

jak odkręcić koło zębate z wału korbowego 2.0 16V
#1
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 23:47
Jak w temacie mam problem z odkręceniem śruby koła zębatego od strony rozrządy, w celu wymiany uszczelniacza wału. Czy istnieje możliwość lewego gwintu? Proszę o jakieś sugestie może ktoś ma jakiś pomysł?? proszę o pomoc. Z góry dziękuje i pzdr
#2
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2009 - 23:54
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 09:57
#5
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 10:14
#6
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 18:30
Metoda czasem ryzykowna, o czym się kiedyś przekonał znajomy, jak mu pogięło zawory.
Potwierdzam. Od czasu jak zdarzyło mi się pogiąć kilka zaworów, nigdy nie odkręcam już tą metodą.
#7
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 19:16
#8
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 20:35

#9
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:14
#10
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 21:56
Witam !
Jak w temacie mam problem z odkręceniem śruby koła zębatego od strony rozrządy, w celu wymiany uszczelniacza wału. Czy istnieje możliwość lewego gwintu? Proszę o jakieś sugestie może ktoś ma jakiś pomysł?? proszę o pomoc. Z góry dziękuje i pzdr
sprobuj udarowaojak nie masz pneumata to mlotem w klucz od czola a wal przytrzymaj sciskaczem z paska
Człowiek z nogą na hamulcu, włączona 1 bądź wsteczny-nie pamiętam. Gwint prawy. Dużo prób ale w końcu puściło, trzeba długiego klucza, żeby szarpnąć. Wymieniałem pompę oleju.
po co sie szarpac sa inne sposoby, nic na siele
a gwint lewy a odkrecasz w prawo.
bo kolo sie samo musi dokrecac
#11
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 22:00
Hej, chwilkę, jeśli koledzy wcześniej pisali, że odkręcali "za pomoca rozrusznika" to tam gwint musi być prawy, odkręcany w lewo! W przeciwnym razie śruba byłaby dokręcana.