompie i mam pytanie jak to skasować i jak rozpoznać jaki mam rodzaj wtrysku, moze polecacie jakiegoś dobrego gościa z kompem w Krakowie.

Niewiem jaki masz silnik bo nic nienapisales, ale jesi 2.0 16V to mozesz skasowac, ale tylko przez kompa. Jak po takim zabiegu zacznie dobrze chodzic to obstawiam to co wyzej opisalem.

Masz wtrysk wielopunktowy.

#11 OFFLINE   mirek11

mirek11
  • 1 postów
  • Dołączył: 05-10-2009

Napisany 06 października 2009 - 15:40

Kolega ma rok auta 98 więc jest tam simtec 56.5. W tym przypadku reset map op-comem lub opelscannerem pójdzie.


Witam, mój op-com wywala błąd "brak wymaganych warunków" Pomocy!!
Silnik X18XE vectra B 96r

#12 OFFLINE   diabell1

diabell1
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-08-2009

Napisany 06 października 2009 - 17:39

Bardzo mozliwe, ze masz zle ustawiony gaz i ci rozstroil ecu.

NIech zgadne >> na gazie chodzi idealnie ??

Niewiem jaki masz silnik bo nic nienapisales, ale jesi 2.0 16V to mozesz skasowac, ale tylko przez kompa. Jak po takim zabiegu zacznie dobrze chodzic to obstawiam to co wyzej opisalem.

Masz wtrysk wielopunktowy.


na gazie smiga idealnie tylko rano ma problemy z odpaleniem.
Wiem o tym że to jest wielopunkt, chodziło mi dokładnie jak poznac jaki to jest typ sterownika czy 56.1 czy inny,nie masz jakiegos goscia ktory by mógł wykasować te mapy???dzwoniłem do jednego chłopa co z tym robi to mi powiedział ze nie ma czegos takiego jak kasowanie map wtrysków, a 2 z kolei powiedzial ze sie za to nie weźmie bo mam gaz w aucie,więc juz sam nie wiem o co z tym chodzi...

Odpiecie akumulatora i jazda na paliwie po podpięciu cos pomoze??? silnik X20XEV

#13 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 października 2009 - 17:57

diabell1 - na forum naorawde jest sporo informacji na temat rozjezdzania sie wartosci adaptacyjnych (szczegolnie sterownika siemens w silniku x20xev)
- jesli masz kody bledow 2 cyfrowe to masz simtec 56.1 (mozesz tez zagladna do skrzynki bezpiecznikowej i zerknac na ecu co jest na nim napisane), kasowanie wartosci adaptacyjnych w tym silniku tylko wypasionym sprzetem czyli ASO
- jesli masz kody bledow 4 cyfrowe to masz nowszego simteca i dobrym fejsem da rade skasowac wartosci
p.s. ODPIECIE AKU NIC NIE DA (dotyczy chyba wszystkich silnikow w ktorych siemens dal "swoj" uklad sterujacy ecu)
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#14 OFFLINE   diabell1

diabell1
  • 3 postów
  • Dołączył: 24-08-2009

Napisany 06 października 2009 - 19:47

Kolego cały czas czytam wszystkie posty na temat map na waszym forum omegi jak i w necie, dzięki za to info z kodami błedów( u mnie jest kod błedów 4 cyfrowy, czyli mam nowszy sterownik to teraz tylko musze znaleść dobrego gościa z kompem który mi to zrobi...

#15 OFFLINE   macieej

macieej
  • 2 postów
  • Dołączył: 10-07-2012

Napisany 10 lipca 2012 - 14:54

witam tez jestem nowy poraz pierwszy mam omege w benzynie z gazem zawsze miałem diesla a problem mam taki po nocy długo kreci na zanim zapali i po dodaniu gwałtownie gazu dusi sie na gazie jest ok co moze byc przyczyna instalacje mam staga 4 silnik 2.0 16v rok 95 wymieniłem korkowca swiece nowe kable i nic nie pomogło nowy filtr paliwa i powietrza ustawiona mapa gazu od nowa pomórzcie!

#16 OFFLINE   tomek-lewicz

tomek-lewicz

    Tomek

  • 57 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Trzcianka

Napisany 15 lipca 2013 - 20:29

witam mam kolejny problem z omega. jak jest zimna to sie przydławia na benzynie,ale tylko jak jest zimna. na gazie chodzi ok i jak sie rozgrzeje to na benzynie tez jest ok.

#17 OFFLINE   ducati00

ducati00
  • 82 postów
  • Dołączył: 20-08-2011
  • Skąd: Okolice Szczecina

Napisany 15 lipca 2013 - 21:53

U mnie jakieś 2 tygodnie po takich objawach poszła pompa paliwa