

Automat 3,0 tylko 1 bieg
#1
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 15:08
#2
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 15:19
Włącza się tryb awaryjny w ogóle.
Jak się rozpędzisz na 1 i wrzucisz 2 to co się dzieje wyrzuca na luz?
#3
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 15:23
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 16:18
Witam wszystkich forumowiczów. Mam ogromny problem z automatem. Na początku włanczał się tryb awaryjny. Został wymieniony selektor i wszystko było cacy jeden dzień. Potem znowu tryb awaryjny. Pojechałem do mechanika i dowiedziałęm się, że skrzynia mechanicznie jest ok a problem wynika z elektryki w aucie. Więc pojechałem do dobrego elektryka gdzie została sprawdzona cała instalacja elektryczna. I oprócz tego że mam słabe ładowanie nic nie znaleźli. Stwierdzili że skrzynia jest uszkodzona mechanicznie :confused: Gdy odbierałem autko okazało się że jest tylko pierwszy bieg. Tzn na D w ogóle nie chciała ruszać, na 1 super wszystko ok ale przy wrzuceniu 2 biegu nagłe szarpnięcie (tak jakby bieg wyskoczył) i zero mocy. To samo na 3 i 4. Dodawałem gazu a auto nic. Na jedynce dojechałem z powrotem do elektryka ale on nic nie ruszał w skrzyni (tak przynajmniej twierdzi). Teraz auto stoi pod blokiem i boję się w ogóle go ruszać. Co teraz robić? Pomóżcie :piwo2:
tutaj wyglada ze masz namieszane z elektryka
skoro nie rusza na D gdzie powinien byc 1 bieg, nie powinno ruszac z 1
sprawdz czy rusza z trybu zimowego normalnie,
moze trzeba selektor skalibrowac?
#6
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 08:57
#7
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 10:12
#8
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 10:31

#9
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 22:46
#10
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 11:27
najpierw sprawdz czy rusza i czy jedzie na trybie zimowym pozniej dalej bedziemy mogli cos myslec
Sprawdzałem i na początku wszystko było ok a po kilkunastu metrach znowu przestała działać

#11
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 11:38
#12
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 11:44
Wsteczny działa ok?? Niestety masz lipę umie też na trybie zimowym powoli ruszała i za moment kaplica.
Wsteczny działa idealnie, jedynka też. Ale po kilku dniach stania po uruchomieniu silnika przez kilkaset metrów wszystko działało idealnie. Przełanczał biegi i szedł idealnie. Po chwili zero

#13
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 15:04
#14
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 15:42
Objawy masz te same, w zimę nikt z forum nie potrafił pomóc jak mi się to stało, umie skończyło się na wymianie skrzyni. Podjedź na kompa i zobacz jaki błąd wyskakuje powinno być coś z obrotami, dokładnie nie pamiętam bo kawałem czasu minęło. Czasami na zimnym silniku przez parę sek przełączała. A i jaki kolor oleju jest ??
Jak kupiłem auto zmieniłem mu olej (tzn w firmie zajmującej się ASB) czyli jakieś 3 miesiące temu. Tak więc ufam że w tej kwestii jest wszystko ok. I jeszcze mam takie pytanko do wszystkich. Zastanawiałem się już nad wymianą skrzyni na nową. W ASO powiedzieli mi że taka przyjemność będzie mnie kosztować 13500 zł bez robocizny. A w firmie gdzie robili mi wymiane oleju (ASB PAŁKA w Mysłowicach) zaproponowali skrzynie 4 biegową własnej konstrukcji za 2500 zł wraz z montażem. Nie wchodziłem w szczegóły co to za skrzynia ale zastanawia mnie cena. Czy może ktoś z forumowiczów korzystał z pomocy tego serwisu w tej kwestii? Czy może lepiej kupić używaną? Słyszałem na forum o jakimś Borówce? Kto to jest i czy gościowi można zaufać?
#15
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 15:42
#16
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2009 - 22:27
A w firmie gdzie robili mi wymiane oleju (ASB PAŁKA w Mysłowicach) zaproponowali skrzynie 4 biegową własnej konstrukcji za 2500 zł wraz z montażem.
Własnej konstrukcji??

#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 10:45

#19
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 18:58

http://moto.allegro....ja_omega_b.html
http://moto.allegro...._b_3_0_mv6.html
http://moto.allegro...._mv6_211km.html
http://moto.allegro...._b_3_0_mv6.html
Ten pierwszy odnośnik interesuje mnie najbardziej. Tzn Pan Mariusz nie ma w tym momencie skrzyni do 3,0 MV6 ale będzie miał w przyszłym tygodniu za ok 1000 zł (tak w ogóle to ten Borówka o którym tyle mówi się na tym forum???). Pozostałe aukcje mnie interesują z powodu ceny. Wszyscy dają maksymalnie 14-sto dniową gwarancję rozruchową i wszyscy zgodnie twierdzą, że skrzynie są w idealnym stanie :confused:. Czy w ogóle bawić się w kupowanie skrzyń na aukcjach? Czy może szukać jakiś warsztatów sprzedających skrzynie po remontach? Jeśli to drugie to czy jest ktoś ze śląska kto wie o zakładach specjalizujących się w naprawach ASB? Dzwoniłem już do ASB Pałka w Mysłowicach ale w tym momencie nie mają takiej skrzyni i nie wiadomo kiedy (i czy w ogóle???) będą taką mieli. O cenach można zapomnieć bo sami nie wiedzą jak wyjdzie ich naprawa. Tak w ogóle to jestem już w kropce i powoli zaczynam żałować, że kupiłem automata bo już niedługo będzie tak, że Omega będzie więcej stała niż jeździła

Dziękuje wszystkim za wszelkie porady :piwo:
#20
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2009 - 19:17
(tak w ogóle to ten Borówka o którym tyle mówi się na tym forum???)
Tak jest
