

Jak poznać, że rozrząd jest do wymiany?
#1
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 15:50
#2
OFFLINE
Napisany 18 września 2009 - 18:03
#3
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 21:14
[B]
#4
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 21:18
nigdy nie będziesz pewny co do rozrzadu najlepiej wymień w ciemno ,a co do wypowiedzi kolegi Kczeha to rolka moze troche w magazynie lerzećJak w temacie. Silnik x20se. Na obudowie było napisane kiedy był robiony, ale się starlo.

#5
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 21:26
jesli rolka bedzie roczna czy dwu letnia i wlasciciel jest pewny ze auto jezdzilo "normalne" polskie przebiegi to jeszcze ro pojezdzi
p.s. jakby sklepy trzymaly taka rolke ponad rok to oznacza ze musza bankrutowac.............
przy okazji mozna sprawdzic date na pompie
[B]
#6
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 21:53
#7
OFFLINE
Napisany 19 września 2009 - 23:04
w domu leży cały rozrząd do astry H 1,7 CDTI i na żadnej rolce nie mogę znaleźć daty produkcji na pudełku jest na naklejceszukaj daty produkcji
#8
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 13:40
a i zapomnialem o pasku - na conti bedzie data ( np na dayco juz nie) - jesli juz nie mozna nic odczytac z paska to tez sygnal ze juz ma przejechane minimum polowe przebiego dopuszczalnego. Generalnie to wszystko i tak nie odpowuie na pytanie jak dlugo jeszcze mozna przejechac n tym rozrzadzie
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 14:13
No ja bym wymienił dopiero po zerwaniu paska po co przepłacać pasek i napinacz 230 zł http://www.allegro.p....omega_2_0.html a jak się zerwie to tylko (tańsza opcja)uszczelka pod głowica zawory prowadnice zaworów popychacze może nowa głowica ewentualnie wałek rozrządu) droższa opcja cały silnik (pęknie tłok i się rozsypie przez co wyleci sworzeń z tłoka i przewietrzy korbowody) wersja bardzo pesymistyczna aczkolwiek możliwa.
a który 2,0 8v jest kolizyjny?
#10
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 14:35
a który 2,0 8v jest kolizyjny?
Każdy 2.0 8V jest bezkolizyjny.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#11
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 15:00
#12
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 16:58
Tak, jak mówię: 2 razy zerwałem pasek, zanim doszedłem do tego, co się dzieje.
Nic się nie stało. Wymieniłem pompę, ustawiłem rozrząd i śmigała aż miło.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#13
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 17:19
Że tak nieładnie powiem: Gówno prawda!Każdy 2.0 8V jest bezkolizyjny.
W Omegach B ósemki mają tak przeprojektowaną głowice w porównaniu do A, że są kolizyjne i już.
#14
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 18:55
W Omegach B ósemki mają tak przeprojektowaną głowice w porównaniu do A, że są kolizyjne i już.
W takim razie przepraszam. Ja miałem Omegę A.
Myślałem, że konstrukcja tych silników się nie zmieniła.

POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#15
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 22:06
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 01 października 2009 - 01:17