

wibracje kierownicy
#1
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 10:57
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 07:27
#5
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 08:44
Przy następnej wymianie załóż porządne klocki na przód bo łapią pewnie jakiś rezonans i może to być odczuwalne na kierownicy. Nie wiem jakie masz tarcze i mechanika lecz skoro umiał je pomierzyć i twierdzi, ze jest ok to zostają tylko klocki.U mnie pojawiają się one w trakcie hamowania przy prędkości od 100 - 80 km/h.
#6
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 09:08
#7
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 09:39
#8
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 13:38
#9
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 13:50
#10
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 13:59
to znaczy ja miałem taki problem ale przy hamowaniu i okazało się że to były tarcze krzywe ale sądze że powinieneś sprawdzić luzy na łożysku lub końcówki drążka kierowniczego bo to one mogą to powodować
no to moze byc jak poruszalem za tarcze u wulkanizatora to czulem lekki luzik z przodu ale naprawde nie wielki moze to byc to?mialoby byc to lozysko tak?
#11
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 15:37
#12
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 15:55
nie bo ruszałeś tarczą jak nie było koła a śruby koła trzymają tarczę stąd ten luz złap mocno za koło i poruszaj góra dół i lewo prawo. Jeśli chodzi o wibracje podczas hamowania to gałki i drążek środkowy ew. wspornik drążka do kontroli lub wymiany.
no dobrze tylko mi nie drży przy hamowaniu tylko najczesciej jak ruszam lub jade bardzo powoli wtedy czuje jakby przod omki latal na boki a powinien sunac jak po stole prawda?kurcze czyzby opony byly felerne?juz z takimi kupilem maja 44 tygodnie!nie maja guzów ani nie sa sciete.jak facet wywazal to wszystkie kola identycznie chodzily gora dol na wywazarce czy to normalne?
#13
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 16:12
#14
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 16:38
Któraś opona jest owalna na 100%.Podnieś auto zakrec kołem ręką i popatrz na opone miedzy błotnikiem a oponą czy niema bicia albo nie jest zdeformowana,sprawdz wszystkie cztery bo moze byc tez na tyle walnieta i tez bedzie bujac calym autem.Wiem to z autopsji.
no zrobie to na wywazarce wszystkie kola chodzily gora dol identycznie czy to mozliwe zeby wszystkie opony byly owalne? zmienilem kola tyl na przod i jest to samo
#15
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2009 - 16:49
Mozesz założyć zimówki jak masz,albo moze ktos ci wypożyczy na próbe.
wtedy bedziesz na pewno wiedział że to wina(lub nie) kół.
#16
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 17:48
#17
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 22:52
Może pompa hamulcowa siedzi - nie mam pojęcia - ostatnio odpowietrzałem układ - cały tył był zapowietrzony.
Wspominacie o drążkach - mam lekkie bicie na jednej końcówce tuż przy kole ale czy to by miało aż taki wpływ na to bicie?
Help!
#18
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2013 - 14:36
#19
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2013 - 14:44
#20
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2013 - 15:14
Jezeli chodzi o dwie tuleje w przednich wahaczach to mialem to samo co wy. Niestety obie tuleje poszly sie pierniczyc. Dopiero przy drugiej wymianie lekko skrecilem wahacz, tyle o ile, opuscilem ayto z lewarkow i bujalem z bite 5 minut autem. Jak mniej wiecej wszystko sie ulozylo to wszedlem w kanal i skrecilem wahacz na dwoch srubach po 110 nm. Zbieznosci jak po pierwszej wymianie nie mialem tak dalej ja juz mam.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2