

Złowieszcze skrzypienie z przodu.
#1
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 22:30
#2
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 00:01
Skrzypienie jest najczęściej od gumowego mocowania drążka stabilizatora (jak stara kanapa). Może być też kolumna amortyzatora i sprężyny (łożysko),
Psiknij WD40 w uchwyty gumowe stabilizatora i zobacz. Potem w gumy wahacza itd.
#3
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 02:22

#4
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 07:23
NO i czarny element to wahacz. Cały wahacz masz tutaj. Na dwócho rogach masz gumy, na trzecim sworzeń.
http://images04.olx....26153451_1.jpeg na jednym ro
#5
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 09:09
#6
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 14:52
zdjecie zawieszenia http://www.omegaowne...?num=1219190177 poszukaj "antiroll bar drop link arm" (na zdjeciu przy amortyzatorze) i pręt do niego przymocowany - to jest stabilizator i łącznik.
NO i czarny element to wahacz. Cały wahacz masz tutaj. Na dwócho rogach masz gumy, na trzecim sworzeń.
http://images04.olx....26153451_1.jpeg na jednym ro
Dzięki za zdjęcie drążka. Z wachaczem wiem o co chodzi, bo ostatnio zmieniałem tuleje i sworzeń w peugeocie. A w poście źle napisałem - chodziło mi o łożysko amortyzatora i sprężyny, a ja przepisałem jak ofiara końcówkę Twojego posta...
#7
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 15:25
Tak wlasnie myslalem potem czy nie pytasz sie o lozysko. Ono jest dostepne po odkreceniu calego amortyzatora i wg mnie nie jest problemem. (zostaw to na koniec jak juz nic nie znajdziesz).Dzięki za zdjęcie drążka. Z wachaczem wiem o co chodzi, bo ostatnio zmieniałem tuleje i sworzeń w peugeocie. A w poście źle napisałem - chodziło mi o łożysko amortyzatora i sprężyny, a ja przepisałem jak ofiara końcówkę Twojego posta...
Pytam sie czy nie masz innych problemow, bo jak Robert napisal to moze byc koncowka, ktora podobnie "zgrzyta", ale wtedy auto sciaga lub lata kierownica przy hamowaniu.
#8
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2009 - 06:53
Pytam sie czy nie masz innych problemow, bo jak Robert napisal to moze byc koncowka, ktora podobnie "zgrzyta", ale wtedy auto sciaga lub lata kierownica przy hamowaniu.
No właśnie u mnie przy hamowaniu robiło "myszkę" na lewą stronę ale dopiero jak prędkość spadła do ok 20-30 km/h. Po WD40 też troszke to czuć ale już minimalnie.
#9
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 22:39
Od pewnego czasu zaczęło coś mi mocno skrzypieć z prawej strony, podczas skręcania w prawo lub w lewo. Ciekawostką jest to, że skrzypi tylko wtedy, gdy jest mocno rozgrzana komora silnika (np. po długiej jeździe po mieście). Rano, gdy samochód jest zimny, nic nie skrzypi. Podobnie, wystarczy postać około 2 godzin, silnik nieco ostygnie, to nic nie skrzypi aż do momentu gdy znów się nagrzeje. Nie potrafię tego zlokalizować.
Może ktoś ma jakieś pomysły?
Dodam, że luzów w zawieszeniu nie ma.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#10
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 22:52
Od pewnego czasu zaczęło coś mi mocno skrzypieć z prawej strony, podczas skręcania w prawo lub w lewo. Ciekawostką jest to, że skrzypi tylko wtedy, gdy jest mocno rozgrzana komora silnika (np. po długiej jeździe po mieście). Rano, gdy samochód jest zimny, nic nie skrzypi. Podobnie, wystarczy postać około 2 godzin, silnik nieco ostygnie, to nic nie skrzypi aż do momentu gdy znów się nagrzeje. Nie potrafię tego zlokalizować.
Może ktoś ma jakieś pomysły?
Dodam, że luzów w zawieszeniu nie ma
hmm ciekawostka, ale do głowy mi przychodzi guma na amorku.
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#11
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 22:56
do głowy mi przychodzi guma na amorku.
Na pewno jest to jakaś guma, bo ten dźwięk jest właśnie taki, jak skrzypiąca guma.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#12
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 23:05
tak też własnie myśle - guma skrzypi jak się już nagrzeje. Może najprościej pryśnij czymś (WD- itp) ale z tego co znam życie to i tak będzie doraznie.Na pewno jest to jakaś guma, bo ten dźwięk jest właśnie taki, jak skrzypiąca guma
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#13
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2009 - 23:09
Zastanawiam się jeszcze nad gumą stabilizatora...
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#14
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2009 - 23:38

#15
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2009 - 23:59
To jakaś nowa częśćkoledzy gdzie znajde poduszke lacznika stabilizatora? (nie mowcie ze na allegro albo w sklepie
) jest gdzies na zdjeciu z linka od mkaminski100 ?

#16
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2009 - 05:42
Łącznik stabilizatora, to nz wspomnianym zdjęciu ta całkiem nowa, czarna część.
Wymiana tego detalu, razem ze zdjęciem koła, to pół godziny. Banalna sprawa.

Koszt coś koło 40zł.
pozdr.
#17
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2009 - 08:30
Opryskałem już całego Macphersona i nic.
Zastanawiam się jeszcze nad gumą stabilizatora...
Niestety ciężko się dostać (lub jest to niemożliwe) z WD40 do łożyska kolumny McPhersona...olej to i poczekaj aż ci amorek wysiądzie i wtedy wymień całość. Zwalanie całego zawieszenia dla wymiany łożyska za 40 PLN-ów jest wg mnie bez sensu...

#18
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2009 - 16:09
#19
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2009 - 19:09
#20
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 02:56
