była ustawiona


wibracje kierownicy
Rozpoczęte przez
Przemek771
, 12 sie 2009, 10:57
45 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 10:57
#42
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 11:27
W większości przypadków za wibracje odpowiedzialny jest stan kół (opon i felg, czasami nawet na wyważarce wychodzi ok a i tak czuć wibracje). Wystaczy jedna zębata opona i bedzie czuć lekkie wibracje. Tak jeszcze przychodzi mi do głowy wspornik drążka środkowego. A co do wału napedowago i podpory to raczej cała buda będzie drżeć.
#43
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 19:30
. A co do wału napedowago i podpory to raczej cała buda będzie drżeć.
i będzie stuknięcie przy zmianie biegu

#44
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 23:28
dzisiaj zauważyłem coś jeszcze, samochód ściąga na lewą stronę raz delikatnie a raz tak że po chwili samochód znajduje się na 2 pasie, najbardziej ściąga podczas hamowania, także na lewo, cała buda drży ale tylko przy prędkościach rzędu 160-170 i wzwyż
#45
OFFLINE
Napisany 25 października 2013 - 11:04
No to zawieszenie jeszcze raz do sprawdzenia.Może byc zły montaz tuleji wachaczy i się pozrywały.Sprawdz też ten drążek środkowy i podporę.
#46
OFFLINE
Napisany 25 października 2013 - 11:16
Pamietasz Jesse moje sciaganie?? Do dzis nie wiem co to bylo...
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!