Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Głowica Opel Omega B 2.0 8V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   FanatykB

FanatykB
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-07-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 14 lipca 2009 - 21:35

Witam.Jestem nowy i nie wiedzialem gdzie szukac podobnego tematu wiec postanowilem tutaj go zalozyc.Mam problem odnosnie dokrecania srub glowicy w silniku 2.0 8V 94 r.Nie wiem z jakim momentem dokrecac i o ile stopni oraz w jakiej kolejnosci.Znalazlem opis jezeli chodzi o silnik 2.0 16V ale nie wiem czy warto z niego korzystac.Jestem laik w tych sprawach wiec prosze o pomoc :)

#2 OFFLINE   jarcenty

jarcenty
  • 212 postów
  • Dołączył: 22-10-2007
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 14 lipca 2009 - 22:15

Jak kupisz dobrej firmy nowa uszczelke pod glowice (np. erling) to bedzie tam kartka z momentami dokrecania srub i kolejnosc ich dokrecania.

Dla silnika c20ne wyglada to tak:
Kolejnosc:
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8


Sila dokrecania:
1faza- 25Nm
2faza- kat 60 stopni
3faza- kat 60stopni
4faza- kat 60stopni

#3 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lipca 2009 - 22:53

Jak kupisz dobrej firmy nowa uszczelke pod glowice (np. erling) to bedzie tam kartka z momentami dokrecania srub i kolejnosc ich dokrecania.

Dla silnika c20ne wyglada to tak:
Kolejnosc:
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8


Sila dokrecania:
1faza- 25Nm
2faza- kat 60 stopni
3faza- kat 60stopni
4faza- kat 60stopni

W roli uzupełnienia
5 rozgrzać do 80 st. Celsjusza
6 faza - kąt 30 stopni

Używać nowych śrub

Ps. zmień w profilu na Omega A

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#4 OFFLINE   FanatykB

FanatykB
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-07-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 15 lipca 2009 - 08:04

Sorki,zle zaznaczylem oznaczenie silnika :) Nie ten co trzeba zaznaczylem.Mam Omege B z 94/95 rocznik 2.0 8V 115 KM :)

#5 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lipca 2009 - 09:32

Sorki,zle zaznaczylem oznaczenie silnika :) Nie ten co trzeba zaznaczylem.Mam Omege B z 94/95 rocznik 2.0 8V 115 KM :)


A to zmienia postać rzeczy

Kolejnośc dokręcania jest taka sama

10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
różnica jest w momentach

1 faza 25 NM
2 faza 90 stopni
3 faza 90 stopni
4 faza 90 stopni

i jak wyżej używać nowych śrub

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#6 OFFLINE   FanatykB

FanatykB
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-07-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 15 lipca 2009 - 09:46

dzieki wielkie marek_kloss :).