Panowie dzisiaj zauważyłem że jest zarzygany olejem silnik od spodu z przodu. Poszedłem na kanał i patrzyłem, ale nie widac ewidentnie skąd bryzga olejem. Panowie czy może ktos miał tak jak ja, skąd to może lecieć. Wiem że na osległość jest ciężko co kolwiek powiedzieć, ale może ktoś juz to przerabiał. A może to byc uszczelniacz wału korbowego? Dodam ty;lko jescze że była wymieniana miska i uszczelka.


Mokry silnik od spodu
Rozpoczęte przez
__Robert__
, 18 wrz 2009, 20:15
8 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 20:15
#2
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 20:21
Niech zgadne. Mokro masz na lewym przednim narozniku silnika w okolicach sprezarki klimy, powyzej miski olejowej?
#3
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 20:24
Kurcze tam też, ale mokro jest tez po prawej stronie koło filtra.. A powiedz o czym myslisz?
#4
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 20:42
Po lewej stronie zobacz czy nie cieknie ze sruby od zaworu nadcisnieniowego pompy oleju (jest na wysokosci kola pasowego walu korbowego, pod napinaczem paska wieloklinowego). A po prawej to bym stawial ze uszczelka w filtrze oleju puszcza albo spod czujnika cisnienia oleju leci (ale pewny tego nie jestem).
#5
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 20:45
Dziękuje za sugestie, jutro idę jeszcze raz zobaczyć.
#6
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 07:12
a wiesz co jest najważniejsze - czy masz szczelną pokrywę zaworów - bo jak jest nieszczelna to będzie Ci bryzgać po całym silniku
#7
OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 16:30
Panowie okazuje sie że jest walniety uszczelniecz wału korbowego z przodu silnika, juz go kupiłem i jutro zakładam nowy, powiedzcie mi czy juz ktoś to robił? Najbardziej mnie nurtuje jak wychodzi koło zęba z wału korbowego, czy do tego jest niezbedny ściągacz?
#8
OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 16:59
Ściągacz niepotrzebny aby z śrubą na wale jest problem..
#9
OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 17:27
No właśnie, tej śruby tez sie obawiam, jakieś pomysły jak ją skutecznie odkręcić i nie przestawić rozrządu?