

czuć rope z wydechu
#1
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 17:04
nadodatek mam ustawioną dawkę paliwa na max czyli 11%, może to jest przyczyną że czuć nie spaloną rope w spalinach
#2
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 20:46
Coś takiego:
http://moto.allegro....ga_2_5_tds.html.
#3
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 06:16
#4
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 08:54
za duza dawka albo wtryski leją, a nie kopci czasem na czarno ?
no jak mocno przyspieszam to duża chmura dymu zostaje za mną
#5
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 11:07
zaczac od zmniejszenia max dawki paliwa, prawdopodobnie reguluje sie to na pompie, tutaj niech zabiorą głos użytkownicy TD... w OS nie mogłem zmniejszyc dawki - błąd zapisu do eprom.
koncówki wtryskiwaczy w dalszej kolejnosci bo wiecej z tym zabawy...
#6
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 11:41
dzwoniłem do OPLA w Olsztynie i powiedzieli że dawkę też się zmienia komputerowo , nie wiem czy kąt wtrysków też przez kompa , pojadę w piątek i sprawdzę
kpina , właśnie wróciłem z serwisu OPLA i powiedzieli że tak ma być , bo to 2,5 TD więc ropę będzie czuć i że kąt zero na wtryskach jest oki , i dawka jest dobra , no jaja jakieś w ty serwisie
spróbuję jakoś inaczej zmienić tę dawkę
#7
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:06
To jest kąt wtrysku /nie mylić z kątem wtryskiwaczy bo czegos takiego nie ma/. To na pewno się reguluje, ale trzeba albo dokladnie przeszukac forum albo /i to najlepiej/ znalezc fachmana od klekotów co by sie temu przyjrzał...
Moze moj OS niezbyt dobrze wspołpracuje z twoim autem, moze innym fesem - Opcom uda sie coś zwojować...
#8
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:09
#9
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:10
tu może chodzić o kąt rozpylania wtryskiwacza parametr niestety nie zmienny, a kąt można przestawić przekręcając pompęnie mylić z kątem wtryskiwaczy bo czegos takiego nie ma
#10
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 14:22
Z pompą jest chyba łatwiej regulowac... tylko z drugiej strony, jesli az tak mocno nie kopci, spalanie na przyzwoitym poziomie to moze lepiej łap niepotrzebnie nie pchać... a lekki dymek sobie darować...
#11
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 16:58
#12
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 17:15
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 17:16
#14
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 18:27
W Olsztynie na ul. Sprzętowej 4 masz Diesel serwis (specjalizacja TDS BMW) Oni Ci sprawdzą i zrobią jeszcze żadne auto nie wyjechało od nich nie naprawione. Mówiłem Ci ze w tym silniku wszystko ustawiasz na pompie a OS-em masz tylko podgląd parametrów.
tam na przeciwko firmy ABER?
jestem umówiony na wtorek na 9 , tylko kurde żeby nie skasowali mnie jak za zborze
#15
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 08:20
#16
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 11:13
Ja mam takie wskazanie przy 120 km/h i z żadnej górki, można takie spalanie utrzymać na trasie i będzie oscylowało w granicach tej wartości.Ja jechałem 90-100k/h to Oma spaliła 6l/100km.
Średnio przy jeździe 80% trasa, 20% miasto pali mi 6.9 l/100 km. Bez oszczędzania.
Czy ja wiem... Moją Omegą wszyscy na pierwszym spocie byli zdziwieni... Diesel, a nie kopci.W zasadzie każdy diesel jak mu gwałtownie dodać gazu to puści czarny dym
#17
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 20:49
Ja mam takie wskazanie przy 120 km/h i z żadnej górki, można takie spalanie utrzymać na trasie i będzie oscylowało w granicach tej wartości.
Średnio przy jeździe 80% trasa, 20% miasto pali mi 6.9 l/100 km. Bez oszczędzania.
Czy ja wiem... Moją Omegą wszyscy na pierwszym spocie byli zdziwieni... Diesel, a nie kopci.
no tak ale ten zapach jest naprawde uciążliwy, to nie są same spaliny tylko jeszcze nie spalona ropa, może tylko dawke paliwa zmniejszyć z 11%
#18
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2009 - 21:07
#19
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 18:10

#20
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2009 - 20:35
tylko dawke paliwa zmniejszyć z 11%
Tak masz dawkę na OS ustawioną? Ja tak miałem ale patrzyłem do "wzorcowej" omegi i tam było o,1%



A co do zapachu ropy to faktycznie wtryski, albo zła regulacja pompy (kąty, ale może i sekcje, nastawnik)