


Głowica Opel Omega B 2.0 8V
#1
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2009 - 21:35

#2
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2009 - 22:15
Dla silnika c20ne wyglada to tak:
Kolejnosc:
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
Sila dokrecania:
1faza- 25Nm
2faza- kat 60 stopni
3faza- kat 60stopni
4faza- kat 60stopni
#3
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2009 - 22:53
W roli uzupełnieniaJak kupisz dobrej firmy nowa uszczelke pod glowice (np. erling) to bedzie tam kartka z momentami dokrecania srub i kolejnosc ich dokrecania.
Dla silnika c20ne wyglada to tak:
Kolejnosc:
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
Sila dokrecania:
1faza- 25Nm
2faza- kat 60 stopni
3faza- kat 60stopni
4faza- kat 60stopni
5 rozgrzać do 80 st. Celsjusza
6 faza - kąt 30 stopni
Używać nowych śrub
Ps. zmień w profilu na Omega A
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#4
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2009 - 08:04


#5
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2009 - 09:32
Sorki,zle zaznaczylem oznaczenie silnika
Nie ten co trzeba zaznaczylem.Mam Omege B z 94/95 rocznik 2.0 8V 115 KM
A to zmienia postać rzeczy
Kolejnośc dokręcania jest taka sama
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
różnica jest w momentach
1 faza 25 NM
2 faza 90 stopni
3 faza 90 stopni
4 faza 90 stopni
i jak wyżej używać nowych śrub
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.