

kolejnosc podpiecia przewodow zaplonowych 2.5 V6
#1
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 04:23
Mam do was pytanie:jaka powinna byc kolejnosc podpiecia przewodow zaplomowych na cewce
#2
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 12:28
#3
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:39
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 19:18
#6
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 02:19
U mnie jest wlasnie tak jak na twoim rysunkuZnalazłem coś takiego, ale jakby inaczej w porównaniu do rysunku kolegi szajba.
#7
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 08:55
U mnie jest wlasnie tak jak na twoim rysunku
i jeden i drugi jest poprawny z ta roznica ze na rysunku zygzaka cewka jest odwrocona o 180st.
#8
OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 21:23
Pozdro
kolego tu masz rysunek jak polaczyc.pozdrawiam serdecznie
#9
OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 21:29
Kolego Szajba, chyba zle zrozumialem twoj rysunek i jesli mozesz powiedz mi czy kolory niebieski, zielony i czerwony to kable na gorze czy na dole? bo ja zalozylem te kolory na dole i nie chce mi odpalic furmanka i nie wiem teraz czy to zle zalozone kable czy cos innego skopalem skrecajac pokrywe i reszte przewodow i kabli.
Pozdro
no przeciez widac wszystko na rysunku dokladnie.
niebieski zielony i czerwony to kable blizej sciany grodziowej od glowicy 1-3-5
na 2-4-6 musisz uwazac bo tam jest zamiana w kablech 2-6-4
#10
OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 21:42
patrzac na wprost silnika po lewej mam swiece w kolorze czerwony, zielony, niebieski i sa podpiete nizej i kolory zolty, berzowy i szary sa wpiete wyzej nad namtymi tak?
Wiem, pewenie zorwalilem Cie tym pytaniem ale ja mam zerowe pojecie o silniku a chce sie nauczyc czegos.
dzieki i pozdro
#11
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2010 - 13:00
beat, ale kable kolo cewki sa pionowo wpinane a nie poziomo jak na rysunku i tu mam problema nie chce mi sie teraz jeszcze raz zdejmowac pokrywy o odpinac przewody i kable zeby przekladac jesli sa ok. jesli mozesz to odpisz mi tylko czy mam dobrze podpiete:
patrzac na wprost silnika po lewej mam swiece w kolorze czerwony, zielony, niebieski i sa podpiete nizej i kolory zolty, berzowy i szary sa wpiete wyzej nad namtymi tak?
Wiem, pewenie zorwalilem Cie tym pytaniem ale ja mam zerowe pojecie o silniku a chce sie nauczyc czegos.
dzieki i pozdro
jak na zdjeciu
#12
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 22:33
#13
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 06:20
Moze trzeba przeczyscic krokowca.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#14
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 09:07
Dziś wymieniałem przewody i świece nawet łatwo poszło ale....... Po wymianie nie pracuje silnik tak jak powinien. Faluje mi na obrotach czasami nawet silnik zgaśnie. Nie wiem o co chodzi. Przepływke w sumie odpinałem może coś popierniczyło sie. Macie jakiś pomysł??
podcisnienia wszystkie podpiete prawidlowo ?
#15
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 14:12
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 13:27