Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

kolejnosc podpiecia przewodow zaplonowych 2.5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   jacek78

jacek78
  • 296 postów
  • Dołączył: 06-06-2008
  • Skąd: ŻORY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 23 maja 2009 - 04:23

witam
Mam do was pytanie:jaka powinna byc kolejnosc podpiecia przewodow zaplomowych na cewce

#2 OFFLINE   szajba

szajba
  • 155 postów
  • Dołączył: 19-03-2008
  • Skąd: Marcyporęba

Napisany 23 maja 2009 - 12:28

kolego tu masz rysunek jak polaczyc.pozdrawiam serdecznie

#3 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 23 maja 2009 - 17:39

Na cewce są cyfry oznaczające dany cylinder jak i na pokrywie zaworów (prawej lub lewej) Kolejność cylindrów też numerycznie

#4 OFFLINE   jacek78

jacek78
  • 296 postów
  • Dołączył: 06-06-2008
  • Skąd: ŻORY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 23 maja 2009 - 18:42

Wielkie dzieki za pomoc.Pozdrawiam

#5 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 27 kwietnia 2010 - 19:18

Znalazłem coś takiego, ale jakby inaczej w porównaniu do rysunku kolegi szajba.

#6 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2010 - 02:19

Znalazłem coś takiego, ale jakby inaczej w porównaniu do rysunku kolegi szajba.

U mnie jest wlasnie tak jak na twoim rysunku

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 kwietnia 2010 - 08:55

U mnie jest wlasnie tak jak na twoim rysunku


i jeden i drugi jest poprawny z ta roznica ze na rysunku zygzaka cewka jest odwrocona o 180st.




 


#8 OFFLINE   Nekrosik

Nekrosik
  • 19 postów
  • Dołączył: 29-08-2009

Napisany 31 maja 2010 - 21:23

Kolego Szajba, chyba zle zrozumialem twoj rysunek i jesli mozesz powiedz mi czy kolory niebieski, zielony i czerwony to kable na gorze czy na dole? bo ja zalozylem te kolory na dole i nie chce mi odpalic furmanka i nie wiem teraz czy to zle zalozone kable czy cos innego skopalem skrecajac pokrywe i reszte przewodow i kabli.
Pozdro

kolego tu masz rysunek jak polaczyc.pozdrawiam serdecznie



#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 maja 2010 - 21:29

Kolego Szajba, chyba zle zrozumialem twoj rysunek i jesli mozesz powiedz mi czy kolory niebieski, zielony i czerwony to kable na gorze czy na dole? bo ja zalozylem te kolory na dole i nie chce mi odpalic furmanka i nie wiem teraz czy to zle zalozone kable czy cos innego skopalem skrecajac pokrywe i reszte przewodow i kabli.
Pozdro


no przeciez widac wszystko na rysunku dokladnie.
niebieski zielony i czerwony to kable blizej sciany grodziowej od glowicy 1-3-5
na 2-4-6 musisz uwazac bo tam jest zamiana w kablech 2-6-4




 


#10 OFFLINE   Nekrosik

Nekrosik
  • 19 postów
  • Dołączył: 29-08-2009

Napisany 31 maja 2010 - 21:42

beat, ale kable kolo cewki sa pionowo wpinane a nie poziomo jak na rysunku i tu mam problema nie chce mi sie teraz jeszcze raz zdejmowac pokrywy o odpinac przewody i kable zeby przekladac jesli sa ok. jesli mozesz to odpisz mi tylko czy mam dobrze podpiete:
patrzac na wprost silnika po lewej mam swiece w kolorze czerwony, zielony, niebieski i sa podpiete nizej i kolory zolty, berzowy i szary sa wpiete wyzej nad namtymi tak?
Wiem, pewenie zorwalilem Cie tym pytaniem ale ja mam zerowe pojecie o silniku a chce sie nauczyc czegos.
dzieki i pozdro

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 czerwca 2010 - 13:00

beat, ale kable kolo cewki sa pionowo wpinane a nie poziomo jak na rysunku i tu mam problema nie chce mi sie teraz jeszcze raz zdejmowac pokrywy o odpinac przewody i kable zeby przekladac jesli sa ok. jesli mozesz to odpisz mi tylko czy mam dobrze podpiete:
patrzac na wprost silnika po lewej mam swiece w kolorze czerwony, zielony, niebieski i sa podpiete nizej i kolory zolty, berzowy i szary sa wpiete wyzej nad namtymi tak?
Wiem, pewenie zorwalilem Cie tym pytaniem ale ja mam zerowe pojecie o silniku a chce sie nauczyc czegos.
dzieki i pozdro


jak na zdjeciu




 


#12 OFFLINE   dawidjezyk20

dawidjezyk20
  • 88 postów
  • Dołączył: 23-10-2009
  • Skąd: Brodnica

Napisany 29 września 2010 - 22:33

Dziś wymieniałem przewody i świece nawet łatwo poszło ale....... Po wymianie nie pracuje silnik tak jak powinien. Faluje mi na obrotach czasami nawet silnik zgaśnie. Nie wiem o co chodzi. Przepływke w sumie odpinałem może coś popierniczyło sie. Macie jakiś pomysł??

#13 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 września 2010 - 06:20

Jesli odpinales przeplywke na podlaczonym aku to sterownik zlapal blad - tak mowi forum, ale czy to ma wplyw na pozniejsza prace silnika to nie wiem.
Moze trzeba przeczyscic krokowca.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 września 2010 - 09:07

Dziś wymieniałem przewody i świece nawet łatwo poszło ale....... Po wymianie nie pracuje silnik tak jak powinien. Faluje mi na obrotach czasami nawet silnik zgaśnie. Nie wiem o co chodzi. Przepływke w sumie odpinałem może coś popierniczyło sie. Macie jakiś pomysł??


podcisnienia wszystkie podpiete prawidlowo ?




 


#15 OFFLINE   dawidjezyk20

dawidjezyk20
  • 88 postów
  • Dołączył: 23-10-2009
  • Skąd: Brodnica

Napisany 30 września 2010 - 14:12

Kurde wszystko jest podpięte tak jak było. Jakbym pomylił kolejność podpiecia przewodów to by przerywała i wogóle tak?? Moc jest taka jaka była. Coś popitoliłem pewnie tylko co??

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 września 2010 - 14:19

jak pomylisz to bedzie przerywala




 


#17 OFFLINE   dawidjezyk20

dawidjezyk20
  • 88 postów
  • Dołączył: 23-10-2009
  • Skąd: Brodnica

Napisany 01 października 2010 - 13:27

No a nie przerywa:( A podpięcie pod kompa pokarze o co kaman??