


jak wymienic czujnik spalania stukowego obwód nr 2
#1
OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 15:46

#2
OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 21:55

#3
OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 22:14
Tak patrze to może wykręcając filtr oleju można sobie dojście zrobić.
latwiej uniesc silnik i zwalic poduszke - przy odrobinie kombinacji dojdziesz
#4
OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 18:10
#5
OFFLINE
Napisany 12 września 2009 - 15:15
#6
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 18:13
opcje widze 2
wyjac alternator (mam sczotki do wymiany wiec było by 2 w jednym

albo odkrecic poduszke i wywalic lape silnika...( jezeli tak to gdzie jest sruba do odkrecenia poduchy od lapy silnika do gory jak tam wyglada dostep ? ) co jest prostrze?
i jeszcze gdzie jest wtyczka zeby wpiac ten czujnik (wiem jak go wyjme odepne to bede wiedzial gdzie ale jak juz pytam to pytam

#7
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 18:18
Koledzy a jak wymienic ten czujnik z prawej strony?? jak najłatwiej ?? bo tak dzis sobie go zlokalizowalem i zastanawiam jak do niego sie dostac??
opcje widze 2
wyjac alternator (mam sczotki do wymiany wiec było by 2 w jednym) -> tylko czy da rade wtedy wymienic ten czujnik??
albo odkrecic poduszke i wywalic lape silnika...( jezeli tak to gdzie jest sruba do odkrecenia poduchy od lapy silnika do gory jak tam wyglada dostep ? ) co jest prostrze?
i jeszcze gdzie jest wtyczka zeby wpiac ten czujnik (wiem jak go wyjme odepne to bede wiedzial gdzie ale jak juz pytam to pytam? pozdrawiam
wez male lusterko postaw na dole na belce jak masz jakas lampke to poswiec sobie i bedziesz widzial czujnik
#8
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 19:44


#9
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:08
Jacek dzieki za odpowiedz ale nie takie bylo moje pytanie
pytam jak latwiej go wymienic:) jutro chce to zrobic ale nie wiem jak bedzie latwiej:P bo ten alternator nie jest taki pilny ale tak mysle ze jak wyjme lape to sie dostane do niego i wtedy tez wymienie szczzotki wiec jak ktos moze to niech mi napisze jak bedzie latwiej i szybciej
Kaytek to jest tak ja ci pisze do tego czunika nie potrzeba wyciagac nawet lapy nie potrzeba nawet kanalu od gory go wymienisz.To jest tak bierzesz lusterko obnizasz w strone dolnej belki jakas lampka swiecisz na nie,odbiciie lustra bedzie ci oswietlac silnik i nad rozrusznikiem kolo alternatora jest czunik stukowy,bierzesz torksa lub chyba nasadke 10 z jakas przedluzka o go odkrecasz.Ja ten czunik wymienialem 5 min bo z druga srona jest juz trudniej
P.S Alternator jest chyba szybciej wyciagnac niz lape.Jak sie nie myle to jest zamocowany na dwoch srubach
#10
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:26



#11
OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:38
teraz zrozumialem
to jutro bede dzialal
dzieki za pomoc
Dodam jeszcze ze musisz patrzyc na lusterko i w lusteku bedziesz widzial czujnik.Z reszta to juz sobie poradzisz
#12
OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 15:05


#13
OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 20:18
#14
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 09:02
#15
OFFLINE
Napisany 21 października 2009 - 21:35
#16
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 08:36
Jesli nalejesz paliwo gorszej jakosci, to za pomoca czujnika ECU bedzie rozpoznawal spalanie stukowe w silniku i odpowiednio dobieral moment zaplonu, aby takiego spalania nie bylo.
Spalanie stukowe ma negatywny wplyw na trwalosc silnika.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#17
OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 21:29
#18
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:01
#19
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:29
#20
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:41