


zwarcie?
#1
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 18:26

#2
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 18:49
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 19:20
Alternator, regulator napięcia ?
No jak - jeszcze silnika nie odpalił


#5
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 20:05
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 20:30
#8
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 07:12
Ktoś ma jakieś pomysły jak zlokalizować to holerstwo?
#9
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 09:09
#10
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 15:32
ja bym jednak stawial na slaba mase.
tylko że słaba masa nie powoduje zwarcia w instalacji, a tu ewidentnie jak podłącze klemy to mi się robi 10,4V a po za tym jak wcześniej mówiłem że jak podłącze żarówkę
między kleme masową a masę w akumulatorze to się świeci:(
#11
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 19:19
#12
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 19:25
Jeśli żarówka wpięta w szereg świeci, masz duży upływ prądu (rząd nawet kilku A). Szukaj obwodu który pobiera ten prąd. Z opisu na pierwszy ogień wziąłbym rozrusznik.
zalezy kiedy ta zarowka swieci, jezeli wszystkie odbiorniki wylaczone to nie powinna sie swiecic. w innych przypadkach ma prawo
#13
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 19:43
sprawdz jeszcze mase, podlacz klemy pod akumulator i sprawdz voltomierzem napiecie pomiedzy klema a masa na silniku, w momencie krecenia przy dobrym polaczeniu powinienes miec zero. jezeli cos pokaze to znaczy ze masa slaba.
zalezy kiedy ta zarowka swieci, jezeli wszystkie odbiorniki wylaczone to nie powinna sie swiecic. w innych przypadkach ma prawo
Naturalnie wypowiedziałem się w kontekście "innych przypadków".
Odłącz przewody od rozrusznika, grube razem tak aby nie zwarły do masy, cienki w powietrze i zrób pomiar upływu prądu żaróweczką. Wyeliminujesz/ potwierdzisz uszkodzenie rozrusznika.
#14
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 20:57
Jeszcze raz dzięki i sorry że zawróciłem wszystkim gitarę.

#15
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2009 - 21:15