Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Mokry silnik od spodu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2009 - 20:15

Panowie dzisiaj zauważyłem że jest zarzygany olejem silnik od spodu z przodu. Poszedłem na kanał i patrzyłem, ale nie widac ewidentnie skąd bryzga olejem. Panowie czy może ktos miał tak jak ja, skąd to może lecieć. Wiem że na osległość jest ciężko co kolwiek powiedzieć, ale może ktoś juz to przerabiał. A może to byc uszczelniacz wału korbowego? Dodam ty;lko jescze że była wymieniana miska i uszczelka.

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2009 - 20:21

Niech zgadne. Mokro masz na lewym przednim narozniku silnika w okolicach sprezarki klimy, powyzej miski olejowej?

#3 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2009 - 20:24

Kurcze tam też, ale mokro jest tez po prawej stronie koło filtra.. A powiedz o czym myslisz?

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2009 - 20:42

Po lewej stronie zobacz czy nie cieknie ze sruby od zaworu nadcisnieniowego pompy oleju (jest na wysokosci kola pasowego walu korbowego, pod napinaczem paska wieloklinowego). A po prawej to bym stawial ze uszczelka w filtrze oleju puszcza albo spod czujnika cisnienia oleju leci (ale pewny tego nie jestem).

#5 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2009 - 20:45

Dziękuje za sugestie, jutro idę jeszcze raz zobaczyć.

#6 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 września 2009 - 07:12

a wiesz co jest najważniejsze - czy masz szczelną pokrywę zaworów - bo jak jest nieszczelna to będzie Ci bryzgać po całym silniku



 


#7 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 września 2009 - 16:30

Panowie okazuje sie że jest walniety uszczelniecz wału korbowego z przodu silnika, juz go kupiłem i jutro zakładam nowy, powiedzcie mi czy juz ktoś to robił? Najbardziej mnie nurtuje jak wychodzi koło zęba z wału korbowego, czy do tego jest niezbedny ściągacz?

#8 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 22 września 2009 - 16:59

Ściągacz niepotrzebny aby z śrubą na wale jest problem..

#9 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 września 2009 - 17:27

No właśnie, tej śruby tez sie obawiam, jakieś pomysły jak ją skutecznie odkręcić i nie przestawić rozrządu?