

jak podnieść tył
#1
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 18:00
#2
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 18:06
moja omega a kombi siedziała nisko z tyłu. wymieniłem sprężyny {nowe} i nadal to samo. powie mi ktoś jak podnieść dupsko mojej suni?
zalozyc lepsze wyzsze sprezyny wzmacniane a nie jakis tani szrot jak jamex czy inna chinszczyzna albo napchac do pelna gum w sprezyne(oolo 4 zl szt, powinny wyjsc conajmniej 3 na sprezyne) i wtedy po doladowaniu nie bedzie siadac
jesli chodzi o komfort jazdy nieznacznie sie obniza w przypadku jazdy bez obciazonego tylka z obciazeniem jest jak najbardziej OK
#3
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 20:54
jakby co to moge pchnąć za 80zł + przesyłka..
założyłem do siebei serie al ei tak jest za wyskoko idzie do obniżenia...
sokrki ale ja mam do B - 1996r...
#4
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 07:07
mam ten sam problem, moje sprężyny są już na dobiciu więc chciałbym wstawić nowe, które lekko podniosą i usztwnią mi tył. Jakie sprężyny były montowane oryginalnie w kombi?
zalozyc lepsze wyzsze sprezyny wzmacniane a nie jakis tani szrot jak jamex czy inna chinszczyzna ...
Można prosić o jakichś konkretnych polecanych producentów ???
#5
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 09:15
tego typu http://allegro.pl/gu...1511180080.html
usztuwniajace o ktorych pisalem wyzej sie nie sprawdzily
a na tych zachowalem komfort jazdy podnoszac auto bez usztywnienia
#6
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 11:23
http://allegro.pl/sp...1484774985.html
http://allegro.pl/sp...1501630649.html
a te gumy podwyższające to fajny pomysł. Przed tymi wkładkami w sprężynę to mnie już inni przestrzegali. podobno sprężyna pęka w miejscu gdzie kończą się gumy bo cały nacisk tam się kumuluje.
.......EDIT.......
A jeszcze tak się zapytam dawałeś po jednej czy po dwie gumy na stronę, mógłbyś wrzucić fotkę jak wysoko ci się tył podniósł ?
Dzięki
#7
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 12:10
u siebie również mam włożone takie gumy i dałem po jednej od strony wahacza
tył się bardzo ładnie podniósł i od pół roku nie stwierdziłem minusów
#8
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 12:22
#9
OFFLINE
Napisany 28 marca 2011 - 22:45
dupsko poszlo w gore okolo 2,5-3cm
z wkladaniem tych gum jest ciezko na tych sprezynach
trzeba odkrecic amor, lacznik stabilizatora drazek zbierznosci i w moim przypadko poloske bo nie moglem tego wcisnac bo nie moglem scisnac sprezyny calkowicie bo mialem ciulate sciagacze do sprezyn i sie sruba nie miescila
a wogole to ciasno tam jest
#10
OFFLINE
Napisany 29 marca 2011 - 19:55
#11
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 08:31

#12
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 16:10
Tylko czy to nie byly fotki na oryginalnych springach opla?Jak "KOZA" gdzieś ktoś na forum chwalił się taką przeróbką, nawet były zdjęcia ...
Wg mnie bedzie stal podobnie jak ori sedanowe, czyli zmiana niepotrzebna.
#13
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 11:34
#14
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 11:49
#15
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 12:37


#16
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 14:42
Ja dzisiaj poległem, nie dałem rady odpiąć amorka od wahacza. Nie wiem może po prostu miałem " za mały młotek " ale obawiałem się żeby nie zniszczyć gumy.
górne mocowanie amortyzatora ale tam z kolei kula rdzy więc jakbym się trochę przyłożył to podejrzewam, że ukręcił bym gwint.
popsikaj WD40 trochę poczekaj i puści , a swoją drogą takie problemy w tym roczniku

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#17
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 15:56
...takie problemy w tym roczniku
, u mnie każdą śrubkę odkręcisz bez problemu...
No też się trochę zdziwiłem:confused:. Ta śruba jest w bagażniku a cała zardzewiała. Tam na dole przy wahaczu to odkręciłem bez problemu, nawet za dużo siły nie musiałem użyć, ale amortyzatora nie udało się ściągnąć.
Dzisiaj na wieczór spsikam wszystko porządnie WD40 i może jutro puści....
#18
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 16:23

#19
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 18:55
Podsumowując efekt jest średni - jakieś sprężyny o symbolu LX zastąpiłem wzmocnionymi LESJOFORS. Tył poszedł do góry może o 1,5 cm mam nadzieję, że przynajmniej nie będzie tak dobijał.
#20
OFFLINE
Napisany 11 maja 2011 - 09:57
ja mam u siebie wzmacniane lesjofors(takie juz byly) i dodatkowo podniesione auto na gumach
tego typu http://allegro.pl/gu...1511180080.html
usztuwniajace o ktorych pisalem wyzej sie nie sprawdzily
a na tych zachowalem komfort jazdy podnoszac auto bez usztywnienia
ja zapodałem po dwie takie - pod i nad.... wbić je to masakra - ale amora nie zabrakło na szczęście


kupiłem nowe sprężyny Kayaba - fajne ale **** siadła niżej niż na starych była.... zapodałem gumy i jest teraz perfekt - 300kg w bagażnik i dalej da się normalnie jeździć.