

omega 2,5 v6 automat na wstecznym jedzie do przodu nie
#1
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2009 - 21:12
#2
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2009 - 21:42
czy ostatnio cos bylo robione przy skrzyni???
jak wyglada sprawa diud na panelu obok lewarka zmiany biegow??
#3
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 06:57
witam ja przy tej skrzyni nic nie robiłem moze poprzedni włascicielmoze troche wiecej info??
czy ostatnio cos bylo robione przy skrzyni???
jak wyglada sprawa diud na panelu obok lewarka zmiany biegow??
niedawno probowalem jechac i przy okolo 3000 obrotów powoli ruszała
o ile sie nie myle to nie swieci dioda N
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2009 - 16:32
#7
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 22:05
#8
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 13:08
Mam taki sam problem.. możecie powiedzieć jak sie skończyły wasze historie..?
U mnie świecą się kontrolka koło każdego wrzuconego biegu, auto jedzie tylko do tyłu, przy skrzyni nie było nic majstrowane.. omega 2.5 DTI 03r.
#9
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 13:53
Witam..
Mam taki sam problem.. możecie powiedzieć jak sie skończyły wasze historie..?
U mnie świecą się kontrolka koło każdego wrzuconego biegu, auto jedzie tylko do tyłu, przy skrzyni nie było nic majstrowane.. omega 2.5 DTI 03r.
masz całkiem inną skrzynię niż w reszcie omeg.
Masz 5L40E, a inne omegi (mam na myśli z innym silnikiem niż 2,5 dti) mają 4L30E - to całkiem inna konstrukcja, np. nie ma u ciebie
zewnętrznego selektora, który się brudzi i zawodzi.
Chyba jeszcze nikt na forum nie zgłaszał poważniejszych problemów z 5L40E;
Płyn wymieniałeś? Bo zdaje się że jest inny niż w 4L30E
#10
OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2011 - 18:13
1. niski poziom oleju przez co spalone tarczki
2. Uszkodzony lub zapchany selenoid biegu 1-2
3. Jeżeli nie chce jechać w trybie ziomowym czyli bieg 3, moze to oznaczać uszkodzony selenoid regolacji cisnienia.
PS. Tryb ziomowy wlaczamy wówczas gdy skrzynia ma wybrany tryb "D" i gdy stoimy (najlepiej).
#11
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2011 - 23:22
Mam podobny problem, tyle że u mnie kluska jedzie normalnie do przodu a do tyłu dopiero przy 3000 obrotów. 2,5TD 1995
#12
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 00:04
Witam..
Mam podobny problem, tyle że u mnie kluska jedzie normalnie do przodu a do tyłu dopiero przy 3000 obrotów. 2,5TD 1995
Częste w tym silniku, że skrzynia się kończy, starszy rocznik, ten silnik, jaki przebieg?
Olej jest stan? Był kiedyśkolwiek sprawdzany?
#13
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 18:53
Dziś skorzystałem z porad klubowiczów i wyczyściłem selektor, pojawił się kolejny problem na D świecą mi wszystkie diody i jedzie jakby z 3 biegu nie działa S ani *
#14
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 21:34
Nie wyświelta się automatic getribe?
#15
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 22:20
podjedz na kompa i zczytaj błędy, Może skrzynia weszław tryb awaryjny?
Nie wyświelta się automatic getribe?
nic nie wyswietli bo poprostu skrzynia zdechla. norma przy 2.5td. bo chyba kolega nie sadzi ze jego diesel robil 17000 rocznie.
#16
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 10:09
przed czyszczeniem selektora do przodu jeździła normnlnie
#17
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 12:01
na wyświetlaczu nic mi nie widzę, bo na tą chwile na nim wyświetla mi tylko jeden piksel
przed czyszczeniem selektora do przodu jeździła normnlnie
Na wyświetlaczu na pewno jest AG
Przed czyszczeniem(przed zepsuciem) skoro działał a nie działa i w międzyczasie grzebałeś to przed zepsuciem a nie czyszczeniem.
Jak beast pisał, dość częstą usterką w tych skrzyniach z tym silnikiem i dużym przebiegiem jest właśnie taka lub podobna awaria.
#18
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 14:57