

Zapchany wydech
#1
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2009 - 22:24
Mam problem z moja Omką.Wczoraj wracając z trasy samochód zaczął tracić moc .Auto mocno się nagrzewało-nawet do 100 stopni(w trasie).Właśnie wracam z garażu.Wywierciłem jeden otwór w rurze przed katalizatorem i jakby się polepszyło.Katalizator raczej zbyt mocno nagrzany -wczoraj w aucie ażbyło czuć gorączkę.Czy zapchany kat moze powodować takie usterki -ja sądzę że tak co Wy na to?Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.
#2
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 07:53
Sam sobie odpowiedziałeś. Co się czepiasz katalizatora jak ci tłumiki pozapychało. Grzeje się bo spaliny nie mają ujścia.Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.
#3
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 08:01
Końcowy tłumik raczej nie ma już co zapychać. Zapchany kat jak najbardziej potrafi zamulić.Co się czepiasz katalizatora jak ci tłumiki pozapychało
#4
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 09:28
Jak pisze że mu otulinę wydmuchało. Ta otulina jest nie palna i mogła zapchać tłumik. Katalizator nie zapycha się z dnia na dzień, chyba że się rozwali w kawałeczki ale wtedy słychać że się rozsypał.Końcowy tłumik raczej nie ma już co zapychać
#5
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 15:00
#6
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 15:52
Po zgaszeniu silnika powinien być słyszalny ssssyyyyyykkkk z wydechu:cool:
prosze dopisz, ze zartowales, bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie...
#7
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 16:38
Auto było słabsze już od dłuższego czasu ale minimalnia ,a dopiero teraz odeszły mu wszystkie siły.W poniedziałek nowy tylny wydech + wycięcie kata .I tutaj pytanko co wstawić .Bo odnosnie strumienicy poglądy są różne.Co Wy byście zrobili?Witam
Mam problem z moja Omką.Wczoraj wracając z trasy samochód zaczął tracić moc .Auto mocno się nagrzewało-nawet do 100 stopni(w trasie).Właśnie wracam z garażu.Wywierciłem jeden otwór w rurze przed katalizatorem i jakby się polepszyło.Katalizator raczej zbyt mocno nagrzany -wczoraj w aucie ażbyło czuć gorączkę.Czy zapchany kat moze powodować takie usterki -ja sądzę że tak co Wy na to?Wcześniej z końcowego tłumnika wylatywało uszczelnienie więc też do wymiany.
#8
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 18:46
Najpierw wymień tłumik i zobacz jakie efekty. Wycinanie kata to ostateczność (poczytaj forum). Sprawdz też czy te farfocle to nie ze środkowego przyleciały. Ja tam myślę że to wszystko wina tej wydmuchanej otuliny.wycięcie kata
#9
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2009 - 22:01
Nie chciałem nic krakać ale ja doświadczyłem osobiście. Prawa strona była całkowicie zawalona otuliną ze środkowego, który notabene był głośny jak Ził. Objaw - muł ale V'ka jakoś tam sobie radziła do wymiany.Sprawdz też czy te farfocle to nie ze środkowego przyleciały. Ja tam myślę że to wszystko wina tej wydmuchanej otuliny
#10
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 09:48
#11
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 11:21
prosze dopisz, ze zartowales, bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie...
Ja tak miałem i to nie są żadne jaja :yes: (przez 2 sekundy syczało mi z wylotu,zaznaczam że kata nie mam)
#12
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 17:07
Polmostrow, Ferroz. Markowe wydechy poszły bardzo do góry (cena euro) więc nie polecam. Na tych też pojezdzisz, są w miarę solidnie wykonane i nie drogie. Nie kupuj "no name" od Ceśka ze stodoły bo szkoda nerwów, te dwie marki dostaniesz w każdym większym mieście.jaki wydech w rozsądnej cenie?
#13
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 18:50
#14
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 19:40
Podzwonie jutro i zobacze jakie ceny oferują.Polmostrow, Ferroz.
#15
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2009 - 19:56

#16
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 22:08
W sobotę założyłem do swojej fałki komplet tłumików PolmOstrowa, jakość całkiem przyzwoita, założenie bez komplikacji, gwarancja 2 lata, cicho jak w oryginale. Może do R6 niedokładnie skopiowali?Polmo ostrów jest bardzo głośne i buczy na wolnych obrotach. Przynajmniej w moim r6; mam od nich komplet dwa boczne i końcowy. Jakość wykonania / spasowanie kompletu w miarę poprawne. Cena 300 zł plus koszty wysyłki. Poprzednio miałem komplet WALKER (4 lata wstecz) cena masakra, spasowanie elementów tragiczne.
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2009 - 18:22
No właśnie, ostateczną decyzję o montażu podjąłem po Twoim potwierdzeniu cichobieżnościi tak powinno byc...

#19
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2009 - 13:52
Wnioski tłumik polmo z wymianą 130 pln.
Z katalizatora po jego wyciąciu wszystko sie wysypało więc główną przyczyną był właśnie on.Auto chodzi cicho.W obudowie kata wspawana rura .Problem rozwiązany.Dziś jadę w dłuższą trasę więc zobaczymy czy teraz będzie się grzało.
#20
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2009 - 16:28
cicho jak w oryginale
to chyba na oryginale nie jezdziles. te tlumiki sa bardziej glosne od oryginalu. fakt ze dzwiek nie jest nieprzyjemny ale po roku jak sie troche wypalily na zimnym pierdza a na rozgrzanym bucza.