

olej castrol gtx high mileage
#1
OFFLINE
Napisany 06 września 2009 - 20:32
obecnie jezdze na mobilu formuła s i nie jestem zbytnio zadowolony .....
wczesniej jezdziłem na GM 10W40 i tez był ok tzn silniczek ciszej pracował mam nakulane 230.000 i juz silniczek troszke rzęzi i mysle nad tym olejem ale nie wiem czy minerał to dobry pomysł aby go troszke wyciszyc
#2
OFFLINE
Napisany 06 września 2009 - 20:54
witam czy ktos smiga na tym oleju castrol gtx high mileage??
obecnie jezdze na mobilu formuła s i nie jestem zbytnio zadowolony .....
wczesniej jezdziłem na GM 10W40 i tez był ok tzn silniczek ciszej pracował mam nakulane 230.000 i juz silniczek troszke rzęzi i mysle nad tym olejem ale nie wiem czy minerał to dobry pomysł aby go troszke wyciszyc
zwykły - bardzo zwykły olej, to samo tyczy się "formuły s" (dziadownia) jak już chcesz bardzo minerał - to "Castrol Magnatec"- oczywiscie rozlewany w niemczech -)
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#3
OFFLINE
Napisany 06 września 2009 - 20:56
Podsumowując polecam ten olej
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#4
OFFLINE
Napisany 06 września 2009 - 20:58
#5
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 13:03
Dla mnie mineral to do starszych aut i nigdy juz nie zaleje 15w
#6
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 14:12
#7
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 14:32

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#8
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 17:41
#9
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 17:50

#10
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 18:09
yyyyy gdzie kupiłeś?? może u mnie??- ja dzisiaj zauważyłem że mam takie własnie opakowania 5l - jest 4l, ale jaja.Uważajcie na Castrola, ostatnio kupiłem 10w40 5l baniak, gdzie było nalane 4l oleju
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#11
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 19:27
pozdrawiam
#12
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 19:30
tys jest oki olej prawie wogole nie jest czrny czy jakis przepracowany
to że nie jest czarny to wcale nie jest na plus każdy dobry olej posiada dodatki wypłukujące syf z silnika czego efektem jest ciemne zabarwienie przepracowanego oleju , olej który stosujesz ma za zadanie uszczelnić wycieki a co za tym idzie jest pozbawiony środków myjących które rozpuszczając wszelkie nagary mogłyby doprowadzić do ich zwiększenia (wycieków) ,bardzo łatwo to sprawdzić zastosuj płukankę przed wymianą oleju a zobaczysz ile jest on wart, jak spuścisz zobaczysz ile syfu było w silniku:)
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 19:54
jak go kupiłem to był zalewany mineralnym shellem helix 15W40 (silnik chodził cichutko)i właściciel dolewał co pół roku tak ze 100ml. ale nadeszła pora na zmiane i zdecydowałem się na półsyntetyk GM 10W40 i silnik tez chodził nieźle i co najważniejsze NIE BRAŁ OLEJU!


i tak myslę nad powrotem do minerala ale boje sie bo tak jak pisze ze po przejsciu z minerala na półsyntetyk branie oleju ustało!

sam juz nie wiem ilu ludzi tyle opini ......
#14
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 20:40
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#15
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 22:57
yyyyy gdzie kupiłeś?? może u mnie??- ja dzisiaj zauważyłem że mam takie własnie opakowania 5l - jest 4l, ale jaja.
MERPOL na długiej, to u Ciebie?

#16
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 23:01
no:DMERPOL na długiej, to u Ciebie?
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#17
OFFLINE
Napisany 07 września 2009 - 23:04
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#18
OFFLINE
Napisany 30 września 2009 - 12:52
yyyyy gdzie kupiłeś?? może u mnie??- ja dzisiaj zauważyłem że mam takie własnie opakowania 5l - jest 4l, ale jaja.
Castrol oficjalnie nie leje juz lini Magnatec w 5litrowe opakowania(od ok 8-10 miesiecy o ile dobrze pamietam), wypuszcza je tylko w czworkach, 5tki jak macie to albo ze starych zapasow gdzeis albo kombinowane trzeba uwazac....
A ja przeszedlem na 10w 40 z minerala i jestem zadowolony
Dla mnie mineral to do starszych aut i nigdy juz nie zaleje 15w
Jak dawno to zrobiles i jak dlugo jezdziles na mineralnym?? Jesli raptem kilka tys tak do 5.6ciu to moze nic sie jeszce nie bedzei dzialo, ale jesli juz miales ze 2, 3 wymiany na mineralnym i wlales teraz 10/40 to tylko patrzec jak zacznie Ci podbierac olej, pocic sie, i w najgorszym wypadku silnik bedzie sie podcieral, lepiej obserwuj zebys nie wyszedl na tej zamianie jak zablocki na mydle....
Bledne myslenie ze 15/40 jest do starych samochodow... Jak ma przejechane swoje to naturalna kolej rzeczy ze w silniku robia sie coraz wieksze luzy, ktore alepiamy filmem olejowym z odpowiednio dobranego oleju (5W->10W->15W->20W w skrajnych przypadkach:D )
#19
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 18:54
Jeśli czymś innym to czym? Pewnie i tak zostanę przy mineralnym bo zmiana na polsyntetyk może się się różnie skończyć.
Ogólnie silnik mi bierze 1l na 10k km. teoretycznie ma przejechane 218k
#20
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 21:51