Wita. Wiem że temat stary jak swiat i wszystkie posty przeczytałem ale... Problem jest następujący. Silnik na wolnych obrotach faluje i ostatnio dosyć często gaśnie. Oczywiście czytałem kody i wyszło 0130. Oczywiście wiem co jest nie tak ale ......
Po głębokim i wnikliwym przeczytaniu postów nasówają się trzy rozwiązania.
1. Oczywista wymiana sondy
2. Wymina przepływomierza
3. Wymiana silka krokowego
Sonde już wymieniłem na uzywke i nadal to samo, każde wyjscie mnie kosztuje min 250zł.
I pytanie: OD CZEGO ZACZAC ABY NA CHLEB MI STARCZYłO?? :drink:


kod błędu 0130
Rozpoczęte przez
szakuli
, 21 sty 2007, 20:15
1 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2007 - 21:23
Raczej nie wymiana silniczka krokowego czy przepływomierza, ale poprostu przeczyszczenie go.
Musisz je przeczyścić, rozebrac i umyc. Nie potrzeba odrazu wymieniać.
A przy tym problemie co opisujesz to najpierw zacznij od silniczka krokowego. :mrgreen:
Musisz je przeczyścić, rozebrac i umyc. Nie potrzeba odrazu wymieniać.
A przy tym problemie co opisujesz to najpierw zacznij od silniczka krokowego. :mrgreen: