klimatronik caly cas leci ciepłe powietrze
#1 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2009 - 19:35
#2 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 00:21
Nic osobistego, ale w tym sezonie temat był już przerabiany kilkanaście razy na różne sposoby. Najlepiej by było sczytać błędy klimatronika, poszukać po tematach gdzie są bezpieczniki do klimatronika, posprawdzać. Przyczyn może być mnogość.
Coś naprawiałeś, chodził w zeszłym roku, sprężarka kręci? Tyle pytań, a żadnych odpowiedzi :razz:
#3 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 12:50
#4 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2009 - 13:32
w zeszłym roku chodziło ,co moze byc przyczyna ze nie działaja przełaczniki na panelu klimatronika
np padniety panel
#5 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 17:13
#6 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 17:17
Może trójdrożny poszczać cały czas ciepły płyn na nagrzewnicę lub klapki od nawiewów zblokowane na "ciepło".
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#7 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 21:40
#8 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 22:01
Troche odgrzebany ale tematow jast tyle ze nie chcialem nowego zakladac. Czyli trojdrozny do wymiany? Czy jakies klapy sie nie domykaja?
Jedno albo drugie albo jedno i drugie. Ja tego nie wiem, to Twoje auto.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#9 OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 12:59
#10 OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 15:31
#11 OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 15:34
#12 OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 18:52
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
#13 OFFLINE
Napisany 26 maja 2013 - 19:45
U mnie klimatronik wywalil blad jak przy zmanie zarowek wypiela mi sie wtyczka. Probowalem go zresetowac przez wcisniecie auto i off ale chyba cos zle zrobilem bo blad wyswietla sie dalej. Te przyciski trzeba trzymac dopoki nie przestana sie te klapki ruszac czy wystarczy wcisnac i puscic?
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Wystarczy wcisnąć i puścić same się ustawia , a co do błędu po wymianie żarówek to ci sam zniknie po kilkunastu włączeniach , miałem tak samo.
#14 OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 21:36
#15 OFFLINE
Napisany 27 maja 2013 - 21:46
Najlepiej podłącz komputer i zrób testy klapek sterujących temperaturą obserwując jednocześnie odczytywane wskazania temperatury w odpowiednich wylotach oraz odczytywaną pozycję klapek.
#16 OFFLINE
Napisany 29 maja 2013 - 17:25
Dziś troche rozebrałem i nie wiem czy od tego silniczka ma coś gdzieś być podpięte.
#17 OFFLINE
Napisany 30 maja 2013 - 00:50
To jak sie dobrac do tych klap sterujacych?
Dziś troche rozebrałem i nie wiem czy od tego silniczka ma coś gdzieś być podpięte.
tu sobie porównaj http://forum.omegakl...ead.php?t=46114
#18 OFFLINE
Napisany 30 maja 2013 - 10:21
#19 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2013 - 17:45
Mam problem dziś nabiłem klimatronik (fachowiec stwierdził że niby była pusta zupełnie a weszło 795g chłodziwa na 950). Sprężarka chodzi panel chodzi. Na HI idzie wrzątek na LO jakby delikatnie zimne (w vw passat b5 na lo wiało zimnem jak z lodówki).
Czy tak ma to w omegach działać czy jednak coś muszę skontrolować.
pozdrawiam.
dodam że omege kupiłem tydzień temu. Podobno klima nie była nabita 2 lata.
#20 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2013 - 09:47
Panowie.
Mam problem dziś nabiłem klimatronik (fachowiec stwierdził że niby była pusta zupełnie a weszło 795g chłodziwa na 950). Sprężarka chodzi panel chodzi. Na HI idzie wrzątek na LO jakby delikatnie zimne (w vw passat b5 na lo wiało zimnem jak z lodówki).
Czy tak ma to w omegach działać czy jednak coś muszę skontrolować.
pozdrawiam.
dodam że omege kupiłem tydzień temu. Podobno klima nie była nabita 2 lata.
Co to znaczy weszło 795 na 950? To u jakiego kowala Ty nabijałeś klimę, on w ogóle robił próżnię przedtem? To nie ma wejdzie nie wejdzie.
Co znaczy klima nie była nabita 2 lata, a czynnik z niej wyfrunął czemu i którędy? Jest nieszczelna to by znaczyło.