Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwna blokada po dluzszej jezdzie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2009 - 17:22

Witam mialem juz dawno ten temat poruszyc ale jakos zapominalem .
Chodzi oto ze jak jade dluzej np na 4 jedna predkoscia powiedzmy 2500obr robi sie jagby blokada i niechce isc dalej i teraz najdziwniejsze wciskam sprzeglo obroty spadna do 700 ponownie puszczam sprzeglo wciskam gas i jest ok leci do gory podkreslam ze nie dzieje sie to nagminie ale dosyc czesto dziwne to troszke ale moze ktos mial podobny przypadek

#2 OFFLINE   przemo021086

przemo021086
  • 72 postów
  • Dołączył: 28-01-2009

Napisany 30 maja 2009 - 18:30

a moze kolego cos z tempomatem...

#3 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2009 - 18:49

marcines, zapraszam na jakiegoś lokalnego spota w zach-pom - się przyjżę temu z bliska aparaturką



 


#4 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2009 - 22:08

marcines, zapraszam na jakiegoś lokalnego spota w zach-pom - się przyjżę temu z bliska aparaturką


A kiedy i gdzie najblizszy?

#5 OFFLINE   Śmigiel

Śmigiel
  • 709 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2009 - 22:42

http://forum.omegakl...?t=23267&page=4

A swoją drogą powiem Ci, że ładna ta Twoja kluska jest ;-)

#6 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2009 - 22:51

http://forum.omegakl...?t=23267&page=4

A swoją drogą powiem Ci, że ładna ta Twoja kluska jest ;-)


Mnie tez sie podoba:) a jezeli chodzi o spot to nie planujecie cos blizej?

#7 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 czerwca 2009 - 21:15

Ja caly czas czekam moze ma ktos cos dopowiedzenia:cool:?

#8 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 czerwca 2009 - 13:06

Odswierze temat poniewaz zaczyna mnie to juz troszke irytowac robilem testy wczoraj i doszlem do wniosku ze robi sie to nagminie jadac dluzej niz 1 minute na obojetnie ktorym biegu stala predkoscia przy probie dodania gazu auto ledwo co przyspiesza jak wcisne sprzeglo i obroty spadna na 700 obr i puszcze sprzeglo wciskam gaz i tak jagby sie odlokowywuje i co najszmieszniejsze w czasie tej blokady gdy wcisne sprzeglo i dam gaz to obroty normalnie wchodzi na obroty lecz jak puszcze sprzeglo i sie ledwo toczy oczywiscie jak zejda obroty tak jak pisalem na 700 czyli jalowe w momencie puszczeniu sprzegla i oddaniu gazu leci az pieknie , zastanawia mnie czy to moze byc sprawka jakiegos zaworu turbo moze czy jakiegos podcisnienia hmm i jak to sprawdzic gdzie ten zawor od turbo sie znajduje hmm czekam na wszelkie porady nie chce zabardzio juz z taka przyczyna jezdzic po mechanikach bo ostatnio jeden stwierdzil ze cos tam niby zrobil a i tak jest tak samo oczywiscie nie dostal ani grosza sciemniacz jeden tak ludzi w konia robic jak nic nie zrobil to niech chociaz nie kasuje:/

#9 OFFLINE   hubi0311

hubi0311
  • 2 postów
  • Dołączył: 09-04-2010

Napisany 19 kwietnia 2010 - 10:56

Witam serdecznie...chciałbym podzielić się swoim problemem. Od pewnego czasu pojawił się pewien problem podczas szybkiej jazdy. Gdy wybieram się poza miasto na drogi, na których mogę nieco przyspieszyć okazało się, że od prędkości 150 km/h pojawia się blokada prędkości - zapas gazu jest, a ona nie przyspiesza. Wygląda to w ten sposób, że dodając gazu jadę coraz szybciej, aż przy pewnej prędkości (i tu różnie, ale w granicach od 150 km/h czasami powyżej) następuje urwanie przyspieszania i omesia już nie przyspiesza. Spróbowałem zlikwidować problem przez zmianę biegu na niższy... w pewnym sensie to się udało...przyspeszyła do 160 km/h i znowu to samo... i takimi sposobami zmiany biegu i ujmowania i dodawania gazu udaje się osiągnąć prędkość około 200 km/h, ale wcześniej tego objawu nie było i tak zresztą nie powinno być... zwłaszcza jest to uciążliwe przy dynamicznym wyprzedzaniu... Nie wiem czy kolega, który się wypowiadał w podobnym problemie już się z nim uporał czy nie. Proszę o jakąś pomoc w zdiagnozowaniu tej przyczyny blokady prędkości. Czy może coś dzieje się z turbo sprężarką i zbyt mały dopływ powietrza to powoduje ??? Co o tym sądzicie ??? Na razie tak bardzo mi to nie przeszkadza, ale na drogach w niemczech gdzie można przycisnąć taki objaw to masakra !!!

#10 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 19 kwietnia 2010 - 14:55

sprawdź przepływkę czy nie jest zabrudzona..ja tak miałem i szła 150 troszkę więcej i koniec..sprajem do elektryki wyczyściłem tą blaszkę dokładnie i hula ostro..

#11 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2010 - 17:42

hubi0311, jak wciśniesz sprzęgło, to nie ma poprawy? Tj. jedziesz te 150, próbujesz przyspieszyć, ale się nie da, wciskasz sprzęgło, obroty spadają, puszczasz sprzęgło i znów zaczyna przyspieszać ładnie?
Jeśli idzie do jakiejś tam prędkości, to sprawdziłbym kata i podciśnienia. Jeśli np. nie chce przyspieszać po dłuższej jeździe z tą samą prędkością, to nastawnik do robienia.
Przepływkę możesz sprawdzić, odłączając i na postoju dodając gazu na max, odpuszczaniu do 1000 i ponownym wciskaniu na max, jeśli po odłączeniu zamula się takim działaniem, to dobrze. Jeśli również z podpiętą przepływką tak jest, to kwalifikuje to ją do wymiany.

#12 OFFLINE   pawel.w

pawel.w
  • 43 postów
  • Dołączył: 20-07-2008
  • Skąd: bieniewo

Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:28

Masz zaslepiony EGR?
pawel

#13 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:53

Z własnego doświadczenia wiem, że EGR nie ma nic do tego.

#14 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 20 kwietnia 2010 - 20:01

czy zawór upustowy(bypas)turbiny działa-czy się ta dzwigienka przesuwa.zbyt duże ciśnienie z turbiny,też powoduje,że komp ogranicza dawke paliwa na pompe i auto nie idzie.od spodu zajrzyj na kanale czy po dobrym przagazowaniu dzwigienka przy turbinie sie porusza