

schemat instalacji elektrycznej do pompy paliwa
#1
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 13:54
Jak w temacie szukam schematu gdzie mogą być jakieś łączenia na odcinku przekaźnik - pompa paliwa w 2-u litrówce. Problem jest taki że czasami po przekręceniu kluczyka pompa nie rusza a podając jej napięcie na krótko rusza. Miernikiem sprawdzane na wejściu do przekaźnika ( czerwony kabel) napięcie jest więc przerwy szukam od przekaźnika do pompy. niech ktoś poratuje schematem lub wiedza bo nie chcę w ciemno wybebeszać auta bo wiązka chyba idzie wewnątrz...
#2
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 17:40
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 22:21
#4
OFFLINE
Napisany 29 września 2009 - 21:58
#5
OFFLINE
Napisany 01 października 2009 - 18:21
też mam problem z pompą paliwa,ale jest jeszcze jedna sprawa że przekażnik ma wewnątrz diode no jak ona jest D. a napięcia nic nam nie dadzą na kablach sprawdzając miernikiem w podstawce przekażnika
Przy modułach elektronicznych wszystkie przekaźniki muszą mieć diody na cewkach, napięcie miernikiem sprawdzamy względem masy. Najprościej zerknąć na schemat gdzie powinny one występować, na zacisku 30 przekaźnika pompy po włączeniu stacyjki napięcie musi być. Napięcia na kablach pewnie, że nic nam nie dadzą, bo gdy przekaźnik ten nie działa to napięcie z modułu nie jest podawane na cewkę. Przeczytaj poniżej jak podać owe napięcie na obwód elektryczny zas. pompę, oczywiście po przekręceniu stacyjki i na chwilkę. Miałem taki przypadek. Był suchy lut w module SIMTEC, grzebanie w tymże powierz doświadczonemu.
#6
OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 18:00
#7
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 08:54
posprawdzałem wszystkie styki na masie i jeden czarny kabelek był luźnawy.. nie wiem czy to alarm, czy gaz ale zakułem go jeszcze raz, poczyściłem wszystkie styki i póki co spokój:)
#8
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 11:26
ja mam gorszy problem bo nie mam napięcia na kostce przekaznika pompy paliwa
#9
OFFLINE
Napisany 24 października 2010 - 20:45
jak maż napięcie na kostce i pompa działa to przekaznik
ja mam gorszy problem bo nie mam napięcia na kostce przekaznika pompy paliwa
Ja mam ten sam problem wie ktoś możne o co chodzi???
#10
OFFLINE
Napisany 25 października 2010 - 16:56
jak maż napięcie na kostce i pompa działa to przekaznik
ja mam gorszy problem bo nie mam napięcia na kostce przekaznika pompy paliwa
Mam taki sam problem jak kolega, wie ktoś może o co chodzi??? Gdzie tkwi problem??
Problem sam zniknął po przeczyszczeniu styków itp. jednak dalej nie ma prądu na pompie a komputer pokazuje dwa błędy...
53
Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie
54
Stopień wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie
#11
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 19:53
mam problem z odpaleniem, wymienilem pompke i dalej niechce zapalic, co dalej moge sprawdzic i jak?
#12
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 17:01