

Podlaczenie zaworu trojdroznego
#1
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2009 - 20:11
#2
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2009 - 23:38
tkwi twuj problem:)
#3
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 05:40
prawdopodobnie masz namieszane z podcisnieniami sprawdz w dziale porad .tam na pewno
tkwi twuj problem:)
podcisnienie jest ok.Podpiete jak przy poprzednim silniku ale dzis jak przyjechalem wcisnolem reke do zawory i jeden przewod jest zimny patrzac od przodu samochodu prawy przewod ktory dochodzi do silnika jest jakby posty i zimny a lewy goracy.
Moze padl zawor?
#4
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 13:33
#5
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 17:42
#6
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 18:17
górne wyjście z zaworu na nagrzewnicę dolne na pompkę wspomagającą w pojedyńcze wchodzi wąż z mostka silnika od góry cieniutki wężyk od podciśnienia
a gdzie jest ta pompka wspomagajaca?
chodzi mi dokladnie o dwa weze ktore wchodza do silnika obok czujnika temperatury
#7
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 20:45
pod zbiorniczkiem wyrównawczyma gdzie jest ta pompka wspomagajaca?
#8
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2009 - 05:59
pod zbiorniczkiem wyrównawczym
to tej pompki nie mam.Jak to sie dokladnie nazywa?
#9
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2009 - 10:22
to tej pompki nie mam.Jak to sie dokladnie nazywa?
jak nie masz to od razu do nagrzewnicy - w poradach masz schemat wodny
#10
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2009 - 15:35
szukalem pompki i jest ale nie pod zbiornikiem tylko zamocowana przy chlodnicy.Sprawdzalem podcisnienie i na jednym przewodzie co idzie do zawory trojdroznego nie ma podcisnienia.Podcinienie traci sie gdzies pod konsola to znaczy z akumulatora wychodzi na troniku podcinienia jest cisnienie na pokretle tez jest ,tylko brak podcisnienia na obieg wewnetrzny i wlasnie na zawor trojdrozny.Gdzie tego szukac na zawor trojdrozny wychodzi przewod ze sciany grodziowej
#11
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2009 - 19:32
zwruc uwage czy ktorys z przewodow nie puszcze,
i czy odpowiednio sa podpiete w scianie grodziowej
#12
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 06:04
#13
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 10:07
wieczorem jesli znajde chwile to zrobie kilka forek i wrzuce to sobie poruwnasz
#14
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 15:52
w scianie grodziowej pomiedzy wezami nagrzewnicy jest podcisnienie na trojniku,na pokretle tez tylko czy gdzies jest jakis trojnik ktory idzie na obieg zamkniety powietrza i z niego wychodzi pewnie na zawor trojdrozny.Dodam ze na multi-ramie dochodzi podcisnienie.Brak jest tylko na obiegu zamknietym i na zaworze
na zaworze podcisnienie pojawia sie po zalaczeniu klimy na LOW
na obiegu zamknietym po jego zamknieciu
#15
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 19:19
na zaworze podcisnienie pojawia sie po zalaczeniu klimy na LOW
na obiegu zamknietym po jego zamknieciu
no wlasnie tylko nie zamyka sie obieg zamknietynie,nie wiem czy dobrze pamietam ale pod pokretlami chyba jest jeszcze trojnik na ktory podcisnienie idzie do klapki obiegu zamknietego/????
#16
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 19:21
no wlasnie tylko nie zamyka sie obieg zamknietynie,nie wiem czy dobrze pamietam ale pod pokretlami chyba jest jeszcze trojnik na ktory podcisnienie idzie do klapki obiegu zamknietego/????
bo pewnie jest zerwana prowadnica - norma w omedze. zdejmij przewod ze sterownia podcisnieniem i sprawdz czy sie pojawia jak zamykasz
#17
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 14:37
bo pewnie jest zerwana prowadnica - norma w omedze. zdejmij przewod ze sterownia podcisnieniem i sprawdz czy sie pojawia jak zamykasz
na zaworze jest ledwo wyczuwalne po wlaczeniu obiegu wewnetrznego
#18
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 20:58
#19
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2009 - 21:04
sprawa sie wyjasnila pekla gumka od przewodu podcisnienia.Czy mozna gdzies dokupic takie gumki?
w ASO - groszowe sprawy ale mozesz dobrac cos w kazdym motoryzacyjnym
#20
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 20:35
w ASO - groszowe sprawy ale mozesz dobrac cos w kazdym motoryzacyjnym
beast wielkie dzieki.Pozdrawiam