Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zapchany wydech


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   gabi300

gabi300
  • 51 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Janikowo

Napisany 19 czerwca 2009 - 22:24

Witam
Mam problem z moja Omką.Wczoraj wracając z trasy samochód zaczął tracić moc .Auto mocno się nagrzewało-nawet do 100 stopni(w trasie).Właśnie wracam z garażu.Wywierciłem jeden otwór w rurze przed katalizatorem i jakby się polepszyło.Katalizator raczej zbyt mocno nagrzany -wczoraj w aucie ażbyło czuć gorączkę.Czy zapchany kat moze powodować takie usterki -ja sądzę że tak co Wy na to?Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.

#2 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 20 czerwca 2009 - 07:53

Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.

Sam sobie odpowiedziałeś. Co się czepiasz katalizatora jak ci tłumiki pozapychało. Grzeje się bo spaliny nie mają ujścia.

#3 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2009 - 08:01

Co się czepiasz katalizatora jak ci tłumiki pozapychało

Końcowy tłumik raczej nie ma już co zapychać. Zapchany kat jak najbardziej potrafi zamulić.

#4 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 20 czerwca 2009 - 09:28

Końcowy tłumik raczej nie ma już co zapychać

Jak pisze że mu otulinę wydmuchało. Ta otulina jest nie palna i mogła zapchać tłumik. Katalizator nie zapycha się z dnia na dzień, chyba że się rozwali w kawałeczki ale wtedy słychać że się rozsypał.

#5 OFFLINE   OMAA

OMAA
  • 60 postów
  • Dołączył: 30-01-2009

Napisany 20 czerwca 2009 - 15:00

Po zgaszeniu silnika powinien być słyszalny ssssyyyyyykkkk z wydechu:cool:

#6 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 czerwca 2009 - 15:52

Po zgaszeniu silnika powinien być słyszalny ssssyyyyyykkkk z wydechu:cool:


prosze dopisz, ze zartowales, bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie...

#7 OFFLINE   gabi300

gabi300
  • 51 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Janikowo

Napisany 20 czerwca 2009 - 16:38

Witam
Mam problem z moja Omką.Wczoraj wracając z trasy samochód zaczął tracić moc .Auto mocno się nagrzewało-nawet do 100 stopni(w trasie).Właśnie wracam z garażu.Wywierciłem jeden otwór w rurze przed katalizatorem i jakby się polepszyło.Katalizator raczej zbyt mocno nagrzany -wczoraj w aucie ażbyło czuć gorączkę.Czy zapchany kat moze powodować takie usterki -ja sądzę że tak co Wy na to?Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.

Auto było słabsze już od dłuższego czasu ale minimalnia ,a dopiero teraz odeszły mu wszystkie siły.W poniedziałek nowy tylny wydech + wycięcie kata .I tutaj pytanko co wstawić .Bo odnosnie strumienicy poglądy są różne.Co Wy byście zrobili?

#8 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 20 czerwca 2009 - 18:46

wycięcie kata

Najpierw wymień tłumik i zobacz jakie efekty. Wycinanie kata to ostateczność (poczytaj forum). Sprawdz też czy te farfocle to nie ze środkowego przyleciały. Ja tam myślę że to wszystko wina tej wydmuchanej otuliny.

#9 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2009 - 22:01

Sprawdz też czy te farfocle to nie ze środkowego przyleciały. Ja tam myślę że to wszystko wina tej wydmuchanej otuliny

Nie chciałem nic krakać ale ja doświadczyłem osobiście. Prawa strona była całkowicie zawalona otuliną ze środkowego, który notabene był głośny jak Ził. Objaw - muł ale V'ka jakoś tam sobie radziła do wymiany.

#10 OFFLINE   gabi300

gabi300
  • 51 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Janikowo

Napisany 21 czerwca 2009 - 09:48

W tygodniu wymienię tylny wydech i sprawdzę środkowy .Zobaczymy jakie będą razultaty.W ostateczności katalizator .Jeszcze jedno pytanko- jaki wydech w rozsądnej cenie?

#11 OFFLINE   OMAA

OMAA
  • 60 postów
  • Dołączył: 30-01-2009

Napisany 21 czerwca 2009 - 11:21

prosze dopisz, ze zartowales, bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie...



Ja tak miałem i to nie są żadne jaja :yes: (przez 2 sekundy syczało mi z wylotu,zaznaczam że kata nie mam)

#12 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 21 czerwca 2009 - 17:07

jaki wydech w rozsądnej cenie?

Polmostrow, Ferroz. Markowe wydechy poszły bardzo do góry (cena euro) więc nie polecam. Na tych też pojezdzisz, są w miarę solidnie wykonane i nie drogie. Nie kupuj "no name" od Ceśka ze stodoły bo szkoda nerwów, te dwie marki dostaniesz w każdym większym mieście.

#13 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 21 czerwca 2009 - 18:50

Polmo ostrów jest bardzo głośne i buczy na wolnych obrotach. Przynajmniej w moim r6; mam od nich komplet dwa boczne i końcowy. Jakość wykonania / spasowanie kompletu w miarę poprawne. Cena 300 zł plus koszty wysyłki. Poprzednio miałem komplet WALKER (4 lata wstecz) cena masakra, spasowanie elementów tragiczne.

#14 OFFLINE   gabi300

gabi300
  • 51 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Janikowo

Napisany 21 czerwca 2009 - 19:40

Polmostrow, Ferroz.

Podzwonie jutro i zobacze jakie ceny oferują.

#15 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 21 czerwca 2009 - 19:56

Mi ostatnio za końcowy z robocizną do kombi krzykneli 145 zeta :cool:

#16 OFFLINE   bratyslaw

bratyslaw
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-02-2008
  • Skąd: Parczew
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 czerwca 2009 - 22:08

Polmo ostrów jest bardzo głośne i buczy na wolnych obrotach. Przynajmniej w moim r6; mam od nich komplet dwa boczne i końcowy. Jakość wykonania / spasowanie kompletu w miarę poprawne. Cena 300 zł plus koszty wysyłki. Poprzednio miałem komplet WALKER (4 lata wstecz) cena masakra, spasowanie elementów tragiczne.

W sobotę założyłem do swojej fałki komplet tłumików PolmOstrowa, jakość całkiem przyzwoita, założenie bez komplikacji, gwarancja 2 lata, cicho jak w oryginale. Może do R6 niedokładnie skopiowali?

#17 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2009 - 22:49

cicho jak w oryginale

i tak powinno byc...

#18 OFFLINE   bratyslaw

bratyslaw
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-02-2008
  • Skąd: Parczew
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 czerwca 2009 - 18:22

i tak powinno byc...

No właśnie, ostateczną decyzję o montażu podjąłem po Twoim potwierdzeniu cichobieżności :)

#19 OFFLINE   gabi300

gabi300
  • 51 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Janikowo

Napisany 26 czerwca 2009 - 13:52

Dzisiaj wymieniłem tylny tłumik i wywaliłem Katalizaror.
Wnioski tłumik polmo z wymianą 130 pln.
Z katalizatora po jego wyciąciu wszystko sie wysypało więc główną przyczyną był właśnie on.Auto chodzi cicho.W obudowie kata wspawana rura .Problem rozwiązany.Dziś jadę w dłuższą trasę więc zobaczymy czy teraz będzie się grzało.

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 czerwca 2009 - 16:28

cicho jak w oryginale


to chyba na oryginale nie jezdziles. te tlumiki sa bardziej glosne od oryginalu. fakt ze dzwiek nie jest nieprzyjemny ale po roku jak sie troche wypalily na zimnym pierdza a na rozgrzanym bucza.