Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Xenon (HID) miga i przygasa


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 23 września 2009 - 23:28

Witam

Mam zamontowane niefabryczne xenony 4300k pod H1 w soczewce. Pojawił się taki problem że prawy palnik nie zawsze odpala za pierwszym razem. Do tego ten sam palnik ma tendencje do mrugania i przygasania gdy się nagrzeje, szczególnie jeśli włączy się dodatkowe odbiorniki prądu (nawiew, klima, ogrzewanie szyby). Lewy palnik świeci idealnie, odpala zawsze i nie reaguje na obciążenie alternatora. Obie przetwornice są podłączone przez przekaźniki bezpośrednio do akumulatora. Czy takie objawy sugerują problemy po stronie palnika czy przetwornicy ?

#2 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 23 września 2009 - 23:39

A ładowanie jak wygląda mi hidy migały jak napięcie w instalacji spadło do 11v

#3 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2009 - 05:50

zamień palniki miejscami i się dowiesz czy to palnik czy przetwornica

#4 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 28 września 2009 - 21:08

Wymieniłem palnik i co prawda świeci lepiej (stary był już troche wypalony) ale problem z mignięciami pozostał. Zaczynam przypuszczać czy winny nie jest spadek napięcia na zasilaniu prawej przetwornicy bo elektryk zamontował mi przekaźniki po stronie lewej, za akumulatorem. Między przekaźnikiem a prawą przetwornicą jest około 1,5m kabla o przekroju ok 2,5mm. Do tego ładowanie coś mam słabe bo na włączonych światłach (mierzone na aku) jest od 13,0V do 13,1V. Na zgaszonym silniku aku ma równe 12,0V czyli marnie :( Tak że wpierw sprawdze akumulator, ładowanie i napięcie na zasilaniu przetwornicy.

#5 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 30 września 2009 - 16:43

Jak się okazało problemem była klema minusowa która mocno nagrzewała się i nie łączyła dokładnie z kablem. Drugim problemem była strata prądu na kablu plusowym pomiędzy alternatorem a akumulatorem. Teraz przy włączonych światłach na ciepłym silniku jest 14,45V. Dzisiaj troche pojeździłem i nie zauważyłem aby nadal występował problem z prawym ksenonem :ok:
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :kumple: